Sid:
Dneska byl v práci normální den dokonce i Adam mi přijde poslední dobou nějaký hodný a celkově milý, jakoby něco tušil, což doufám že ne.
Jelikož je zima nosíme všichni dlouhé rukávy i v zázemí, ale co se stane až bude léto. Vzhledem k tomu, že mám spoustu jizev, které se táhnou po celém těle nevím jak je zakreju.Dneska jsem u východu narazila na Poláka. Dřív se ke mě choval hrozně, ale dnes za mnou přišel a povídá:
Al: "Dobrý den Anno jděte domů?"
S: "Jojo."
Al:" Pojďte hodím vás domů."řekl
S:"děkuji to nebude potřeba bydlím pár bloků odtud."odpověděla jsem.
Al:"tak vás tam hodím a nemusíte trajdat čtvrt hodiny s batohem. Určitě je těžký". odpověděl
S:"opravdu ne děkuji".po této větě se v něm začala vařit krev a už na mě zařval
Al:" si vadná nastup si a dělej nemám na to celej den" dost nahlas zařval
Nikdo tam nebyl protože tohle je východ pro zaměstnance a tak toho Albert využil .
Al:"tak pojd ti mrňavá svině" procedil skrz zuby a rychlým krokem přišel ke mně. Vrazil mi pěstí do břicha a přehodil si mě přes rameno. Začala jsem křičet o pomoc, ale nikdo se neozýval.
Al:"tohle ti nepomůže" zatlemil se Albert.
Najednou někdo strhl Alberta k zemi a mě chytil ten neznámý do náruče a položil mě na zem což nebyl úplně nejlepší nápad protože se mi podlomily kolena a zkácela jsem se k zemi na což ten tajemný už nestihl zareagovat a chytit mě. Sehl se ke mně a já mu viděla do tváře. Byl to Adam. Chtěla jsem mu poděkovat, ale to už se Bertík zvedl ze země kam ho před chvílí poslal Adam.
Al:"tak si normální idiote výš ty vůbec kdo já jsem".řekl Albert. Na což Adam hnedka zareagoval a odpověděl:
Ad:"debil".
Al:" Co si to dovoluješ" procedil skrz zuby a rozešel se proti nám.
Adam hned zareagoval a stoupl si projistotu přede mě.
Ad:" Hele dej si odchod jasný. Co tě to vůbec napadlo, jsi vůbec normální!?
Al:"Ten incident s tou krávou mi ani nepřipomínej" dořekl a kdyby si měl vybrat tuhle informaci neříct tak by ji rozhodně využil. Protože to už se Adam napřáhl a dal Albertovi takovou ránu pěstí, že se Bertíkovi zmáčkl ten jeho umělý ksicht a a při dopadu schytal ještě druhou o zem. Když se zvedl tak řekl:
Al:" Tohle vás bude mrzet" a odběhl.Adam se sehnul ke mě a řekl:
Ad:" Jsi v pohodě Aničko, neudělal ti nic?"
S:" Dal mi jen pěstí do břicha nic víc."
Ad: Ach bože to je debil."řekl Adam a vzal mě do náručí a odnesl do pavilonu a položil na stůl.Pohled Adama:
Šel jsem od Anežky, protože mi radila s jednou želvou a najednou jsem slyšel jak někdo volá o pomoc. Bylo to slabé. Rozhodl jsem se jít za tím zvukem.
Kromě naříkání jsem slyšel ještě Polákovo smích. Přiběhl jsem blíž a to co jsem viděl byla hrůza. Anna se držela za břicho a brečela zatímco ji Polák tahal do auta. Když si ji přehodil přes rameno vystartoval jsem a shodil ho na zem a Annu chytil. Položil jsem ji na zem, ale ona se chytla za břicho a skácela se k zemi. Než jsem ji chytil spadla.
Když se Albert zvedl začali jsme se hádat, ale po chvilce řekl:
Al:"Ten incident s tou krávou mi ani nepřipomínej" jak to dořekl začala se ve mě vařit krev. Udělal jsem pár kroků, napřáhl se a vrazil drahému PR manažerovi na budku. Ten se svalil na zem. Po chvíli se zvedl, něco zamumlal a odběhl.Vzal jsem Aničku do náručí, protože po svých by to asi nedala a rozešel jsem se s ní do pavilonu, ke jsem ji následně položil na stůl.
ČTEŠ
Sidam *nahoru a zase dolů*
Short StorySidonii Annu Novotnou mlátili vlastní rodiče, když ji jednoho dne vyhodili z vily našla si práci v ZOO. Je plachá a boji se lidí, ale je milá a hodná. Prožila si toho hodně. Používá druhé jméno jelikož jí její rodiče hledají.