Ajunsa la masina m-am intalnit cu Natalia care este foarte nervoasa si pot spune ca ii este cam frig si asta o spun din propria experienta.
"Cat iti ea sa te duci pana la toaleta?"
"Scuze dar m-am ratacit si..." Nu apuc sa termin ca intervine peste mine :
"Nu, taci ca m-am saturat sa iti aud vocea acum hai sa plecam ca am inghetat de frig" Nu am mai spus nimic si am deblocat masina intrand pe scaunul soferului in timp ce Natalia sa urcat in locul pasagerului. Am pornit masina si in 30 de minute am si ajuns acasa unde tata ne astepta in living nu inteleg de ce nu s-a culcat dar cred ca vroia sa vada daca o aduc pe Natalia in viata acasa.
Am trecut pe langa el si m-am indreptat cu pasi rapizi spre camera mea.
Astazi a fost cea mai grea zi din viata mea nu defapt mint cea mai grea zi din viata mea a fost ziua cand am aflat ca mama a murit fix de ziua mea .
Am intrat in baie pentru a face un dus iar cand am iesit tata statea pe patul meu si se uita la o poza recenta cu mine.
"Semeni asa de mult cu mama ta!" Spune el cu o voce melancolica
"Doresti ceva?" Am intrebat eu nepasatoare
"Scuze" A zis din senin
"Pentru ce? Am intrebat eu curioasa asezandu-ma langa el.
"Pentru ca te-am ignorat tot timpul asta mereu am fost m-ai rece cu tine dar nu am vrut pur si simplu cand stau pe langa tine mi-o inchipui pe mama ta si este foarte greu! Am iubito extrem de mult iar cand a murit mi-am jurat ca o sa am foarte mare grija de tine insa nu mi-am tinut promisiune si imi pare foarte rau!."
Dupa ce si-a terminat discursul atat el cat si eu aveam lacrimi in ochi. Il inteleg si pe mine ma doare foarte rau ca a murit mama insa asta nu este un motiv bun!
"Dar mi-e nu imi place sa fiu mereu lasata de o parte! Mereu simpt ca nu ma iubesti ca ma lasi deoparte!"
"Nu am vrut sa te simti asa! Scuze din nou chiar nu am vrut!"
"Nu ti se pare ca e cam tarziu? Imi pare rau tata dar maine o sa imi caut un apartament si o sa plec de aici!"
"Nu te rog nu pleca! Nu ma lasa singur! Hope eu te iubesc si iti promit ca de acum o sa iti arat asta dar te rog nu pleca!" A spus tata grabit insa e prea tarziu trebuia sa se gandeasca la asta m-ai repede.
"Este prea tarziu. Trebuia sa faci asta m-ai repede. Si nu telas singur o sa o ai pe Natalia si Amanda."
"Stiu ca trebuia sa o fac m- ai repede insa nu am putut, pur si simplu imi este greu sa stau in preajma ta si sa nu imi aduc aminte de mama ta si odata cu mama ta vin momentele petrecute impreuna si sunt asa multe si frumoase dar si m-ai putin frumoase si aici intra momentul cand a murit! Ma invinovatesc si acum pentru asta! Poate daca nu plecam acum puteam fi cu ea, va puteam tine in brate pe amandoua nu vreau sa te pierd si pe tine asa ca te rog m-ai dami o sansa!"
Lacrimile curgeau intruna si pe obraji mei si a lui tata. Stiam ca el a fost plecat atunci dar nu trebuie sa se invinovateasca nu e vina lui pana la urma serviciul e servici. Dar tot m-ai am o intrebare: De ce imi spune toate astea acum? Si pana sa imi dau seama l-am intrebat:
"De ce imi spui toate astea acum?"
"Pentru ca imi pare rau mi-am dat seama ca am gresit fata de tine , nu aveam nici un drept sa te tratez asa!"
"Aici iti dau dreptate nici un tata nu ar trebui sa isi trateze asa fiica. Dar o sa iti mai dau o sansa. Dar...tot o sa ma mut fie ca iti place fie ca nu si in plus deja mi-am gasit un loc de munca."
"Te inteleg ca vrei sa pleci si iti multumesc ca imi m-ai dai o sansa iti promit ca o sa profit de ea la maxim. Daca nu te superi as putea sa te intreb unde ti-ai gasit acel loc de munca si ce vei face?"
"Pai este un local dragut in centrul Londrei si au muzica live obisnuiesc samananc acolo iar intr-o seara faceau karaoke si am participat si dupa ce am terminat m-au intrebat daca vreau sa cant acolo pentru 4000 de lire pe seara si am acceptat. O sa incep de maine seara." I-am spus nesigura de ce o sa creada despre faptul ca o sa ma intretin singura
"Foarte frumos intr-o seara o sa vin sa tevad si eu iti promit! Acum la culcare ca este tarziu si cred ca te-a obosit concertul. Pot sa iti dau o imbratisare?"
"Da normal si ai dreptate ma obosit extrem de mult concertul."
Dupa ce mi-a dat o imbratisare a iesit afara din camera lasanduma singura cu gandurile mele. Nu pot sa cred ca azi i-am m-ai dat o sansa lui tata defapt nu pot sa cred ca el mi-a cerut asta!
Dar de mutat tot o sa ma mut am 19 ani si vreau sa invat sa ma descurc si singura nu vreau sa stau toata viata pe bani lui tata sau in casa lui. In viata am invatat ca trebuie sa fi luptatoare si sa treci peste toate greutatile iar eu asta vreau sa fac sa trec peste tot si sa invat sa ma descurc singura. As vrea ca viata sa fie m-ai usoara sa nu fiu pusa la prea multe incercari ca o sa cedez iar eu nu vreau sa cedez ,chiar daca atunci cand eram m-ai mica era sa fac asta ma taiam intruma si credeam ca viata mea nu m-ai are rost insa cand a aflat Megan sa suparat si mi-a zis o vorba pe care o m-ai am si acuma in cap: 'Cand crezi ca viata ta nu m-ai are rost gandestete la cei care m-ai au doar o zi de trait' vorba asta ma ajutat sa trec peste multe in viata si cred ca o sa ma m-ai ajute.
____________________________
CITEȘTI
One Direction & Hope
FanfictionHope la prima vedere este o fata la fel ca si celalalte insa daca stai sa o asculti te va uimi. Are o viata oribila care povestita pe scurt suna asa: Mama ei a murit cand a nascuto din cauza unui "accident" pe care la suferit , peste 7 ani de la m...