MUTLULUK ZAMANI

50 4 0
                                    

Media Umut ve Rüya
Telefonumun bangır bangır alarmını duyduğum an birden irkilerek uyandım. Koltukta uyuya kalmışım. Boynum tutulmuş her yerim ağrıyordu. Telefonuma bir gönderi geldi. Umuttan gelmişti. İçim kıpır kıpır oldu.

Mesaja baktığımda şu yazıyordu;

Bugün kahvaltıyı birlikte yaparız diye düşündüm. Sabah 8 de seni alırım.

Olamaz hemen yukarı çıktım.
Üstümü giyinip saçlarıma şekil verdim.
Telefonuma mesaj geldi.
Aşşağıdayım seni bekliyorum.
Mesajı attığım anda koşarak aşşağı inip kapıyı açtığımda arabaya bindim.

-Günaydın
+Günaydın
-çok güzel olmuşsun
+teşekkürler
-nereye gidiyoruz?
+bilmem neyse sende fikir yok ben biliyorum.
Dedi ve arabayı sürdü. Bir yere gelmiştik bile denizin kenarında bir tane cafe vardı.
Masanın bir tanesine oturduk ve Umut merhaba Sinan abi ne varsa koy dedi. Ooooo Umut nasılsın bayadan beri görmüyorum seni dedi biraz kendi aralarında konuştu.

Bir sürü şey vardı masada bir kuş sütü eksik desem istesem onuda getireceklerdi. Ben nazik ve kibar bir şekilde yerken Umut gözlerini bana sabitlemiş ve öylece bana bakıyordu. Bu hoşuma gidiyordu beni rahatsız etmiyordu.

Umut'dan
Öyle kibar ve nazik yiyiyordu ki ona bakakalmıştım. Bu kız çok farklıydı. Duygu gibi değildi. Çok masumdu.

Rüya'dan
Kahvaltımı yapmıştım. Umut saate baktı ve "hemen kalkalım dedi" güldüm ve yavaşça kalktık.

Umut:
Bugünü beğenmeni isterim küçüğüm.
Ben:
Bugün için teşekkürler Umut çok beğendim.

Telefonumun sesini duydum babam arıyordu.

Umuta sessiz olmasını söyledim o da peki dedi.

"alo diye telefonu açtım."

Halimi hatrımı sordu normalde hiç yapmazdı ne isteyecekse artik.

Ne olamaz! Ne diyosun baba. Peki ne zaman alacaksınız. Peki tamam.

İfadesiz bir yüz ifadesi sergiledim. Umut yanağıma dokundu arabayı durdurdu ve neyim olduğunu sordu.

"Kardeşim kardeşimi alacaklarmış" dediğim an Umut sarıldı ve orada daha iyi olacağını düşün dedi. Ve gülümsedim. Umut beni eve bıraktığında kardeşim eşyalarıni hazırlamış. Kapının önünde bekliyordu. Bana kocaman sarıldı.

Hazal:
Abla seni çok seviyorum.
Ben:
Bende seni çok seviyorum bitanem kendine iyi bak ve biri bisey dediği an bana söyle sana sadece bir telefon kadar uzağım meleğim.

Son bir kez daha sarıldım.

Araba Hazalı almaya geldi.
Son bir kez sarıldım. Elimi bıraktı ve gitti. Kendime gelmek için duşa girdim.
Duştan çıktım. Çok sıcaktı üstüme uzun salaş bir tişört altıma daracık tişörtün altından gözükmeyecek kısalıkta şort giydim. Ve saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. Aşşağı indim ve TV seyretmeye başladım. Kapının çaldığını duydum ve hemen kapının önüne gittim. Delikten baktığımda Umut olduğunu görünce hemen aynaya baktım ve tipimden geçerli not aldiğımda hemen kapıyı açtım ve Umut hemen içeri girdi. Hadi bakalım güzellik mutluluk zamanı. :)

Bu bölümü okursanız öbür bölümü mutlaka okumalısız olaylar olaylar. :) sizleri seviyorummmm

UMUDUMDAKİ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin