Mo: Proč máš tu Botmanovo mikinu?
J: Byla jsem rozespalá a tak jsem si něco vzala.
Mo: Dobře a co jste dělali? Víš že na tebe mám dávat pozor.
J: Jen jsme spali.
Mo: Dobře a co budeme dneska dělat?
J: Hele já asi budu streamovat.
Mo: Dobře a v 20:00 budeme hrát among us na streamu tak jestli chceš tak můžeš s náma.
J: Jo dobře, budu ráda.
Mo: Dobře tak já ti pak řeknu.
J: Dobře.
Šla jsem streamovat
J: Ahoj chat
Ch: Ahoj
Ch: Cauu
Ch: Jak se máš?
Ch: Ty chodíš s Morrym nebo Botou?J: Chat nechodím ani s jedním.
Ch: A jak je?
Ch: A proč si u Morryho?
Ch: Ty s nima budeš streamovat?J: protože jsem jeho sestra. Jo budu s nima streamovat v 20:00. A mám se dobře.
Ch: Takže za hodinu budeš streamovat s nima?
Ch: Co budete hrát?J: Jo za hodinu, budeme hrát among us.
Ch: Dobree
Streamovala jsem a pak za mnou přišel Morry ať jdu hrát.
Hráli jsme cca 3 hodiny a pak jsem vypla stream a šla si lehnout.
Druhý den mě Morry budil někdy okolo 4 odpoledne s tím jak je možný že ještě spím řekla jsem mu že mi není dobře, došla si na záchod a dala si mobil do nabíječky a lehla si znovu, prospala jsem celý den vzbudila jsem se ještě jednou v půl desátý večer, tak jsem jen hodila na ig story že stream nebude že jsem unavená a šla zase spát. Vzbudila jsem se někdy kolem 2 ráno byla jsem asi 2 hodiny na mobilu a pak šla znovu spát a pak už jsem se vzbudila v 9.
Došla jsem za Morrym že mi není vůbec dobře, furt se mi motala hlava, měla jsem horečku a nakonec jsem asi třikrát po sobě omdlela. A tak Morry zavolal záchranku a kluky.
Vzbudila jsem se až v nemocnici a nic si nepatamatuju ale stali vedle mě kluci a byli rádi když jsem otevřela oči.Mo: Tohle mi nedělej, co se stalo?
B: Si v pohodě?
J: Jo dobrý.
M: Hele za 5 minut konci návštěvy takže my musíme jet a zítra ráno tu pro tebe jsme.
J: Dobře.
Dala jsem na story že stream nebude protože jsem v nemocnici. Začali mi psát lidi co se stalo. A tak na to už jsem neodpovídala a šla na večeři. Pak jsem se najedla a šla si lehnout byla jsem na mobilu a napsala klukům, po chvíli přišla sestřička a změřila mi teplotu a změřila mi tlak a já šla spát.
Ráno jsem se vzbudila a rovnou si sbalila věci.
Po půl hodině přišla sestřička a oznámila mi že za 20 minut si pro mě přijedou kluci, dala jsem si mobil do nabíječky a šla ještě spát. Vzbudila mě sestřička asi po 15 minutách ať se vypravím, tak jsem tak udelala a pak šla za klukama, se všema jsem se pozdravila a obejmula a jeli jsme k nám. Jeli jsme a já seděla vedle Boti ale jelikož jsem byla unavená tak mi padala hlava na jeho rameno až jsem nakonec usla, Bowtea se jen podíval a usmal se. Když jsme dojeli tak mě nechtěli budit a tam mi Morry vzal tašku a Bowtea mě vzal do náruče a odnesl do postele.
Když jsem se vzbudila tak jsem došla za klukama a ty se mě ptali jestli jsem v pohodě, řekla jsem že jo ale že nemám na nic náladu a odešla jsem si lehnout.
Ráno kluci odjeli a já se šla do kuchyně protože jsem dostala hlad, ale nikde nebyl Morry a tak jsem mu šla zavolat kde je. Řekl mi že přijede za 5 dní že točí video, byla jsem ráda že si budu moc odpočinout, načerpat energii, vyčistit hlavu atd.
První co jsem udělala bylo to že jsem uklidila celý dům, jakože jsem vysála, vytrela, uzřela prach, nádobí, pak jsem se dosla umýt i hlavu do sprchy. A pak si udělala snídani, došla jsem si dát na balkon cigárko a šla koukat na YouTube, pak jsem si šla objednat jídlo. Když mi došlo tak jsem zapla stream a u toho jedla.Ch: Ahoj
Ch: Co se ti stalo?
Ch: Proč si včera a předevčírem nestreamovala?
Ch: Kde je Morry?J: Chat klídek, Morry točí s klukama video a já byla v nemocnici protože jsem omdlela a včera mi bylo ještě trochu blbě tak jsem šla spát.
Ch: Aha
Ch: Už je ti líp?J: Jo už jo
Ch: To je dobře
Ch: Co budeme dneska dělat?J: Kouknem na něco?
Ch: Adél
Ch: Adel
Ch: Fizi
Ch: Vítek
Ch:AdélaJ: Dobře.
Streamovala jsem hodinu a pak jsem to vypla a šla jsem do města. Koupila jsem si novou mikinu a tepláky.
Po cestě domů jsem potkala kamarádku a tak jsme šli do cukrárny dali si kafe a kus dortu a povídaly jsme. Pak jsem šla domů a bylo něco okolo 21:30 a tak jsem si napustila horkou vodu, pustila jsem si písničky a šla relaxovat. Byla jsem tam cca hodinu a pak jsem si šla lehnout. Další den jsem probírala oblečení který nenosim a dala jsem ho do takový tý veci (kam se dávají věci a když někdo potřebuje tak se mu dají) a pak byla na mobilu, odpovídala jsem na zprávy na ig, otvírala snapy atd,... Šla si lehnout.
Ráno mi volal Morry ale já spala když jsem se vzbudila bylo 14:20 a já otevřela mobil a měla jsem tam 28 zmeškaných hovoru od Morryho, 15 od Bóti, 7 od Cukyho, 19 od Dekvika, úplně jsem se zděsila a zavolala Morrymu.Mo: Co děláš?
J: Hele teď jsem vstala. Proč si mi volal?
Mo: Dobře jsem si to myslel ale nevěděl jsem to jistě.
J: Noo jsem byla unavená a šla spát pozdě.
Mo: Dobře, hele já ti volal protože bych přijel už zítra a pozítří by jsme jeli i s klukama k moři na 14 dní. Tak jestli chceš jet taky
J: Jasný že chci
Mo: Dobře tak si dojdi koupit náký věci jestli to něco chybí a sbal si nakej kufr a pak batoh s dokladama atd..
J: Jasný a jak tam pojedeme a kdo všechno?
Mo: Hele Cuky si půjčuje auto pro 8 lidí a jedem všichni jakože já, ty, Bowtea, Dejvik, Cuky, Marwex, Kelwin a Davel.
J: Tak jo tak já si jdu tedy sbalit
Mo: Jojo jdi tak zatím pa
J: Ahoj.
Běžela jsem si hned sbalit, měla jsem úplně vše ale chtěla jsem si koupit nový plavky a kraťasy atd.. Běžela jsem do obchodu a koupila jsem si 3 nový kraťasy, 2 plavky, 7 topu, 1 šaty, 2 kalhoty, 1 tepláky, 2 mikiny, 3 boty, 1 klobouček. A z hygieny suchý šampon, kartáček, pastu, vonavku, 3 deodoranty, balzám.
Dojela jsem busem domů a všechno si sbalila a šla hledat doklady a ty jsem si dala do batohu, ještě jsem si sbalila sluchátka, 2 powerbanky, nabíječku a deku.
Když přijel Morry (přijel okolo 3 odpoledne den před odjezdem) tak si taky sbalil a řekl mi že pojedeme okolo 15 hodin.
ČTEŠ
Kex crew<3
Fiksi PenggemarZase příběh o Kex crew ale tentokrát hlavně o Botmanovi a Morrym. Doufám že se temhle příběh líbit protože se snažím ho napsat delší než ostatní a pokusím se ho napsat i s nějakými zápletkami nebo tak