9- ᴛʜᴇ ᴅᴀᴛᴇ

25 0 0
                                    

A/n- this is for you Karlos/father 😮‍💨
——

-Nick pov-
𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘢𝘵 9:25 𝘢𝘮 𝘐 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘰𝘯 𝘢 𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘩𝘺 𝘯𝘰𝘵? 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘢𝘬𝘦 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘶𝘱, 𝘐 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳.

𝘛𝘪𝘮𝘦- 10:05 𝘢𝘮

𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘢𝘵 10 𝘪𝘴𝘩 𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥, 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱. 𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘪𝘳. 𝘐 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘶𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘬𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘶𝘱, 𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘢𝘯𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘮𝘦. 𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘐 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘧 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘪𝘮 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘸- 𝘯𝘢𝘩, 𝘐𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘨𝘢𝘺.

"𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘪𝘵." 𝘐 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘒𝘢𝘳𝘭𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘪𝘮, 𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘢𝘯 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘳𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘢𝘥𝘦. 𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳. "𝘏𝘦𝘺 𝘒𝘢𝘳𝘭~ 𝘐𝘮 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘯 𝘢 𝘥𝘢𝘵𝘦 ! 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺.." 𝘐 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘻𝘦 "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘐 𝘸𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘰.?" "𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘱𝘪𝘤𝘬 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘵" 𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘦𝘴, 𝘏𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳. (𝘨𝘢𝘺)

𝘛𝘪𝘮𝘦- 11:35 𝘢𝘮
-

𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺, 𝘸𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘢𝘬𝘳 𝘶𝘱 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦,𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮, 𝘚𝘬𝘦𝘱𝘱𝘺, 𝘉𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘈𝘭𝘦𝘹. 𝘞𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘤𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘱𝘶𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘯𝘨 "𝘏𝘦𝘢𝘵𝘸𝘢𝘷𝘦𝘴"
𝘛𝘪𝘮𝘦- 12:02 𝘢𝘮.
-

𝘞𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘵𝘦, 𝘐 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘒𝘢𝘳𝘭𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘮𝘰𝘶𝘯𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘣𝘶𝘯𝘤𝘩 𝘰𝘧 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘴, (𝘈/𝘕- 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘧 𝘐 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧𝘧 𝘓𝘔𝘈𝘖 /𝘑) 𝘐 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘳𝘦𝘮𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘖𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘴𝘶𝘯𝘴𝘦𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘴. "𝘏𝘰𝘭𝘺 𝘴𝘩𝘪𝘵.." (𝘨𝘢𝘺)

I love you~ (Karlnap au)Where stories live. Discover now