Хайде, народе! Събери се! Ела да гледаш сеир! Ще ти дам много хляб и зрелище! Надявам се да му се насладите!
Причината да се събудя от зимния си сън и да ви събера тук така внезапно е една госпожица, Ellzaris, която мисли, че Vmarch ще продължи да си затваря очите, дори след предупреждението, отправено на стената ѝ. Мислех да не правя проблема на толкова голям въпрос, но наглата злоупотребата с търпението и добротата ми вече премина всякакви граници.
През далечния 18 април 2021 г. бях постнала едно предупреждение, за копиране на мои идеи, стилве на писане, герои и т.н., което явно никой не помни, но то си седи все още на стената ми. Въпросният пост беше отправен и към въпросната автрка, за която се отнася и това "ревю" с надеждата, че ще се усети. Съвсем наскоро (12 септември 2022 г.) постнах още едно яростно предупреждение, на което провинената авторка имаше дързостта да ми отговори с позитивен коментар, успокоявайки ме, че няма нищо лошо в това да бъда копирана, стига само това означава, че има поне някаква активност в Wattpad.
Скрийншот на въпросния пост и коментара ѝ:
Признавам си, дори да не ми се беше извинила, бях склонна да си затворя очите, защото... просто не ми се занимаваше с драма. Но този неин безсрамен коментар ме накара да се почувствам дълбоко обидена.
Ще позволя да цитирам сама себе си "В противен случай, ще обявя името му пред всички и ще съсипя цялата му кариера на web-писател." Ами щом не стана с добро... ще си изпълня обещанието. Веднъж завинаги, ще ви покажа, защо не бива да се възползвате от МОЕТО ТЪРПЕНИЕ! Знам, че на пръв поглед ви изглеждам миличка и добричка, ама щом ми прелее чашата мога да стана много зла и отмъстителна.
СТОРИ ТАЙМ!
Преди да навлезем в същинатната, първо ще ви разкрия малка предистория, за да няма нежелани недоразумения. Всичко започна преди 1-2 години, когато въпросната авторка се появи като моя почитателка. Ок, в това няма нищо лошо. Реших да погледна нейните истории и видях потенциал в нея, затова реших да я подкрепя, да ѝ помогна да се развие като писател, за да се популяризира. Направих ѝ две корици за неините истории по мое желание (понеже, както знаем, корицата продава), също така ѝ дадох безброй съвети как да подобри писането си. И тогава се започна почти дословното копиране. Отворих да чета новата ѝ история, за която бях направила корицата. И нещо още от началото ми се стори познато:
YOU ARE READING
Книжен кът | ревюта
RandomВинаги ми се е щяло да започна да пиша ревюта, затова накрая реших да създам този "Книжен кът", където мога да споделя с вас моето мнение за книгите, които чета.