Punishment

1.2K 34 31
                                    


Varun is standing in front of SamJun and SamJun gulped in fear seeing his stern face. Varun simply raise his hand probably to say something but Sameer and Arjun think he is about to slap them so they quickly moved away.

SAMEER: T...thappad maarne ki kya zaroorat hai V uncle...

Looking at his team members,

SAMEER: I mean sab ke saamne accha nahi lagta naa

Varun raised his eyebrows.

ARJUN: H...haan... aap koi aur saza de dijiye... pitai vitai aap ko suit nahi karta...

This side DevHir, Aadi, Nitya and Suhani exchange look and said,

MIHIR: V uncle aap tension mat ljiye... Hum inhe pakadte hai aur phir aap inko acche se sabak sikhana...

SAMEER/ARJUN: Mihir!!!

DEV: Chalo guys...

As they walk towards Sameer and Arjun, SamJun starts running but Dev, Mihir, Aadi, Nitya and Suhani are not less... they also run to catch them. While running and saving themselves from their buddies,

SAMEER: Abe yaar... Bhai hoon tumhara... kuch toh sharam kar le

MIHIR: Kon sa Bhai... kaisa Bhai?!

DEV: Itne saal yaad nahi aaya koi Bhai...

ARJUN (To Nitya and Suhani): Tum do no raakhi raksha ke liye bandhti ho naa... ab raksha karne ki jagah Bhai ki bali chadha rahi ho!

SUHANI: Agar Bhai raasta bhatak jaata hai toh usko sahi raaste pe laana bhi Behen ka hi farz hai...

Sameer run towards the team and hide behind Ayesha.

AYESHA: Sameer...

Mihir come and stand in front of Ayesha.

MIHIR: Bhabhi aap please bich me mat aaiiye...

SAMEER: Kya bich me mat aiiye... Biwi hai meri... aayegi bich me...

MIHIR: Bhabhi pleaseeeee...

He said using all his cuteness. Ayesha see him and then Sameer and then lastly at Varun. Varun nods as if assuring her. Ayesha smile widely and move aside giving space to Mihir. Sameer see her with surprise.

SAMEER: Ayesha!

AYESHA: Sorry yeh aap ki aur aap ke Bhai ke bich ki baat hai and phir pehli baar Mihir ne apni Bhabhi se request ki hai toh naa nahi bol sakti naa...

MIHIR: Awww... you are so sweet Bhabhi... thank you

Saying he first share a quick hug with Ayesha and then he see Sameer with mischievous smile.

SAMEER: Ayesha tumhe toh mujhe support karna chahiye

AYESHA: Ab galati ki thodi bohat saza toh milegi hi naa...

MIHIR: True

He take a step towards Sameer and Sameer run from there. This side Arjun goes near Amrita.

ARJUN: Maa please save me...

AADI: Maa aap ne kaha tha aap inka saath nahi degi...

ARJUN: Maa itne saalon baad aap ka Beta aap se kuch maang raha hai... aap apne Bete ko nahi bachayegi...

AADI: Maa aap meri side rahegi... me aap ka pyaara sa chhota sa ladla Beta hoon naa...

Amrita is at tough spot. She think once and said,

Khushi Ke Rangon Waali... HOLIWhere stories live. Discover now