7- ɴɪɢʜᴛ

15 0 0
                                    

                                     -Karl pov-

𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 1:25 𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥, 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘪𝘯𝘷𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 "𝘚𝘬𝘦𝘱𝘱𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘉𝘢𝘥" 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘥 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘘𝘶𝘢𝘤𝘬𝘪𝘵𝘺 𝘰𝘯 𝘉𝘢𝘥 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘴 𝘩𝘪𝘮 "𝘍𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳"

𝘔𝘦, 𝘕𝘪𝘤𝘬, 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘸𝘢𝘬𝘦 (𝘺𝘦𝘴 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘕𝘪𝘤𝘬 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘟𝘋) 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘕𝘪𝘤𝘬𝘴 𝘭𝘢𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳, 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘳𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥.

𝘐 𝘧𝘳𝘰𝘻𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴, 𝘕𝘪𝘤𝘬 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 "𝘞𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘒𝘢𝘳𝘭?" 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘩𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘰𝘱. 𝘈 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘦 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘕𝘪𝘤𝘬 𝘴𝘵𝘢𝘵𝘳𝘵𝘴 𝘳𝘰𝘤𝘬 𝘶𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘳𝘵𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘶𝘨 𝘩𝘪𝘮, 𝘐 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.
--------------------

                                 -Dream pov-

𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘚𝘪𝘮𝘱" 𝘪𝘯 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦, "𝘐𝘔 𝘕𝘖𝘛 𝘈 𝘚𝘐𝘔𝘗!" 𝘴𝘢𝘱𝘯𝘢𝘱 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩, 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘶𝘱 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘢𝘸𝘯𝘴, "𝘞-𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥.?" 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘢𝘴𝘬𝘴. 𝘚𝘢𝘱𝘯𝘢𝘱 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘩𝘳𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘯 𝘚𝘢𝘱𝘯𝘢𝘱𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘢𝘯𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺, 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘺𝘴 "𝘐𝘮 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘢𝘳𝘭" 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘰𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘒𝘢𝘳𝘭𝘴 𝘭𝘦𝘨𝘴 𝘵𝘰 𝘸𝘳𝘢𝘱 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘚𝘢𝘱𝘯𝘢𝘱𝘴 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳.

𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦, 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘹𝘤𝘢𝘵𝘭𝘺- 𝘉𝘢𝘥, 𝘚𝘬𝘦𝘱𝘱𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘉𝘪𝘨 𝘘 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘉𝘶𝘵 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘬𝘦 😅 𝘐 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘢 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘦𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘳𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦. 𝘏𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱, 𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴. 𝘐 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱.

𝘛𝘪𝘮𝘦- 2:10 𝘢𝘮.

----------------------------------------------------------------

𝘞𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵- 321

A/n- ☹️💗 I cried during this idk why LMAO

I love you~ (Karlnap au)Where stories live. Discover now