Ами, да, жива съм. Да ви успокоя, че не съм загърбила този проект, в случай че сте останали с подобно впечатление. Причината за отсъствието ми от ревютата се дължи на факта, че... не съм прочела (почти) никакви книги. Да, точно така, правилно ме разбрахте. От ноември месец насам съм прочела единствено "Престъпление и наказание" (като, разбира се, не броя десетките възрожденски поеми, разкази, повести, фейлетони и драми, които ми трябваха, за да си взема успешно изпита). Положението е трагично, знам.
Но сега ще си кажете: "Какви са тези ревюта, като тя не е прочела нищо?" Позволете ми да обясня. Горе не казах, че не съм чела, а че не съм прочела почти нищо - има разлика. Накратко - ровя се в Goodreads; харесвам си някаква книга; намирам я в магазина на електронния си четец; почвам да я чета; не я довършвам, щото анотацията ме е излъгала и книгата всъщност не струва; повтарям този процес отначало. В тези ревюта ще изсипвам причините, поради които книгата не ми е харесала. Ясно? Ок.
Какво точно ще представляват мини ревютата?
За пръв път въвеждам тази рубрика. От доста време ми се щеше да я започна, но ме беше страх, че няма да ви допадне. В крайна сметка си казах - какво пък толкова, ще правя каквото си искам, независимо дали някой ще одобри решението ми.
В тези рубрики ще разглеждам съвсем накратко по 2-3 книги наведнъж. Може да са ми харесали, може и да не са. Възможно е да съм ги прочела, но е възможно и да съм ги зарязала. Конструкцията на мини ревютата ще е същата като и при обикновените ревюта - корица; кратка информация; оценка; сюжет; герои; какво ми е допаднало и какво не и т.н.
В момента имам 6-7 книги, за които искам да говоря, обаче ще ги разделя на две - едната половина ще я разгледам днес, а другата следващия път.
Ако имате някакви въпроси или изникнат такива в последствие - задавайте ги. Не хапя (в повечето случаи).
А сега да започваме!
BẠN ĐANG ĐỌC
Книжен кът | ревюта
Ngẫu nhiênВинаги ми се е щяло да започна да пиша ревюта, затова накрая реших да създам този "Книжен кът", където мога да споделя с вас моето мнение за книгите, които чета.