HATIRLATMA
" Biliyorum şaşkınsın ne olduğunu çözmeye çalışıyorsun. Bana güvenmelisin, benimle gel itiraz etmeden sana her şeyi anlatacağım.İyi Okumalar 🫶🏻
Kabul etmekten başka çarem yoktu, onaylarcasına kafamı salladım.
"Yolun başında motorum var ona binelim, yol biraz uzak. Dedi.
Cevabımı beklemeden yola doğru ilerledi. Floria'ya baktığımda ellerini önünde birleştirmiş beni süzüyordu.Motorun yanına geldiğimizde hayranlıkla bakamadan edemedim, çok güzeldi zaten hep motorlara hayranlığım vardı.
Motorun üzerinde ki kaskı eline aldığında bana uzatacağını sanmıştım ama direk kafasına geçirip oturdu. Hayvan herif insan bana uzatırdı, derin nefes alıp bende arkasına yerleştim.Motor çalıştığında can tehlikem olduğu için arkadan beline sarıldım mecburen. Dış görüşüne göre çok şekerli, tatlı bir kokusu vardı. İçime çekmeden duramadım.
. . .
Kocaman bir köşk'ün önüne gelmiştik. Filimlerde bile bu kadar büyük ve korkutucusunu görmemiştim. Issız biryerdeydi az önce ki mavi ormana nezareten burası daha normal bir ormana benziyordu. Burda neden hep ormanlar vardı normal biryerde oturan yok muydu?
"Evi incelemeyi bırakıp içeri geç" diye emir verdi.
Gözlerimi devirerek benle emir kipleriyle konuşamazsın ona bir açıklık getirelim. Dedim. Kaşlarını çatıp kolumdan tutup kendine çekti. Boyu benden hayli uzun olduğu için kafamı kaldırmak zorunda kalmıştım.
"Dediklerimin üzerine laf söylenmeyecek, ben ne dersem o olur eğer itiraz edersen sonuçlarına katlanırsın.
İstemsizde dudaklarımı yaladım, gözleri dudağıma kaydı. Bir kaç saniye bakıp bıraktı bir şey demeden eve doğru yürüdü.Yüzümü buruşturarak dudağımı dişledim, harika bu aptalla başıma neler gelecekti acaba diye içimden geçirdim.
Eve girdiğimizde her yer siyahtı şaşırmamıştım siyah iki kişilik deri koltuğa yayılarak oturdu.
Ona baktığımda gözleriyle karşıdaki koltuğu işaret edince gözlerimi devirdim bende yayılarak oturdum."Artık burda benimle yaşıcaksın."dedi rahatça
Gözlerimi olabildiğince açarak. Ne saçmalıyorsun sen ya?dedim bağırarak.
Oturduğu yerden dikleşerek gözlerini kıstı.
"Senin güvenliğini düşünüyorum. Bir cadısın yüz yıllar sonra ortaya çıkan tek ve özel bir cadısın. Eminim Soğuklar seni almak için elinden gelen her şeyi yapacaklar. ben bir Kurtum soğuklar ise vampirler"dedi sakince.
Tepkimi ölçmeye çalışarak yüzümü inceledi.Tepkisizce gri gözlerine baktım, ne kadar rahat anlatıyordu şaka gibiydi her şey. Ailem Sanem onlar ne olucaktı onlarsız ne yapıcaktım.
Soğuklar beni neden istiyorlar? Dedim."Seni anahtar olarak kullanıp Anebellayı diriltecekler. Anebella cadıların başı o öldükten sonra tüm cadıların nesli tükenmişti ancak yüz yıllar sonra ortaya sen çıktın."dedi öfkeyle.
Beni nasıl kullanacaklar ki ne yapacaklar bana? Dedim telaşla. Oturduğu yerden kalkıp amerikan mutfağa geçip eline kahve aldı. Şaka mıydı ben burda önemli bir soru soruyorum o umursamadan kendine kahve yapıyordu. Öfkeyle kalkıp bende mutfağa geçtim.
Sana diyorum, benim burda hayatım değişiyor bir şeyleri anlamaya çalışıyorum sen kendine kahve mi yapıyorsun? Dedim. Kahve makinası olduğuna dair öttüğünde kahveyi fincana koyup bir yudum aldı.
Kahve içmesi nedensizce çok seksi gelmişti, of ne diyordum ben." Bu gün ki gittiğin mavi ormanın ilerisinde onlar yaşıyor. Orda Anabellanın mezarı var, seni mezarın üstüne yatırıp kalbine hançeri bastırdığında tüm gücün Alaz'a geçecek yani Ateşlerin başına. Ruhunda Anabella'ya sen ölüp gidiceksin. Onların gücü artıcak ve buranın başına geçicek. Yüz yıllar önce bizim başımız olan babam Anabella'yı öldürerek başa geçmişti." Dedi kahveyi tezgaha koyup üstünde ki tshirti çıkardı. Biran da tüm dikkatim kaslı vücuduna gitmişti. Göğüs kısmında kocaman mavimsi siyahımsı bir kurt dövmesi vardı.
Alayla güldüğünde hemen gözlerimi ordan çekip gözlerine baktım." Biliyorum yakışıklıyım çekiciyim şu anda benle yatakta olman gerekti ama küçük kızlar ilgimi çekmiyor." Dedi. Sinirle kaşlarımı çatıp cevap verecekken arkasını dönüp üst kata doğru çıkmaya başladı.
Arkasından bağırarak Sen zaten hiç bir zaman benim ilgi odağım olamazsın birkere esmersin ben sarı severim dedim sinirle. Aslında yalandı sarılardan nefret ederdim.
Harika ben şimdi ne yapıcaktım daha cevabını almak istediğim hiçbir şeyi cevaplamamıştı bile. Karnım acıktığı için buzdolabını açtım, göz gezdirdimde balık konservesi gözüme çarptığında onu alıp dolabı kapattım.Onu açmaya çalışırken kapağı elimi kesmişti acıyla inledim. Merdivenden ayak sesi geldiğinde kafamı oraya doğru çevirdim. Üstüne siyah gömlek giymişti.
Yanıma geldiğinde gözleri kanayan elime kaydı."Senin gibi beceriksiz kız nasıl bir cadı olabiliyor anlamış değilim" dedi masanın üzerindeki peçeteyi alıp kanayan parmağımın üzerine bastırdı.
Geriye çekilip bırak ben hal ederim dedim. Tam cevap verecekken telefonu çaldı. Karşı taraf konuşunca kaşları çatıldı. Hassiktir nerden öğrenmişler cadı olduğunu dedi öfkeyle.
Hello umarım beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayın 💖