Sıla
İyi Okumalar 🫶🏻
Soğuk yüzümü buruştururken, ceketimin fermuarını iyice yukarı çektim. İstanbul her ne kadar güzel olsa da, kışın hiç yaşanacak gibi bir yer olmuyordu. Saat 23.56 idi. Bu saatte normalda dışarı çıkmaktan hoşlanmam çünkü bir kaç kere tacize uğraşmıştım. Hepsinden kıl payı kurtulmuştum, korku ile etrafa baktım neyseki kalabalıktı, gerçi artık kalabalık olması da bir işe yaramıyor herkes yardım etmek yerine videoya çekiyor.
Hızlı hızlı yürüyerek eve gelmiştim, evimiz güzeldi maddi durumumuz iyiydi 7 katlı apartmanın 3. katında oturuyorduk. Babam işlerinden dolayı pek bizle kalmıyordu haftada sadece 2 gün görüyordum. Annem ev hanımıydı, bende 19 yaşında mezuna kalmış Sılaydım işte. Aslında oturup ders çalışmak pek içimden gelmiyor gelse eminim güzel bir yerler kazanabilirim.
Asansöre bastığımda her zaman ki gibi 7. Kattaydı ne zaman asansöre binicek olsam hep 7. Katta oluyordu. Bir kaç dk sonra geldiğinde kapıyı açıp bindim. içinde çok güzel bir erkek parfümü kokusu vardı yavaşça gözlerimi kapatıp kokuyu içime çektim gerçekten çok güzel kokuyordu. Asansör 3. Katta durduğunda indim ayakkabımı çıkarıp zile bastım, bir kaç saniye sonra annem açmıştı kaşları çatık halde bana bakıyordu. Umursamdan yanından geçip odama gittim. Arkamdan gelip sıkıcı koluma kavradı
"Nerdesin sen?" Dedi sinirle.
Kolumu çekip yüzümü buruşturdum, evdeyim dedim umursamazca.Bir kaç dakika gözlerini üzerime dikip çıktı odadan. Arkasından kapıyı kapatıp hızla üzerime değiştim, yarın kendime uygun iş arıyacaktım. Benden zaten açık konuşmak gerekirse bir bok olmazdı en iyisi vakit kaybetmeden işe atılmaktı. Telefonu elime alıp kısaca göz gezdirdim Sanem'den 6 mesaj vardı, Sanem 4 senedir hayatımdaydı iyi kızdı seviyordum zaten tek arkadaşımdı. Mesajlara bakmadan telefonu kapatıp başımı yumuşak yastığa koydum.
•••
Gün ışığının yüzüme vurması ile gözlerimi açtım. Esneyerek yataktan kalktım, normalde kalkamadan bir kaç dakika telefonda oyalanırdım. Bu gün işlerim olduğu için vakit kaybetmeden yüzümü yıkadım, banyodan çıktığımda annem mutfakta kahvaltıyı hazırlamış Müge Anlıyı izliyordu. Mutfağa girdiğimde baştan aşağı beni inceleyip tekrar televizyona döndü. Umursamadan bir bardak su içip çıktım mutfaktan, odama geçip elime telefonu alıp sanemden mesajlara baktım.
Sanem;
"Helllloooo"
"Mesajıma geç bakılmayacak demedim mi"
"Nerdesin kızım ya"
"Ağzına tüküreyim senin yarın senle görüşürüm ben"
"Kızımmmm ne oldu tahmin ettt"
"Anıllll bana yazıyoooooooooooooooo!!!"Göz devirerek mesajları okudum, Sanem ile Anıl 1 yıldır bir ayrılıp bir barışıyorlardı. Bu seferde barışırlardı kesin, ilişkileri artık toxic olmuştu bence.
Banyoya geçip dişlerimi fırçaladım , suyla saçlarımı geriye ittirerek yüzüme baktım. Yeşil gözlerim solgun bakıyordu. Gözüm boynuma takıldı boynumda kırmızı şekilde ay simgesi vardı. Yüzümü yıkarken yoktu bu simge ya da vardıda ben dikkat etmemiştim. Şaşkınlıkla baktım, elimi simgenin üzerine koyduğumda biran gözüm karardı.
Helllo biraz acemiyim kusura bakmayın ❤️