Než jsme všechno sbalili tak bylo něco okolo 20:00 a tak jsem šla streamovat a dala na ig story že nebudu teď 2 týdny streamovat že jedu na dovolenou ale že na kanále KexCrew budou náký videa a že budeme možná a klukama streamovat ale jen výjimečně. Streamovala jsem do 1:40. Pak jsem vypla počítač a šla se prevlict do nového spodního prádla, ponožek, trička, tepláků a mikiny, učesala jsem se a šla si dát něco malýho k jídlu a šla si vyčistit zuby. Pak na mě zaťukal Morry že kluci tu jsou za 10 minut řekla jsem že v pohodě vyndala si mobil z nabíječky a hodila si nabíječku do batohu.
Kluci už tu skoro byli a tak jsem si rychle dala do batohu ještě medvídka a dala si sluchátka do uší a pustila si pisnicky, obula jsem si boty a vzala tašku a batoh, Morry zamknul a já mezitím zavolala výtah a šli jsme k autu. Cuky řekl že já si mám sednout dozadu za Bóťou a Morry ať sedí u něj a Marwexe vepředu, tak jsem šla do zadu (Bowtea seděl u dveří takže já jsem seděla jakoby u mezery). Sedla jsem si (jo měla jsem na sobě černý tepláky, černou mikinu a kapuci na hlavě). Byla jsem unavená a tak jsem si vyndala deku protože byla zima a Bowtea se zeptal jestli se může prikryt taky že mu je zima, řekla jsem mu že jo, chtěla jsem jít spát ale nevěděla jsem jak protože bych spadla do tý mezery, nakonec mi Bowtea řekl ať si lehnu na něj a tak jsem si teda lehla a usla do deseti minut.
Okolo 9 jsem se vzbudila a tak jsem si vyndala sluchátka a povídala si s Boťou, řekla jsem mu vše moje problémy a on zase jeho a konečně jsem pochopila proč je tak uzavrenej a on to zase pochopil u mě, zrovna jsme dojeli na benzínu a tak jsem si došla na záchod a pak jsem si koupila kafe, když jsem došla do auta tak kluci měli natankovano takže jsme jeli dál, kluci byli unavení a Cuky pomalu usínal a tak se v řízení vyměnil s Kelwinem který byl vyspatej. Povídala jsem si zase s Boťou a vznikalo z toho dobrý přátelství.
Když jsme cca po 16 hodinách dojeli tak jsme došli na hotel a oni nám dali klíče od našeho apartmánu, jelikož nás bylo hodně a chtěli jsme být po hromadě ale nevěděli jsme jak budeme spát a tak jsme se domlouvali a asi po 20 minutach domlouvání z toho vylezlo to že budeme spát: Já s Boťou
Morry s Marwem
Cuky s Dejvikem
Davel a Kelwinem
Všichni jsme si šli dát něco do pokojů který tam byli a já šla do koupelny s šla se prevlict a šla si lehnout, pak prisel i Bowtea a začal mě hladit po zádech. Byla jsem strašně překvapená a měla jsem motýlky v břiše a usla jsem z toho Bowtea ležel vedle mě. Pak tam najednou vtrhl Morry ale já spala v tvrdým spánku a Bowtea byl na mobilu a tak vstal a šel za Morrym za dveře aby mě nevzbudiliMo: Hlavně tam nedělejte žádný píčoviny.
B: Nemám to v plánu ale hezká je ale vztah nechci, vždyť víš jak to mám.
Mo: Jo vím ale jestli jeden z vás k tomu druhýmu chytí city tak je to v piči.
B: To teda, hele já jdu ležet dobrou.
Mo: Dobrou.
Bowtea odešel do pokoje a zamkl, lehl si a koukal na mě a pak usnul.
Všichni jsme spali, kluci spali až do rána a já se vzbudila okolo 2, zapla jsem si mobil a to světlo vzbudilo Botu a tak jsem vypla mobil a povídali jsme si, strašně moc jsme se spolu nasmali, potom jsme se nudili, ale spát se nám nechtělo a tak jsme si stáhli among us a hráli asi 20 minut. Pak jsme to vypli a šli jsme spát, Bowtea mi lehl na kozy a já ho hladila ve vlasech a usli jsme.
Ráno jsme vstali a já si vzala věci na převlečení a hygienu a šla do koupelny, umyla jsem se, vyfenovala hlavu, prevlikla se, učesala a vyčistila zuby. Pak jsem šla za klukama a rozhodli jsme se že se podíváme po okolí. A tak jsme chodili a nastal čas oběda a nasli jsme restauraci, dali jsme si jídlo a pak šli na hotel kde jsme se rozhodli že půjdeme k moři. Já se tak nenápadně podívala na Morryho, Marwexe a Botu že to není dobrý nápad a naznačila jsem jim stehna a ruce, řekli že je to v pohodě a ať jsem v klidu, šla jsem se převlíknout do plavek (jsou černý, dvojdílný a jsou na zavazování).
Hodila jsem přes sebe šaty a šly jsme, hodila si ručník na zem a dala šaty do tašky, vyfotila nekolik fotek moře, pláže a mě, jednu jsem poslala jako snap a druhou dala na story. Dala jsem i mobil do tašky a šla s klukama do moře v ten moment se na mě otočil Dejvik koukl se mi na stehna a pak do očí a znova na stehna já jsem se na něj jen podívala pohledem ať to neřeší a šli jsme plavat. Plavali jsme 2 hodiny a pak jsme vylezli celou dobu jsme plavali, házeli si míčem, skákali do vody, hráli kohouti zápasy. Potom jsme vylezli a jelikož jsme byli na písečný pláži tak jsme se zahrabávali v písku, stavěli různý věci jako třeba hrady, zvířata...
Přišli jsme na pokoj a povídali a pak jsme šli koupit chlast a jídlo, opili jsme se a pak šli spát s Boťou jsme si zase řekli hodně věcí a pak usli.
Byli jsme na dovoleny a pak jeli domů, když jsme byli doma tak jsem prospala celý den a pak jsem streamovala a tak dál ale po týdnu mi Morry oznámil že jede pryč na jeden den a tak jsem byla v pohodě.
Streamovala jsem už od 15:30 a za celý stream jsem vypila 2 flašky, někdy okolo 04:30 jsem vypla stream ale nebyla jsem unavená ale třeba 5 minut jsem jen seděla a držela hubu, koukala do blba, začalo se mi chtít brečet a nevěděla jsem co mám dělat a tak jsem skončila stream a vypla všechno, jen jsem měla rozsvícený ledky na fialovo a seděla jsem a koukala do blba a ztrácela se v myšlenkách a najednou jsem si začala uvědomovat že se mi líbí Bowtea.
Nedokázala jsem tomu věřit proč zrovna teď jsem si to uvědomila a ne na ty dovoleny nebo něco. Doufala jsem že když ho nakou dobu neuvidím tak bude vše v pohodě ale nešlo to musela jsem kouknout aspoň na jedno video nebo mu napsat jestli je v pořádku.
Usla jsem s tím že jsem se usmívala a ráno někdy olo 6 jsem vstávala a i když jsem naspala jen hodinu a půl tak jsem se cítila dobře.
ČTEŠ
Kex crew<3
FanfictionZase příběh o Kex crew ale tentokrát hlavně o Botmanovi a Morrym. Doufám že se temhle příběh líbit protože se snažím ho napsat delší než ostatní a pokusím se ho napsat i s nějakými zápletkami nebo tak