One Direction - 1

176 10 17
                                    


Üvey annemden nefret ediyorum. Hiçbir şey yapmama izin vermiyor!

Arkadaşımla buluşmak için hazırlanıyordum. Aynaya baktım. Boktan yüzümü gördüm. Neden bu kadar tipsizim!!

Tam dışarı çıkıyorken üvey annem bana bağırmaya başladı. Neymiş dışarı çıkamazmışım. Piç amk ya. Odama koştum. Duvarımdaki Harry Styles posterine baktım. Yatağıma uzanıp geceye kadar One Direction dedim. Her What Makes You Beautiful çıktığında yalancı diye bağırıp şarkıyı değiştiriyordum.

Baktım ki arkadaşım penceremden içeri giriyordu. Bana One Direction için iki bilet aldığını söyledi. Beni de çağırdı. Önce üvey annemi düşündüm sonra siktir et bu konsere gidiyorum dedim.

Konsere vardık. Gerilerde duruyorduk. Onları canlı seyretmek muhteşemdi. Üvey annemi unutmuştum bile. O anda What Makes You Beautiful'u söylemeye başladılar. Harry'nin bana baktığını gördüm. Boktan vücudumu süzüyordu. Bende ne bulmuştu ki. Bütün şarkı boyunca gözlerimin içine baktı.

Bütün şarkılar bitmişti. Dışarı çıktığımızda onlar da dışarıda bekliyorlardı. Harry bana döndü. Önce bana sarıldı sonra da öptü. Rüyada hissettim kendimi. Kulağıma çok seksisin diye fısıldadı. Beni kaldırıp kollarına aldı. Öbür erkeklerle birlikte limuzine bindik. Arkadaşımı orada bıraktım tabi ki. Beni evimin önünde bıraktılar. Harry benimle birlikte indi. Limuzin hala bekliyordu.

Harry beni evin önünde öpmeye başladı. Yapmamasını söyledim. Nedenini sordu. Üvey annem ağzıma şıçar dedi. Sarıldık ve ben odamın penceresinden içeri girdim.

ERTESİ GÜN

Sabah uyandığımda kendimi çok iyi hissediyordum. Telefonuma baktığımda Harry'den on mesaj gördüm. Bana evinin adresini verdi. İlk işim bisikletimle oraya gitmek oldu. Beni evinin önünde bekliyormuş. Bana doğru koştu. Sarıldı sonra da öptü. Koşarak eve girdik birlikte. Evi kocamandı anasını satim. Beni yatak odasına eşlik etti.

- SAPIK ANLAR - SAPIK ANLAR - SAPIK ANLAR -

Ve üç çocuğumuzla sonsuza dek mutlu yaşadık :-)

SON

~Yazabileceğiniz En Boktan Fanficler~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin