🥑2. část🥑

666 27 0
                                    

Morry mi pomohl všechen nábytek složit, složit setup s uklidit věci do skříně a do šuplíku, než jsme to udělali tak bylo něco okolo 2 ráno a byli jsme unavení a tak jsme si šli rovnou lehnout. Já usla cca po hodině protože jsem furt přemýšlela nad vším co se stalo, jakože už nejsem v domove, nejsem s nejlepší kamarádkou, mám bráchu a ještě k tomu znamýho, mám vysněný pokoj a furt jsem nad tím přemýšlela a nemohla jsem tomu věřit az jsem z toho usla. Zbudila jsem se někdy okolo 9 a šla do kuchyně a tam jsem našla lístek kde bylo napsaný od Morryho ,,šel jsem něco vyzvednout do 9:20 jsem doma."
Když jsem to dočetla šla jsem si ještě lehnout, dokud jsem neslyšela klíčky v zámku to jsem vyskočila z postele a běžela Morryho obejmout. Chvíli byl doma a pak se zeptal co chci dneska dělat tak jsem mu řekla že je mi to jedno a tak jsme celej den seděli v obýváku a povídali si. Zjistil že mám ráda alkohol ale že jsem pít nemohla a že vapuju tak řekl že je mu to jedno a že mi to klidně koupi a že se ani nediví že jsem v moji situaci začala, usmáli jsme se a povídali si dál. Po hodině povídání jsme se dostali k tomu že máme vlastně hlad a tak jsme se domluvili že objednáme KFC. Když přišlo šli jsme jíst a pak jsme se šli spojit ale potkali jsme kec crew.

(J-Julca, Mo-Morry, B-Botman, M-Marwex, K-Kelwin, D-Dejvik, C-Cuky, Da-Davel)

M: Čau Morry.

C: Čau

Da: Ahoj

D: Čau

K: Zdar

B: Zduř

Mo: Nazdar

J: Emmm ahoj

C: Kdo to je?

Da: Ty máš holku?

Mo: ne vole to je ségra

M: Nikdy si o ní nic neříkal.

Mo: Byla v dětském domově a já o ní nevěděl.

C: To fakt? A jak se jmenujes?

Mo: Jo fakt

J: Julča

B: Já jsem Patrik neboli Botman, Bowtea ono je to vlastně jedno.

C: já jsem Cuky, Dominik

Da: Já jsem Davel, David

D: já Dejvik, taky David

M: Já jsem Marwex, Mara

K: já jsem Kelwin, David

C: Kolik ti je?

J: 16 ale za dva dny 17. Vám?

B: 19

C: 24

Da:25

D:18

K:26

M: 22

Mo: A kam jste vlastně šli?

B: K tobě

C: Chlastat

D: A pokecat

Da: A streamovat

Mo: Aha aha tak koupíme chlast a jdem ne?

K: Jasný

C: To si kuř

D: Nebude to vadit Julče? Když jste se ani moc nepoznali a už tam jdeme my

J: To je v pohodě

Mo: Opravdu?

J: Jo, aspoň poznám nový lidi.

B: Dobře tak jdem koupit chlast.

Mo: Tak jo

Šli jsme a já šla v zadu a přišel za mnou Marwex.

M: Ahoj můžu jít s tebou?

J: Jo asi jo

M: Tak co jak se ti tu líbí?

J: Jo ale tak zatim dobrý, jakoby sice ještě moc dobře neznám ani Morryho ale tak aspoň poznam nový lidi.

M: Jo tak jasný a co v dětským domově?

J: Jo dobrý měla jsem tam nejlepší kamarádku a starali se o mě líp jak máma

M: A proč si nebyla u jiných příbuzných třeba babicka nebo tak?

J: U babci jsem byla ale po chvíli umřel děda a chvíli na to mě babička dala do dětského domova protože na tom nebyla dobře a věděla že se o mě nebude mít jak postarat, dala mě tam a 2 mesice na to zemřela.

M: To mě mrzí ale tak teď si tady.

J: Jo to je dobře

M: A jak si řešila svoje problemy?

J: Když jsem mohla tak jsem se napila, vapo, občas cíga, málo kdy žuvak, no a pak jsem nejedla, jizvy taky nějaký mám.

M: Ouu to mě mrzí, tak snad už bude vše v pohodě. Když tak jsme tady všichni pro tebe.

J: Jojo děkuju, já pro vás taky

M: A ví o tom Morry?

J: Jako o čem?

M: O tom vapu, sebepoškozováním a tak?

J: O vapu, chlastu, asi možná i o cigach a žuvakach asi ví, ale o řezání a o tom že občas nejím to neví a nevím jak mu to mám říct.

M: Tak mu to zítra řekni ať o tobě ví, on to pochopí a aspoň bude vědět co se děje.

J: Hele jakože jo asi mu to zítra řeknu.

M: To je dobře, pak napiš až mu to řekneš jak to dopadlo.

J: Jasně dám.

Šli jsme do toho obchodu koupili chlast, cíga, vapa, brambůrky, křupky, colu. A šli jsme domů. Já se došla převlíknout do tepláků, croptopu ale přehodila jsem si přes sebe ještě mikinu a šla za klukama. Povídali jsme ale jelikož začínalo léto tak mi bylo po chvíli teplo a tak jsem si mikinu sundala. Povídali jsme a já se po chvíli nějak neopatrně natáhla pro skleničku a Bowtea si všiml mé ruky. Nepatrně strčil do Morryho a ukázal mu moji ruku, Morry se zděsil ale po chvíli si toho už nevšímal a mluvil dál ale Bowtea mě nemohl zpustit z očí. Okolo 01:30 jsem jim řekla že si jdu lehnout a odešla jsem, převlékla jsem se do trička a kraťasu na spaní, dala si mobil do nabíječky a zachuchlala se a snažila jsem se usnout. Když už jsem pomalu usínala najednou někdo zaklepal ale jelikož jsem měla zamčeno tak jsem musela vstát, ve dveřích stal Morry s Boťou a koukali na mě. Zeptala jsem se jich co potřebujou a Morry mi řekl že to nevypocital a že Bowtea nemá kde spát, tak jestli by nemohl spát u mě, jen jsem přikývla a šla zpátky do postele. Usla jsem.
( Morry spal s Marwexem v ložnici, Cuky na gauči a já s Bowteam u mě)

Ráno jsem se vzbudila když mi Bowtea sahal do vlasů, zeptal se jak jsem se vyspala a pak jestli se může zeptat. Řekla jsme mu že jsem se vyspala dobře a že se ptát může. Bylo chvíli ticho a pak se zeptal na moje ruce a stehna.
Nevěděla jsem co na to říct, tak jsem mu jen řekla že už jsou starý a že už to nedělám i když naposled 2 dny zpátky.

Kex crew<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat