"....balkona çıktım, kuş cıvıltılarını dinlerken bir sigara daha yaktım ve gözlerimi bir zamanlar en yakın arkadaşımın, şimdiyse pek çok şeyim olmasını umduğum ancak hiçbir şeyim olmayan çocuğun evine çevirdim. orası kesinlikle ilham perilerinin yaşadığı yer, diye fısıldadı iç sesim. bu kez susturmadım onu, çok geçti zira.
sigaramı balkon demirlerinde söndürüp içeriye, odama geçtim. soğuk yatağıma uzandım ve son zamanlarda madonnayı dahi arzulamıyor olmama rağmen jaemini kürsüde becerdiğimi hayal ederek kendimi çektim. küçük düşürücü biliyorum, muhtemelen iğrenç olduğumu da düşünüyorsunuz ancak bana kalırsa bu evrimin bir parçası.
telafi etmek için size gerçekten komik bir şey anlatmamı ister misiniz?
bir keresinde kızın birisi bana erkekler çok kolay aşık olur demişti. o zamanlar hızlı günlerimdi üstelik tek gecelik ilişki yaşadığımızdan yanımdaki yabancının erkekler hakkında ne düşündüğünü zerre merak etmiyordum yine de hak vermemiştim kıza.
şimdi anlıyorum ne demek istediğini, merak eden, fikir yürütmeye çalışan, empati yapmayı deneyen herkese duyurulur: işte erkekler böyle aşık olur."
merhabalar herkese!
ben, olmasını beklediğiniz gibi duerikkealenee, çok sevimli ve sıcak bir kurguyla daha karşınızdayım. aslında bu kez, karşınızdayız.
loving him was red, senachanyeol ile ortak çalışmamız olacak ve bölümleri sırayla yayınlayacağız.
jeno'nun bakış açısından olan kısımları ben, jaemin'in bakış açısından olan kısımları sena yazacak. şahsen çok heyecanlıyım bu kurgu için, umarım beğenirsiniz.
şimdiden hepinize teşekkürler
ve iyi geceler!
hepinizi seviyorum~
🌟🍄🟥🌻💛ps: sena'ya iyi dilekler sunmak isterseniz, burası tam yeri 🦄🍀
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
loving him was red - nomin
Romance"...losing him was blue, like i'd never known missing him was dark gray, all alone forgetting him was like trying to know somebody you never met but loving him was red loving him was red..." senachanyeol & duerikkealenee