na stopě osudu

538 13 6
                                    

Adam:

Už je to týden co pátrání po Sid. Dokonce se ke mě krom policie přidala i Alena s Eliškou a Anežkou, ale stále nic. Myslím si, že ji unesl Polák, protože pořád někam odchází z práce dřív. Všimnul jsem si jak ho dneska přistihla ředitelka když jsem byl u ní kvůli v kanceláři kvůli krokodýlům.
Dnes jsem se ale rozhodl Alberta při odchodu z práce sledovat. Vzal jsem si na dnešek volno a šel do ZOO jako normální návštěvník. Bylo okolo 14:00 když se dveře ředitelství naší ZOO otevřeli a vystoupil z nich Albert se svým provedeným tatínkem, který na něj řval zas kvůli nějaké kokotině.Pak jsem se ale zaposlouchal do jejich rozhovoru a jediné co jsem slyšel bylo:
Al:"Ne tati tý malý svině se nechci zbavit, už dostala co si zasloužila. Nemůže se ani posadit natož postavit je úplně slabá".
Al-táta:"Tak co s ní teda budeš dělat? Doufám že když říkat že ji nezabiješ tak že se jí nějak zbavíš jinak".
Al:"Neboj na netu jsem našel tu její úžasně bohatou rodinku. Bohužel ji za výkupné nechtěli, prý pro ně nemá  žádnou cenu".
To bylo jediné co jsem zaslechl. Tím se potvrdila moje domněnka. Bylo mi jasné že jeho dřívější odchody z práce znamenají kontrola Sid jestli je živá nebo už zmučená do bezvědomí.
Polák už se se svým tatínkem rozloučil a starej odjel zatímco polák docházel k autu, následně nasedl a odjel a já mu byl v mém autě v patách. Vyjeli jsme do lesa a mě bylo jasné že Sid nemůže být daleko.

Sid:

Nejspíš je to pár dnů, ale mě to připadá jako věčnost co tady ležím na staré nepohodlné matraci, zmlácená do krve s nulovou sílou a stabilitou neschopná se posadit. Je mi špatně, bolí mě břicho a hlava. I všechny části těla mě bolí. Ty staré rány se ani nestihly zacelit a už mi udělal nové. Chodí sem každý den a vždy přinese suchou rýží a flašku neperlivé vody. Vždy dostanu nějaký výprask nebo alespoň pořádnou ránu jak páskem tak třeba jen rukou, nebo nohou.

Dnes je mi hůř než obvykle. Ležím v nepříjemné poloze neschopná se překulit na druhý bok. Chci domů, chci vidět Adama,Elišku a Anežku i na Viki se těším. Jestli je teda ještě někdy uvidím.

Ahojky mám tady další napínavou kapitolu,ale v příští by mělo konečně vše dobře dopadnout.
A také bych byla moc ráda kdyby mi někdo napsal názor na moji tvorbu do komentářů. Tak ahoj u další kapitoly 💗

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 02, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sidam *nahoru a zase dolů*Kde žijí příběhy. Začni objevovat