Hero(*'>д<)

126 13 13
                                    

Kapıyı açtığımda hero Awp'nin arkasını kafama geçirdi ve kimsenin kılı bile duymadan beni polis arabasasına attılar.Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım.Beni zincire bağlamışlar.Kendime gelince karşımda Hero'yu gördüm.
Hero:Uyan seni aşağılık oru*pu
Ben:Ne!...Of!?! yine mi sen?
Hero:Evet kız katili sen kaç tane kız öldürdün söyle bir bakayım!*Hafif sinirli bir şekilde*
Ben:O pisliklerden mi? Milyonlara varmıştır.
Hero:Pislik mi?O PİSLİK DEDİĞİN KİŞİLERİN ARASINDA BENİM KARDEŞİMDE VAR!!!*öfkeli bir sesle bağırır*Kardeşimin ilk sevgilisiydin.Senle çok mutluydu o gecede kendi isteğiyle ilişkiye girdi ama sonra ne oldu??Kafası patlamış bir şekilde buldum.
Ben:Ben duygusuz bir insanım banane senin kardeşinden?!
Hero sinirlenip yüzüme bir yumruk atar.
Ben:Bu şeylerin benim canımımı acıtacağını sanıyorsun.Bu sadece bir sinek ısırığı gibi geliyor.
Hero:Seni or*uspu ço*cuğu*Boğazımı sıkar*
Ben:Bunu yaptığına pişman olacaksın*Robotik gücüm ile heroya elektirik çarptırırım*
Hero:Onu koğuşa atın ama kelepçeli.
Beni koğuşa bıraktıktan sonra kelepçelerimi çıkarırı.O iğrenç şeyleri bileklerimde durmasına izin vermem.
Sonra boş bulduğum bir yatağa yatarım.
???:Ben Greg ve şuan benim yatağımda yatıyorsun! Çabuk kalk.
Bana o lafı diyen adama bakınca kel,fazla uzun sakallı ve piposu olan birini gördüm ve ona yanıt verdim.
Ben:Kalkmazsam nolur!
Greg:İşte bu! * beni boğazımdan tutup duvara fırlatır*
Ben:Demek öyle ha!*Kendime gelir ve ayağa kalkarım*
Gregde benim karşıma geçer o sırada ama ilk ben saldırırım.Önce karnına sertçe bir yumruk atarım sonra onun kafasını dizime çarptırırım son hareketim ise takla atarak onun çenesine tekme atarım.Son vuruşum sayesinde piposu hayava uçar ama ben piposunu havada yakalarım biraz temizler sonra ağzıma takarım.Gregg ise yerde kanlar içinde yatıyordur.O sırada koğuştaki mahkumlar güvenliği çağırmış ve beni 4 güvenlik tutar ve katillerin ayrı bulunduğu bir yere koyarlar.
Ben:Beni neden daha önce buraya getirmediniz.
Güvenlik1:Bu koğuşta sadece kızlar varda sende kız katilisin.Ama şimdi zorunlu olarak seni oraya koyuyoruz.
Ben:Wow!Bu eğlenceli olacak *sapık mod:on*
İçeri girdiğim zaman 3 tane kız görürüm.Biri kedi kulaklı,birinin kolunda dövme var kız kıza oldukları için sanırım biraz açık giyiniyorlar.Sonuncusu ise kahverengi biraz kısa saçlı bir kız.
Kısa saçlı kahverenkli kız beni görünce
???:Hey!!! seni gidi sapık defol git buradan farkındaysan yarı çıplak sayılırız.
Ben:Ben kızları hep açık görüyorum zaten.Bende bir katilim.*Olaylarımı anlatırım*
Onlarla tanışırım.
Ben:Ne kadar süredir buradasınız???
Lara:Burdan nefret edecek süredir buradayız.
Ben:Peki başka arkadanız varmı???
Alexis:Evet bir tane arkadaşımız buradan kaçtı.Adı julia.
Ben:Bir plan kurup kaçalım o zaman!!!
Devam Edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Spooky Scary StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin