Köszönöm a kihívást, EmilyEnderman73 !
1. Telekinézis, vagyis a gondolataim erejével tudnék tárgyakat mozgatni. Elnését, ha valaki már tudta, de egyszer egy baráti társaságban felvetődött ez a kérdés, és mikor ezt válaszoltam, mindenki úgy nézett rám, mintha közöltem volna, hogy kabalafigurának állok... Na, mindegy, inkább hanyagoljuk a hasonlatokat... Khm.
2. Egyértelműen Luna Lovegood! Ugyanolyan álmodozó vagyok, aki szívesebben van a saját kis világában, és akit soha senki sem ért meg. Ja, és ki ne feledjem, hogy én is Hollóhátas vagyok :-)
3. Hogy egyszer a könyvemet viszontláthassam kiadott állapotban, valamitn hogy rátaláljak az igaz szerelemre.
4. Hát, most kicsit stréber leszek, és ide Shakespeare Rómeó és Júliáját írom. Nyáron olvastam ki a drámát, teljesen elvesztem benne, azóta is állandóan magammal hordom a saját példányomat, és csak úgy random elkezdem olvasni :-) Hihetetlen mű, elfogadom, hogy sokan nem szeretik (mert hát kÖtElEzŐ oLvAsMánY), de nálam mégiscsak ez illik ide a leginkább.
5. Egyértelműen a lila! Egészen kicsi korom óta ez a kedvenc színem. A legtöbbször a titokzatossággal vagy a rejtéllyel azonosítják, de vannak, akik a szomorúsággal. Mindent összevetve egy sokoldalú szín, amit sokan máshogy értelmeznek, és ez ír le engem a leginkább.
6. zsxy06
_magicaltancos_
CrocroHungary
Not_Reallity-Fangirl
CrystalHorse22
YOU ARE READING
Kihívásaim
FanfictionEbben a könyvben egy kicsit jobban megismerhetsz a kihívások alapján. Jó szórakozást!