taylor swift- paper rings
(bu güzelliği dinleyerek yazdım, üzerine bir de okudum siz de öyle yapın)[yeonjun-beomgyu
whatsapp konuşması]gyu'm:
yeonjun
az önce sizden çıktım da
dışarı da mısın sen?yeonjunie:
çıktın mı?
ben gelirdim hemen
niye çıktın ki?
evet dışarıdayım
birkaç bir şey almak için
çıkmıştım
eve geri dön odamda beni bekle istersengyu'm:
aslında iyi olur
seninle konuşmam gereken bir şey varyeonjunie:
daniel ile konuştuktan sonra benimle konuşacak olman şaşırtıcı değil
kim bilir neler söyledi de
doğruya çevireceğimgyu'm:
bilmem
orasını sen anlatınca öğreneceğim
artıkyeonjunie:
hemen geliyorumgörüldü
•
Duvardaki siyahlı beyazlı posterler, albüm kapakları; hemen yanındaki rafta bölüm kitapları, diline göre ayrılmış romanlar ve eski bir DVD oynatıcısı ile filmler. Tek kişilikten biraz daha büyük olan yatağın bitişiğindeki komidinin üzerinde bulunan eskiz defteri, yeni bir şarkının notaları ve Kafka'nın Davası.
İşte Choi Yeonjun.
Henüz yeni başladığım, yalnızca birkaç sayfa okuduğum kitabı Yeonjun'un da odasında görmek heyacanlanmama ve kitaba doğru ilerlememe sebep oldu. Yatağının kenarına oturup, sırtımı kapıya döndüm. Kendi okuduğum sayfalardan birini bulmaya çalışırken son okuduğum yerin bir arka sayfasındaki ayraç işimi kolaylaştırdı. Hatırlamaya çalıştığım sayfayı tekrardan okumaya başladım.
"Nasıl gidiyor?"
Ve yataktan düşmem o soruyla gerçekleşti.
Gerçekten de hemen kenarına oturduğum ve elimdeki kitaba daldığım için tam dengemi veremediğim yataktan düşmem kaçınılmazdı. Yeonjun bu halime gülerek hemen yanıma geldiğinde yerdeki kitabı alıyordum. "Neden yarım yamalak oturuyorsun yatağa?" Komidine kitabı bırakıp sırtımı yatak başlığına vererek oturdum bu sefer. O ise ayak ucuma oturup elini ayak bileğime götürdü. Tam bir temas bağımlısı olması beni güldürürken az önce düşürdüğüm kitabı işaret ettim. "Ben de yeni başladım."
"Biliyorum ki," dedi gülerek. "Senin başladığını bildiğim için Daniel'dan alıp ben de okumaya başladım."
Sanki çok doğal bir olayı anlatıyormuş gibi sakin bir şekilde konuşması iki büklüm olma isteğimi arttırdı. Her ne kadar çok basit bir hareket olsa da vücumdaki karıncalanmaya engel olamıyordum işte. Yanaklarım kızarmaya başladığında kafamı eğdim. Her ne kadar şu an midemi alt üst etse de Daniel'ın söylediği kadarıyla yaptığı şey ona kızmama engel değildi.
O elleriyle ayak bileğime masaj yaparken kendimi toparlayabilmek adına odasında gezdirdim gözlerimi. Bir eli yavaş yavaş diz kapağıma doğru gelirken diğer eliyle çenemden tutup kendine doğru çevirdi. Eli yanağıma doğru çıkıp orayı okşarken gözlerini gözlerime sabitledi. "Ne söyledi benim taklitçi sana? Benimle konuşacaktın ya hani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sucker • beomjun
Teen Fictionsen sarhoştun, ben ise seni öptüğümden beri sarhoşum. twin!!! (sucker by jonas brothers) tamamlandı✧*。