Olamaz!İfadesiz birazdan katliam yapacaktı korkup temizlik odasına saklandım oda dardı ama üst kısımda havalandırma vardı o sırada çığlık seslerini duyuyordum.temizlik odasının küçük bir camı var.Ve o lanet kadını gördüm.Gözgöze gelmiştik ama o sırada havalandırma aklıma geldi hızlıca içeri girdim.Sonra yavaşça izlemeye başladım.
Biraz bekledim sonra aşşağı indiğimde o lanet yüzüyle karşı karşıya geldim.
Ben:Aha s*çtım
İfadesiz:Ben tanrıyım
O sırada ifadesiz birden bayılıp üstüme düştü ağır olduğu için direk yere yapıştım.
Arkasından henry uyutan bir iğne saplamış.
Ben:Ahh... hiç böyle bir kızla yatmamıştım.
Henry:Kuzen zaten sen hiç durma*kıkırdar*
Ben:Gülmeyi kes ve bu etu üstümden kaldır.
Henry üstümden ifadesizi kaldırdıktan sonra
Polisler geldi ve o kadını zincirleyip gitti.O sırada beni tanık olarak götürdü.
Ben:Henry sende benle gel sonuçta ikimizide bizimkiler nerde olduğunu bilmiyoruz.
Henry:Tamam ben arkadan arabayla gelirim.
Karakola vardığımızda beni sorguya çektiler sonra dışarı çıktım ama ara sokakta bağrışmalar duydum gidip baktığımda bir kız adamı bıçakladı sonra benim gördüğümü anlayınca hızla bana doğru koştu ve boğazıma bıçağı dayadı.
Ben:Sakin sakin bende katilim
???:Öylemi benim adım Ebb
Ben:Bende VinTaGe
Ebb:Neyse ben şimdi gidiyim o zaman
Ben:Bir şey sorabilir miyim???
Ebb:Evt??!!
Ben:Bizim bir katil takımımız var katılır mısın bu sayede yakalanmamız azalır.
Ebb:Tamam o zaman katılırım
O sırada henry gelir.
Henry:Ben sana diyorum hiç boş duymuyorsun diye
Ben:Oda bir katil ve artık bizim grubumuzda
Henry:Süper ne kadar çok olursak o kadar durdurlumaz oluruz.
O arada benim telefonum çalar.Arıyan Alone dir.
Alone:Dostum nerde kaldın bu ev şahane
Ben:Adresi bilsek çok güzel olur.
Umbrella Aloneden telefonu alır ve bize adresi verir.Ama o sırada karşımızda birşey belirir.
Devam Edecek...