Floria
İyi Okumalar 🫶🏻
Gözlerimi kırpıştırarak yavaşça açtım. Etrafa baktığımda burası benim evim değildi. Yerden tutunarak ayağı kalktım, değişik bir yerdeydim.
Neon renklerde binalar, gri gökyüzü toz pembe ağaçlar vardı, sanki burası başka bir dünyaydı. Rüyada mıydım? Acaba
Biran da gelen üşümeyle üstüme baktım. Kahretsin pijamalarla yolun ortasındaydım.Hızlı adımlarla ilerlemeye başladım, nereye gittiğimi bilmiyordum korku salmıştı içimi.
İlk gördüğüm markete girdim, yaşlı bir adam vardı. İçeri girdiğimde sıcak bir gülümse ile "hoşgeldin kızım dedi."Hoşgeldin sözünü umursamadan telefonunuzu kullanabilir miyim dedim. Cebinden telefonu çıkarıp uzattı. Hızla Sanem'in numarasını tuşladım. Kahretsin nerdeydim ben neyin içine düşmüştüm. İki kere aradım cevap alamayınca teşekkür edip telefonu geri uzattım.
Amcanın gözü boynumdaki aya takıldı, kaşlarını çatıp ters ters baktı. Cidden pijama ile olmama takılmayıp boynumdaki ize mi takılmıştı. Göz devirip marketten çıktım. Nereye gideceğim hakkında en ufak fikrim yoktu ve karnım acıkmıştı.
Sinirle nefes alıp yoldan geçen arabalara baktım. Yolun yan tarafında mavimsi bir orman vardı. Mavi orman mı olur du Allah aşkına, sanki her şey çok normalmiş gibi ormanın rengine takılmıştım.
Hızlıca ormana doğru yürüdüm, oraya girmem aptalcaydı ama içimden bir ses girmemi söylüyordu.
Ormanın içine girdiğimde mavi ağaçlar yeşil mavi otlar vardı. Dikkatlice etrafa bakarken çalılıklardan gelen sesle irkildim. Çalılıklara doğru baktığımda gördüğüm şeyle dondum kaldım.Siyah yarısı örgülü yarısı kıvırcık saçları, fındık gibi burnu ve dolgun dudakları olan. Kendisinden büyük kanatları olan bir kız çıkmıştı.
Normal bir insan olmadığı kesindi. Yüzünde de değişik simgeler vardı ve parlıyorlardı.Göz göze geldiğimizde korkuyla bir adım geri çıktım, oda baştan aşağı beni süzmüştü.
Kim olduğumu anlamaya çalışır gibi gözlerimin içime baktı sonra boynumdaki ay simgesine.Yaklaştığında korktum ama geri çekilmedim.
"Sen ne arıyordun burda" dedi sesi çok inceydi ama tatlıydı.
Ben kayboldum, nerde olduğumuda bilmiyorum. Dedim sesim kısık çıkmıştı.
Güven verir gibi gülümseyip eliyle bir şeyler yapıp yerdeki çiçeği kocaman bir mantar yapıp, " otur buraya sana yardımcı olacağım" dedi.Gördüklerim karşısında daha da şaşırmıştım bence ben rüyadaydım. Dediğini yapıp oturdum, oda kanatlarıyla havalandı yukarda durdu. İçimden lanet ediyordum nasıl bir şeye düşmüştüm ben bu nasıl bir yaratıktı başıma neler gelecekti.
"Gözlerinde ki korkuyu alabiliyorum ama korkmanı Gerektircek bir şey yok." Dedi
Derin bir nefes alıp tekrardan gözlerine baktım.
Ben buraya nasıl geldim ve bu boynumda ki ay ne anlama geliyor biliyor musun? Dedim."Boynunda ki ay bir cadı olduğun anlamına geliyor, ona dokunmuş olmalısın ki buraya, bu evrene geldin."
Hayretle baktım ve oturduğun yerden kalktım. Cadı mı? Cadı diye bir şey yoktur ve bu karşımda gördüğüm elf kılıklı kızlar da gerçekte yoktur, sadece kitaplarda ve filimlerde olur.
Ben inanmıyorum böyle bir şey olamaz ben sıradan bir insanım daha sabah evimdeyken biran da bu boynumda ki izin çıkması ve sen cadı öyle şeyler gerçekte olamaz. Dedim telaşla.
Etrafımda kanat çırparak dolaştı ve arkamda durdu. Hızla arkamı döndüğümde, arkasında biri daha vardı. Beyaz tenli gri gözleri olan yapılı bir çoçuk duruyordu. Gri gözleriyle beni baştan aşağı süzdü ve karşımda duran, elf gibi duran kıza "floria umarım misafirimizle iyi ilgilendin dedi"
Sesimi çıkarmadım onları konusmanı dinledim sadece. Tekrardan gözlerini bana çevirdiğinde elini uzattı "Ezkar" dedi.
Elini yok sayarak Sıla dedim.Eliyle yavaşça gözünün önüne düşmüş olan kahve rengi saçlarını geriye itti.
" Biliyorum şaşkınsın ne olduğunu çözmeye çalışıyorsun. Bana güvenmelisin, benimle gel itiraz etmeden sana her şeyi anlatacağım.Hello arkadaşlar bu bölüm biraz sıkıcı olmuş olabilir ama diğer bölümler daha heyecanlı ve güzel olucak❤️