-Nick Pov-
𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘴 𝘮𝘦, 𝘉𝘪𝘨 𝘘 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘶𝘱 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘳, 𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘱𝘪𝘤𝘬 𝘶𝘱 𝘒𝘢𝘳𝘭. (;]) 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘴𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦-𝘪𝘴𝘩 𝘦𝘺𝘦. 𝘏𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘶𝘱 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘴𝘪𝘵 𝘣𝘦𝘸𝘵𝘦𝘦𝘯 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘉𝘪𝘨 𝘘, 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵 𝘧𝘰𝘳 15 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 25.2 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘴 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘩𝘢𝘵.
𝘉𝘪𝘨 𝘘 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘢𝘴 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘦𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘺 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦𝘴, 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘈𝘭𝘦𝘹/𝘉𝘪𝘨 𝘘.
𝘞𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘳𝘪𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘨𝘦𝘵 𝘰𝘧𝘧 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭, 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘺𝘴 "𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘶𝘴!" 𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮, 𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳. 𝘞𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘤𝘢𝘥𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘈𝘭𝘦𝘹 𝘳𝘶𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘢 𝘷𝘳 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳. 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘴 𝘩𝘪𝘮 𝘴𝘰 𝘪𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘮𝘦 ,𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘢𝘳𝘭.
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘴 "𝘞𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘨𝘢𝘮𝘦?" 𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘢 𝘳𝘢𝘤𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘯𝘰𝘥, 𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘸𝘩𝘰 𝘪𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘦𝘴 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦, 𝘈𝘭𝘦𝘹 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘶𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘴 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘏𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨. 𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘱𝘭𝘢𝘺, 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴 𝘐 𝘲𝘶𝘪𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘸𝘪𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨.
"𝘕𝘰 𝘧𝘢𝘪𝘳! 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘩𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨." 𝘐 𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘦𝘻𝘦, 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦, 𝘉𝘪𝘨𝘘/𝘈𝘭𝘦𝘹 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘣𝘢𝘤𝘬. "𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘨𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘳𝘪𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘥?" 𝘞𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.
𝘞𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘞𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘗𝘪𝘻𝘻𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘢 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 8 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘴𝘪𝘵. 𝘔𝘦, 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘴𝘪𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘤𝘩𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘴𝘪𝘵𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘶𝘴. "𝘊𝘢𝘯𝘵 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘣𝘺 𝘩𝘰𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧." 𝘈𝘭𝘦𝘹 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘫𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘪𝘵𝘴 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘏𝘪𝘮. 𝘛𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘦𝘢𝘵 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.
𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥, "𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘰𝘵 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘦𝘢𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭?" 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘮𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘴 "𝘔-𝘮𝘩𝘮. 𝘐𝘮 𝘧𝘪𝘯𝘦." 𝘐 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘮 𝘢 𝘸𝘪𝘯𝘨. "𝘈𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘦𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴!" 𝘐 𝘴𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘮𝘦, 𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘪𝘵𝘦.
𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘸𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘪𝘤𝘬𝘦𝘵𝘴
𝘈𝘮𝘰𝘶𝘯𝘵- 532 tickets𝘞𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘻𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘵𝘩, 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘢 𝘚𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘦, 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘤𝘰𝘰𝘭 𝘚𝘶𝘯𝘨𝘭𝘢𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘤𝘢𝘯𝘥𝘺, 𝘈𝘭𝘦𝘹 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘢 𝘵𝘰𝘺 𝘨𝘶𝘯, 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘴 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦.
𝘛𝘪𝘤𝘬𝘦𝘵𝘴- 110𝘞𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 110 𝘵𝘪𝘤𝘬𝘦𝘵𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭, 𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘦 𝘪𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘪𝘮. 𝘞𝘦 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘴 𝘈𝘭𝘦𝘹 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘶𝘯𝘨𝘭𝘢𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘤𝘢𝘯𝘥𝘺. 𝘞𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘰𝘷𝘦𝘳.
--------------------------------------------------------------
𝘞𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵- 518
𝘈/𝘯- 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳😅
YOU ARE READING
I love you~ (Karlnap au)
CasualeThis story is an high school au! Please know this is my 1st time making a story, im sorry if it's bad XD "Karl didn't really have the best life. His parents Got divorced when he was 5 and he had an ex he hated. He then meets Nick who makes him feel...