✦ ᐣ ◞ ⋅ ⋅ ⬫ ◞✦ ⋅
❝ 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥
𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 ❞━━━━━━━━━━━━━━━━━
━━━━━━━━━━━━━━━━━
𝐑𝐄𝐆𝐔𝐋𝐀𝐌𝐈𝐍
𝐓𝐑𝐈𝐍𝐈𝐓𝐘 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐈𝐓𝐘❝ 𝘨𝘦𝘯𝘶𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘺
𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘢𝘭𝘢𝘳𝘮𝘪𝘯𝘨 ❞oo1. każdy z uczniów, wykładowców ale i każdy członek personelu ma prawo do poszanowania własnej osoby, ale I obowiązek do poszanowania innych, okazywania im szacunku i grzeczności.
oo2. pieczę nad szkołą i władzę nad nią utrzymuje dyrektor, obecnie albertus burroughs. kluczową rolę stanowi także przewodniczący rady studenckiej.
oo3. na terenie akademii zabrania się korzystania internetu w dni inne niż niedziela. w przypadku potrzeby skontaktowania sie ze światem zewnętrznym dzwonić można z telefonów stacjonarnych w każdym z pokoji wspólnych.
oo4. wszystkich studentów i członków personelu obowiązuje cisza nocna, trwająca od godziny 23:00 do 06:00. w ten czas zabrania się opuszczania terenu przeznaczonej sobie części akademika.
oo5. uczniom płci męskiej zabrania się przebywać w skrzydle damskim po ciszy nocnej, to samo tyczy się kobiet przebywających w dormitoriach męskich.
oo6. rada trinity każdego roku co semestr ma prawo wydalić ze szkoły czwórkę studentów zaniżających poziom uniwersytetu. do tej decyzji wypowiadać mogą sie przywódcy bractw lub wyznaczone przez nich osoby, aby "wybawić" swojego współbrata. w tym przypadku osoby nie należące do żadnej z grup zostają wydalenie z akademii.
oo7. studentom oraz personelowi zabrania się sprowadzania i przenocowywania osób z zewnątrz bez wcześniejszego poinformowania dyrekcji i uzyskanej od niej zgody.
oo8. używki odużajace są na terenie akademii zakazane, podobnie jak spożywanie alkoholu w dni lekcyjne.
oo9. poza godzinami lekcyjnymi studenci oraz personel mają na swój użytek: budynek biblioteki, szklarnie, wierzę astronomiczną, siłownię, basen, cmentarz, kaplicę, szkolne błonia oraz ogrody, a także wiele więcej miejsc.
o1o. każdego z uczniów w dni lekcyjne obowiązuje noszenie mundurka.
• dla kobiet czarna tudzież brązowa spódnica oraz marynarka, biała koszula, krawat lub wstążka ( czarny lub bordowy ), białe lub czarne podkolanówki, eleganckie obówie. do tego, czarny, brązowy lub bordowy sweter oraz kamizelka.
• dla mężczyzn czarne tudzież brązowe spodnie i marynarka, biała koszula, krawat ( czarny lub bordowy ), eleganckie obówie. do tego czarny, brązowy lub bordowy sweter oraz kamizelka.
w weekendy i poza lekcjami mundurki nie są przymusowe, jednak ubiór studentów być powinien stosowny, schludny i nie wulgarny.o11. studentom nakazuje się zachowanie czystości w pokojach, co raz w tygodniu kontrolowane jest przez wyznaczonego nauczyciela dyżurującego.
o12. zabrania się posiadania na terenie akademii niebezpiecznych przedmiotów ( scyzoryków, noży, palników itp ), wykorzystywania ich w celach nie właściwych. znalezione będą konfiskowane na stałe.
o13. na lekcjach stawiać należy się punktualnie, a koniec lekcji wyznaczą dzwonek lub nauczyciel prowadzący zajęcia. między każdą z godzin lekcyjnych ( 60 minut ) studenci jak i wykładowcy mają prawo do 10 minutowej przerwy.
o14. teren collageu opuszczać można jedynie w weekendy, w czasie tygodnia lekcyjnego w tym celu należy otrzymać zgodę od opiekuna lub dyrekcji. tyczy się to również wyjazdów do pobliskiego miasta.
o15. każdy z uczniów i personelu ma obowiązek poszanowania mienia szkolnego jak i cudzego.
o16. wykładowcom zabrania się spoufalac ze studentami. każdy każdy odkrytych romansów wiązać będzie sie z konsekwencjami wytyczonymi obu stronom. za nieprzyzwoite uważa się także branie i dawanie łapówek, szantarzowanie wykładowców / studentów.
o17. na terenie szkoły nie wolno przetrzymywać zwierząt, niezależnie od ich razy ani wielkości.
o18. sprzeciwianie się wykładowcom i dyrekcji, czy inne formy buntu będą karane i odnotowywane.
o19. każdy z planowanych iventów przed realizacja zatwierdzony powinien być przez przedstawiciela dyrekcji lub rady pedagogicznej.
o2o. w akademii każdy z uczniów korzystać może z usług psychologa i terapeuty.
o21. w przypadku uszkodzeń ciała czy innych dolegliwości student, wykładowcą lub inny pracownik placówki możliwość ma udać się do skrzydła szpitalnego i tam uzyskać odpowiednią pomoc od wykwalifikowanego personelu medycznego. w przypadku zobaczenia osoby rannej lub poszkodowanej należy udzielić jej pomocy lub sprowadzić odpowiednie osoby.
każda odnotowana za łamanie regulaminu osoba będzie podlegała odpowiedniej karze, w formie kozy, dodatkowych prac, prac społecznych czy tymczasowego zawieszenia. w sytuacjach skrajnych dyrekcja wraz z radą ma prawo trwałe wydalić ucznia z akademi. każdemu ze studentów prowadzona jest również kartoteka przewinień, gdzie odnotowywane są wszelkie wybryki wykraczające poza regulamin szkoły oraz powszechnie przyjmowane normy. osoby z największą ilością przewinień będą brane pod uwagę w czasie eliminacji pierwszorzędnie.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
𝐋𝐈𝐒𝐓𝐀
𝐏𝐑𝐙𝐄𝐃𝐌𝐈𝐎𝐓𝐎𝐖 𝐍𝐀𝐔𝐂𝐙𝐀𝐍𝐘𝐂𝐇lingwistyka ( język angielski )
łacina
literatura
poezja
kaligrafia
dziennikarstwa *
historia
historia sztuki
filozofia
psychologia
matematyka
astronomia
biologia i botanika *
anatomia
chemia
dramat z programem aktorskim *
muzyka
malarstwo *
etykietajęzyki obce :
język francuski
język hiszpański
język niemiecki
język rosyjski
grekazajęcia sportowe * :
jazda konna
lacrosse
tenis
pływactwo
football amerykański
szachy' * ' zajęcia nieobowiązkowe
⋅ ✦◟ ⬫ ⋅ ⋅ ◟ ᑦ ✦
CZYTASZ
𝑹𝑬𝑭𝑳𝑬𝑪𝑻𝑰𝑶𝑵𝑺 𝑶𝑭 𝑫𝑬𝑨𝑻𝑯 ' dark academia roleplay
Humor✦ ᐣ ◞ ⋅ ⋅ ⬫ ◞✦ ⋅ ━━━━━━ 𝑹𝑬𝑭𝑳𝑬𝑪𝑻𝑰𝑶𝑵𝑺 𝑶𝑭 𝑫𝑬𝑨𝑻𝑯 • ( reflections of death ) @ 𝙢𝙚-𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧-𝙖𝙡𝙤𝙣𝙚 dark academia criminal roleplay ...