Köszönöm a kihívást @egyBordercollie1234 !
1. Félistenként , ki lenne az isteni szülőd és miért?
2. Válassz két isteni szülőt!
3. Mi a legdrágább shipped az istenek között? Miért shippeled őket?
4. Válassz magadnak kisállatot! Kerberosz / Riska vagy Fekete Péter?
5. Percabeth fan vagy?
6. Melyik istenre hasonlítasz legjobban?Miben?
7. Melyik istent fogadnád el keresztszülődnek?
8. Melyik istennel mennék nyaralni és hová?( több is lehet)
9. Minek az istene lennél?
10. Ki a jobb?Percy /Annabeth/Grover/
11. Írsz / szeretnél / írtál már ff-et?☆
12. 3 ember /több
1. A nevemből adódóan Athéné. És hogy miért? Imádok olvasni, imádok írni, kedvelem az építészetet... a többi a leírásban a profilomon.
2. Athéné és... hm, ez fogós kérdés. Talán Poszeidón. Milyen jó párosítás! :-)
3. Az istenek között? Héra és Zeusz. Mind a kettőt ki nem állhatom, de szerintem remekül kiegészítik egymást.
4. Főőőnök! Éljen Fekete Péter!
5. Khm... dehogy van tele a képeikkel a galériám... áh, hát hogy gondolhattok ilyet?!
6. Athéné. Lásd 1-es pont. :-)
7. Hesztiát! Athéné után a másik nagy kedvenc.
8. Poszeidónnal a tengerpartra! Persze Percyék is jöhetnek :-)
9. A betűk és hirtelen kipattanó ötletek istene.
10. Annabeth a legjobb!!!!
11. Kint van ugyebár az Annabeth Chase és az olimposziak című sztorim, amit öt részesre tervezek. És tervben van még egy Szétszóródó parázs - Tessa Valdez története című ff.-is. Erről van egy bővebb ismertető a Percy Jackson fan klubban, a 100!!! című fejezetben.
12. Ha itt a szereplőkre akartál utalni, akkor a három szerintem elég ideális, mert nem sok, de nem is túl kevés, de azt azért elárulom, hogy az Annabeth Chase-ben többen is lesznek. ;-)
12. Ha pedig a kihívókra, akkor:
YOU ARE READING
Kihívásaim
FanfictionEbben a könyvben egy kicsit jobban megismerhetsz a kihívások alapján. Jó szórakozást!