Atunci imi aduc aminte de cuvintele proprietarului: 'este o trupa de baieti' si atunci imi dau seama ca de fapt trupa de care vorbea este chiar ...suspans.....One Direction aplauze va rog!
"Heeeey Terra catre Hope !" Striga Harry cand observa cu nu faceam altceva decat sa ma holbez la el
"Ce cauti tu aici?"
"Aici locuiesc?" Raspunde sunand mai mult ca o intrebare decat o afirmatie
"Stiu ca locuiesti aici dar ce faci la usa mea?"
"Nu stiam ca este usa ta." Raspunde el in bataie de joc enervandu-ma si inchizandui usa in fata insa isi baga piciorul inre usa si tocul usi neputand sa o mai inchid.
"Poti sa iti iei piciorul?" Il intreb enervata
"Nu nu pot" Raspunde in bataie de joc enervanduma. Pana la urma de ce a venit aici? Dar stai un pic el nu stia ca stau aici nu?
"De ce ai venit aici?" Il intreb inainte sa imi dau seama
"Pai am aflat ca avem o vecina noua si baieti m-au trimis sa te invit la petrecerea din seara asta ." Oh....deci au petrecere si asa sa dus si cu somnul meu iar maine eu lucrez asa ca daca nu vor sa aibe de afacere cu politia ar putea sa nu se faca nici o petrecere.
"Nu mersi uni mai lucreaza pe aici si voi dati petreceri mereu?" Il intreb sperand ca raspunsul va fi unul negativ ca altfel sederea mea aici va fi una neplacuta.
"Nu , pentru ca si noi muncim sa sti iar munca noastra este mai grea de 10 ori decat a ta! Ia zi ce lucrezi ca si avocata sau ceva de genul?" Raspunde pe un ton sarcastic de data asta facanduma sa explodez:
"Ai venit aici ca sa ma enervezi? Mai bine ai pleca la trupa ta de tot rasul si vedetiva de treaba voastra ca nu sunteti buricul pamantului ca toate fetele sa va cada la picioare!" Ma descarc eu uimind-ul si pe el si pe mine in acelas timp.
"Acum ca stau sa ma gandesc mai bine tu imi datorezi ceva nu?" Intreaba pe fata aparandui un ranjet facanduma sa ii trantesc usa in fata lundul prin surprindere nemai putand sa puna piciorul in prag.
Imediat dupa am incuiat usa lasandul sa bata de cateva ori ca mai apoi bataile sa se opreasca si sa ma lase in linistea noului meu apartament.
Cum mai am ceva timp pana ce va trebui sa plec decid sa ma relaxez putin insa imi aduc aminte de cana ce mi-a cazut din mana la vederea lui Harry asa ca decid sa strang cioburile si sa sterg cafeaua care acum este intr-o balta pe podeaua apartamentului. Nu pot sa cred ca din cauza lui Harry trebuie sa strang cioburile cani mele preferate dar daca stau sa ma gandesc mai bine poate nu e vina lui in totalitate ...trebuia sa tin cana mai bine dar pe cine pacalesc este vina lui! Daca nu venea aici nu trebuia sa tin cana mai bine iar acum stateam in noua mea cada scufundata in spuma. Dar faptul e consumat si ce sa intamplat sa intamplat deja asa ca viata merge inainte si o sa incerc sa imi ocolesc cat mai mult vecini cel putin pe Harry si colegi lui.
In fine acum nu trebuie sa ma gandesc la ei si la faptul ca am un nou apartament care este perfect(mai putin vecini ), am un nou loc de munca si mam impacat cu tata de care imi era extrem de dor.
Acum trebuie sa plec la local pentru a imi lua partiturile de la melodiile pe care le voi canta maine si probabil in alte zile. Ajunsa la local observ ca este o femeie cam de varsta a doua care canta la pian iar in rest localul este destul de plin . In intampinarea mea vine o femeie de varsta a doua prea slaba cu niste ochii de culoarea turcoazului care m-au impresionat imediat ce au intrat in raza mea vizuala.
"Buna ziua! Tu ar trebui sa fi Hope?" Intreaba femeia pe care nu am mai vazuto pana acum.
"Uhm...da am venit sa vorbesc cu doamna Miller." Ii raspund ezitand putin la inceput.
"Pai eu sunt sora ei Nora Miller." Imi spune femeia
"Pai...eu am venit dupa partituri.." Ii spun lasand la o parte formalitatile deoarece nu am timp....defapt am timp dar...ei bine nu prea imi plac mie oameni carora le place sa lungeasca discutia.
"Oh...da desigur hai dupa mine " Imi raspunde cu un zambet care se vede de la o posta ca e fals dar chiar nu ma intereseaza as vrea sa imi dea mai repede partiturile sa pot pleca acasa si sa revin maine pentru prima mea zi de lucru ca si cantareata.
Cand am ajuns intr-un birou destul de mare amenajat cu foarte mult gust. Nora sa dus in spatele biroului si a scos un dosar negru destul de mare.
"Uite aici ai toate partiturile care iti trebuiesc. Maine seara iti trebuiesc doar primele 5 pe care le vei repeta de vreo 5-6 ori pe fiecare." Spune Nora chiar nu inteleg de ce trebuie sa le repet adica pot sa invat mai multe cantece pana maine la....ei bine nu prea stiu exact ora...
"La ce ora va trebui sa vin maine?" Spun inainte sa imi pot da seama
"Pai programul tau incepe de la 12 dar poti veni de la 11 pentru a repeta si nu iti face griji restaurantul se deschide de la 12:30 asa ca o sa ai timp sa si repeti si sa te schimbi si despre salariu cred ca sti ca iei cam 1000 de lire pe ore nu?" O mie de lire pe ora? Cred ca visez!
"Si cate ore voi lucra pe zi?" Intreb dandumi seama ca eu nu stiu aproape nimic despre nouamea slujba.
"Pai cam 6-7 ore pe zi depinde de cati clienti sunt si la ora la care ajungi de exemplu maine daca vi de la 12 probabil vei lucra 4 ore deoarece nu te putem tine chiar toata ziua dar de obicei o sa lucrezi seara asa ca o sa stai mai mult mai ales ca atunci sunt o groaza de persoane aici." Imi raspunde Nora
"Pai...atunci ne vedem maine la 11" Ii spun cat de politicos pot pentru a putea pleca .
"Desigur domnisoara.....James" Spune cu o mica pauza in care verifica niste acte pe care banuiesc ca imi scrie numele.
"Larevedere!"Ii spun si ies pe usa pana sa mai spuna ceva.
Acum va trebui sa ma intorc acasa si sper ca nu ma voi intalni cu Harry sau cu alt baiat din trupa.
Ajunsa inapoi acasa pot observa cateva fete cam de 14-15 ani care urla ca si disperatele probabil multumita baietilor care locuiesc aici.
Am trecut pe langa ele insa m-am oprit cand am observata pe nimeni alta decat Natalia nici nu ma mir doar si ea este fanul lor.
"Hope stai!" Vocea lui Natalia ma face sa ma opresc din drum
"Da?" Ii raspund putin indiferenta
"Stiai ca cea mai tare trupa din lume sta in acelas bloc cu tine?!" Urla putin mai tare decat trebuia cateva priviri intorcanduse spre noi.
"In primul rand ce cauti singura aici? In al doilea rand stie cineva ca esti aici si in al treilea rand de unde sti ca eu locuiesc aici?" Ii pun intrebarile pe un ton autoritar
"Pai ma adus soferul acasa la 'draga' mea sora care din intamplare sta in acelas bloc cucea mai tare trupa din lume. Si normal ca stie cineva chiar tata mia propus savin. Oh...si o sa dorm la tine!." Ce? De ce sa doarma la mine? Oh nu stai stiu a aflat de dragi mei vecini faimosi ca de nu nici macar nu o interesa de viata mea.
"Tata stie?" O intreb crezand ca va zice nu si voi scapa de ea.
"Nu dar acum......stie" Raspunde in timp ce scrie un mesaj presupun ca lui tata ...sper sa nu o lase.
"Eu maine incep serviciul asa ca nu te pot lasa singura aici...in apartamentul meu." Te rog zi ca nu mai ramai ,te rog zi ca nu mai ramai ,te ro..
"Ma lasa! Si nu conteaza ca lucrezi oricum plec maine pe la 9-10 " Raspunde indifrenta si o ia inaintea mea oricum nu cred ca ii prea pasa de mine sta acolo cu speranta sa se intalneasca cu unul dintre baieti.
Cand am ajuns la etajul meu o muzica asurzitoare mia invadat urechile.
"Oh Doamne" soptesc pentru mine desi stiam ca vor fi petreceri mai mereu.
"Deci baieti stau langa tine?!" Urla Natalia acoperind muzica si fugind spre usa lor....eh mai bine sta cu ei decat cu mine.
Dupa ce Natalia a dat buzna la petrecere eu m-am indreptat spre usa mea insa aud pe cineva vorbind in spatele meu.
"Tu esti noua vecina?" Intreaba o voce total necunoscuta mie. Cand ma intorc cu fata spre sursa zgomotului un frumos baiat mi se arata in fata are niste ochi SUPERBI! Si acum imi dau seama ca eu de fapt ma holbam la el.
"Da eu sunt iar tu presupun ca esti un membru al trupei alea enervante."
"De obicei mi se spune Louis iar numele tau este.....?"
"Hope iar daca nu te superi ma duc in apartamentul meu incercand sa dorm pentru ca maine va trebui sa lucrez."
"Este abia 6 " Imi spune ranjind acest Louis
"Si este abia 6 si voi dati petrecere ...." Ii raspund sarcastica
"Pai vrei si tu sa vi....cu mine?" Ma intreaba schimband complet subiectul
"La petrecere?!" Intreb si aproba din cap "Scuze dar....ei bine nu prea imi plac petrecerile" ii raspund incercand sa gasesc o cale de scapare ca sa. Ma pot duce la minein apartament si sa invat melodiile pe care le-am primit
"Oh haide tuturor le plac petrecerile! Te rog!" Oh Doamne....de ce se roaga atata? Nu are ce face?
"Imi pare rau dar mai trebuie sa invat si niste melodi pentru maine.."Ii raspund inainte sa imi dau seama chiar nu vreau sa afle cineva de faptul ca eu cant.
"Canti?! Pai te-as putea ajuta....daca vrei si tu vrei desigur..." Ma intreaba zambind eu eu fara sa ma gandesc dau din cap....adica nu poate fi mai rau ca si Harry. Zambetul i se largeste pe chip si imi face semn cu mana sa astept. Cand se intoarce din nou este cu o chitara in mana.
"Canti la chitara?" Il intreb zambind.
"Un pic adica stiu cateva acorduri deci nu te voi ajuta prea mult...scuze." pare asa stanjenit chiar este dragut si......rusinat? Poate doar imi inchipui in fine nu conteaza.
"Hey nu e nimic din intamplare stiu eu sa cant la chitara asa ca daca tu ma ajuti cu melodiile te voi ajuta si eu cu chitara" ii raspund zambind facandui semn sa intre in apartament.
"Frumos apartament ,oh...si chiar mi-ar face placere sa ma inveti sa cant la chitara." Rasbunde zambind si el.
Acum imi dau seama ca mi-am uitat portofoliu cu melodi in masina asa ca va trebui sa cobor din nou jos si sa il iau.
"Ugh......Louis?" Intreb eu cu o voce foarte ciudata.
"Da?" Raspunde ridicandusi o spranceana.
"Pai....te superi daca ramai putin singur?" Il intreb zambind.
"Daca vrei vin cu tine...adica doar daca vrei pot ramane si singur nu fac prosti aa sti..." Zice zambind si in acelas timp fiind serios.
"Nu trebuie ma descurc si singura atara timp cat nu faci prosti.." Ii raspund zambind si mai tare facand o gluma spre finalul frazei.
Nu l-am lasat sa raspunda si am iesit pe usa mergand spre masina mea. Louis pare un baiat de treaba mult mai dragut ca si Harry ma refer la comportament nu la cum arata pentru ca mie mi se par cam la fel de draguti amandoi...poate daca Harry nu ar fi un nesimtit mai mereu ne-am intelege asa cum o fac cu Louis care acum imi este prieten...cel putin eu asta cred. Pana sa imi dau seama liftul am ajuns in fata masini pe care nu am apucat sa o deschid fiindca cineva ma lipit cu spatele de ea....
----
Hey! Vreau sa imi lasati cateva pareri in comentari sunt chiar importante pentru mine.
CITEȘTI
One Direction & Hope
ФанфикHope la prima vedere este o fata la fel ca si celalalte insa daca stai sa o asculti te va uimi. Are o viata oribila care povestita pe scurt suna asa: Mama ei a murit cand a nascuto din cauza unui "accident" pe care la suferit , peste 7 ani de la m...