Rászoktam erre az x-szelgetésre 😂 Na mindegy, mivel tényleg nem tudom, pontosan hányadik is ez, megszámolni meg lusta vagyok, marad ez a rendszer...
Köszönöm a kihívást zsxy06 !
1. Oké, mondhatom azt, hogy egészen addig, amíg nem jött szembe ez a kihívás, nem tudtam erről a kifejezésről? ×körbenéz× Oké, szóval csak én vagyok ennyire antiszociális...
Szóval, miután rákerestem, a kérdésre válaszolva: sokszor csinálok bolhából elefántot, egy kicsit hipochonder vagyok, és nem bízok eléggé önmagamban...
2. Patkány.
3. Jézusom, azt hiszem, teljesen összeomlanék, úgy kéne felkapargatni a földről. Biztosan keresnék egy pszihológust, és sokáig nem épülnék fel az elvesztéséből.
4. "Egy úrihölgy, ha társaságban van, mindig legyen képes uralkodni magán, még ha egyébként odahaza összeomlik is." - Agatha Christie
5. Jézusom, dehogy, ez most nagyon meglepett. Nem nagyon vagyok "előző élet"-hívő, de azért szeretem az ilyen kis érdekességeket. Talán igaz, talán nem, mindenesetre izgalmas belegondolni.
6. Szia! Először is, a füllyukasztásnál az doktornő nem a szoba másik végéből lövi ki a füledet egy pisztollyal. Ezt azért fontosnak tartottam megjegyezni.
Másodszor: higgy magadban, olvass és írj, ha azt szereted csinálni, mert mindenki támogatni fog, nem kell félned az ellenkezőjétől!
7. @zsxy06 kérdésére válaszolva: "Eddigi életed legboldogabb napja?" Hát, erre őszintén, nem nagyon tudok válaszolni :-)
Saját kérdés a kihívottaknak: Milyen szerepet játszanál egy színházban? Úgy értem, te lennél a rendező, a színész, a technikus, a forgatókönyvíró, vagy valami egészen más? Én személy szerint forgatókönyvíró, színész és rendező lennék egyszerre, ha egyáltalán van ilyen foglalkozás 😂
8. Kihívottak:
cseresznyeliget
J_Schack
konyvmolylany13
_just_a_writer_girl_
AthenaHungarian
YOU ARE READING
Kihívásaim
FanfictionEbben a könyvben egy kicsit jobban megismerhetsz a kihívások alapján. Jó szórakozást!