⏳Představení⏳

1.2K 31 1
                                    

Předem se omlouvám za chyby v pravopisu, v čárkách, atd..
A ještě upozorňuju předem že budu měnit věky aby to tak nějak sedělo do toho příběhu.

Julča: 16 let, streamuje na twich, jsem sestra Morryho ale byla jsem v dětským domově a teď tam budu poslední 2 dny abych si sbalila a moje vychovatelka mě k němu odveze.

Morry: 21 let, streamuje na twich, točí na YouTube, člen kex crew.

Botman: 19 let, streamuje na twich, točí na YouTube, člen kex crew.

Cuky: 24 let, streamuje na twich, člen kex crew, točí na YouTube.

Marwex: 22 let, streamuje na twich, točí na YouTube, člen kex crew.

Dejvik: 18 let, streamuje na twich, točí na YouTube, člen kex crew.

Davel: 25 let, streamuje na twich, točí na YouTube, člen kex crew.

Kelwin: 26 let, streamuje na twich, točí na YouTube, člen kex crew.

(Myslím si že Davel a Kelwin se nebudou v příběhu objevovat tak často ale moc se mi tam nehodi ale objevit se tam můžou)

Ještě moje kamarádka
Viki: 16 let, je se mnou v dětském domově.

Ještě jednou já (ale tentokrát se víc rozepisu nebo aspoň pokusím): v mých 2 letech mě máma nechtěla a tak jsem skončila u babičky a dědy kteří se o mě chtěli postarat ale jelikož děda po chvíli zemřel a babička na tom byla špatně a věděla že moc dlouho tady nebude a chtěla aby o mě bylo dobře postaráno tak mě dala do dětského domova a rovnou my dala něco okolo 50 000Kc aby až budu žít sama nebo až si mě někdo vezme abych měla peníze do budoucnosti. 2 mesice na to co mě dala do dětského domova zemřela. Byla jsem tam 14 let, nevěděla jsem kdo je moje máma, ani kdo je můj táta, ale vyprávěli mi o babičce s dědou, kteří se o mě chtěli postarat ale nemohli. A po těch 14 letech pátrání po nakých dalších mých příbuzných přišli na Honzu/Morryho.
Spojili se s ním a všechno mu o mně řekli a on přiznal že věděl že má ségru ale že mě nikdy neviděl protože mě rodiče dali pryč a o babičce a dědovi nevedel ale když mu ukazovali náký moje fotky tak v nich našel podobu a řekl že se o mě postará že když jsme spolu nemohli strávit dětství tak aspoň teď. Jelikoz nevěděl mé zájmy a nic takového tak mi koupil jen postel s tím že zbytek dojedeme koupit....

Kex crew<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat