9

545 27 23
                                    

Selamm. İyisinizdir umarım, yazacağım bir şey aklıma gelirse sonradan eklerim buraya.

Bölüm şarkımız: Zakkum-Seni rastgele sevmedim

İyi okumalar🖤

.

Üstümdeki ağırlık gözlerimi açmama sebep olmuştu. Uyku sersemliğiyle Taehyung'un üstümde olduğunu anlamam biraz zor olmuştu. Üst gövdesinin ağırlığının tamamen üstümde olması nedes almamı daha zorlaştırıyordu.

Rahatsız eden saçlarımı aramızdan zorla çıkarttığım ellerimde yastığın yukarısında birleştirdim. Ardından Taehyung'un omuzlarına koyup hafifce okşadım. "Taehyung, uyanman lazım."

Uykusu hafif olduğu için uyandırmam zor olmamıştı. Uykudan tam açamadığı gözleri gözlerimi buldu. "Neden uyandık?" Tatlı halleri sevme isteğimi arttırırken iki yanağını sıktım. "Senin kaydın yok muydu? Ben de şarkının son haline bakmak için şirkete gideceğim."

Cümlemi bitirene kadar dik tuttuğu kafasını cümlem biter bitmez geri boynuma gömdü. Göğüslerim acıyordu...

"Gitmeyelim bir şey olmaz."  Bu sefer elim çıplak sırtında dolaşıyordu. "Senin şirketin buna bir şey demeyebilir ama ben güzel bir azar yerim Taetae, bu yüzden kaldır o kıçını."  Oflayıp aniden ayağa kalktı.

Göğüslerimde hissettiğim sızıyla ellerim isteğim dışı üstlerine gitmişti. Taehyung'un gözleri ellerimin kapattığı göğüslerimi bulduğunda yüzüne sırıtış eklendi. "Tanrıça gibi duruyorsun." Tepki olarak tek kaşımı kaldırıp üstüme yatağın battaniyesini sararak ayağa kalktım.

Ben banyoya ilerlerken arkamdan geldiğini hissetmemle durup ona döndüm. Gözgöze geldiğimizde açıklama gereği duymuş olacak ki derin bir nefes aldı. "Su tasarrufu yaparız diye düşünmüştüm." Sen zenginsin diye bağırmak istiyordum şu çocuğa.

Takmayarak arkamı yeniden dönüp banyoya girdim. Arkamdan geleceğini bildiğim için kapıyo kapatmamıştım ki, yanıltmadı beni. Arkamdan o kapıyı kapatırken ben küvetin deliğinin tıpacını kapatıp suyu açtım. 

Dolmaya yakın olduğunda üstümdeki battaniyeyi  saldım. Taehyung'un gözlerini üstümde hissediyordum.  Onu umursamadan küvete yerleşirken elini sırtıma koyup yaslanmamı engelledi. Gözlerime bakarak yavaş hareket ediyordu. Baksırını çıkartıp arkama oturarak bedenini bedenime yaslamamı sağladı.

Hafifce uzanıp sabit fıskiyeyi açtığında sular saçlarımızdan süzülmeye başladı.  Elleri ilk kasıklarımı buldu, yavaşca bir süre ovdu orayı. Ağrıma çok iyi gelmişti. Ellerimi bacaklarına yasladığımda Taehyung'un elleri kasıklarımdan ayrılmış, göğüslerimin üstünü kapatmıştı.  Başını boynuma yaslayıp oraya ufak buseler armağan ederken elleri göğsümü okşuyordu.

.

Keyifli bir kahvaltı sonrası ikimiz de işlerimiz için evden ayrılmıştık. Şirkette yarım saat bile sürmeyen işim sonrası saatler 16.00'yı gösterdiğinde çocukların çoktan unniemin evine geçtiklerini varsayarak ben de oraya geçtim.

Arabamı evin bahçesine park ettiğimde geldiğimi gördükleri için kapıyı çoktan açmışlardı. Arabanın anahtarını ve telefonumu alıp arabadan indim.

Bu anı bekliyormuş gibi Ella çıplak ayaklarıyla bana doğru koştu. Zayıf olmasından güç alarak kucağıma alıp yanağını öptüm.

"Çuplak ayaklarla mı çıkıyoruz biz dışarı?" Takmadığını belli ederek omuzlarını silkip önüne gelen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Eve grlfiğimizde Ella'yı yere indirip unnieme sarıldım.

Ailurophile | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin