9.Prima intalnire partea I

20 3 0
                                    

Niciodata nu am crezut ca 6 ore trec chiar asa de greu. Mai ales in momentul in care iti ocupi timpul cu ceva caee iti place dar mam inselat amarnic aceste 6 ore in care am cantat sau in care am stat au trecut greu iar acum sunt in in drum spre casa unde ma voi pregati pentru intalnirea mea cu Louis ,pentru prima mea intalnire. Oare dupa aceasta intalnire vom fi impreuna? Oare are intenti serioase sau e exact cum lau etichetat la televizor un om care nu are inima si care se joaca cu fetele? Atatea intrebari si nici un raspuns.

Cand in sfarsit am ajuns acasa am putut observa ca mai am fix o ora pana la intalnire asa ca ar trebui sa ma grabesc asta daca vreau sa ajung la timp.

Si acum in timp ce ma pregatesc ar trebui sa va povestesc despre datoria care a fost achitata in dimineata asta. Cel putin asa sper am lasat asta in seama Nataliei fiindca eu nu mai vreau sa ma intalnesc cu nici un Dominic sau cu vreun drogat oarecare. Dar in fine eu ma bucur ca am terminat cu toate astea si acum pot trai fericita fara complicati. Defapt nu cred ca se poate asa ceva fiecare om in parte trece prin mai multe etape la viata lui mai grele sau mai usoare asa ca nu trebuie sa ma astept ca viata mea sa fie perfecta de acum incolo fiindca nu va fi!

In sfarsit sunt gata! Nu cred ca imi mai trebuie nimic si dupa parerea mea arat perfect intr-o rochita alba pana la genunchi cu o curelusa neagra la mijloc, niste sandale cu toc si o genta unde imi voi pune bani , telefonul si alte lucruri folositoare . Pentru machiaj am ales ceva simplu asta insemnand niste fond de ten si niste luci de buze iar parul este lasat liber pe spate.

Cand mauit la ceas observ camai sunt fix 10 minute pana cand trebuie sa cobor asa ca mai fac o verificare de rutina si pornesc spre parterul blocului unde va incepe intalnirea. Ajunsa jos observ ca Louis nu a ajuns inca asa ca ma asez jos pe banca din fata blocului si ma bucur de aceasta seara calduroasa de vara. Dintr-o data in raza mea vizuala intra Louis cu un buchet de trandafiri rosi urias , imbracat foarte simplu cu niste blugi stramti, o camasa in carouri si o geaca de blugi mai pe scurt este perfect si in seara asta e doar pentru mine.

Cand incepe sa se aproprie ma ridic in picioare zambindui.

"Hey" spune el vizibil rusinat.

"Hey!" Ii raspund zambind

"Astia sunt pentru tine." Spune si imi imaneaza uriasul buchet de flori.

"Mersi!" Oh Doamne totul este ciudat sunt asa emotionata si este clar ca si el este sper sa se destinda atmosfera.

"Pai.....mergem?"

"Da, haide!" Ii raspund si il iau de mana tragandul dupa mine desi nu stiu unde mergem." Si unde mergem?" Il intreb cand tacerea devenea inconfortabila.

"Ma gandeam la o plimbare dar asta va fi cam imposibil fiindca sunt fani peste tot asa ca o sa te duc intr-un loc special." Loc special? La ce se refera?

"Ce loc special?" Il intreb curioasa

"Surpriza." Spune deschizandu-mi usa masini.

Nu am mai spus nimic si astept cu nerabdare surpriza pregatita de catre Louis.

"Aproape am ajuns asa ca o sa iti pun asta."spune si arata spre o esarfa rosie.

"Serios? Cred ca ar trebui sa sti ca mie frica de intaneric." Ii spun speriata de faptul ca imi va pune acea esarfa pe ochi si nu voi vedea nimic.

"Hey nu trebuie sa iti fie teama eu voi fi langa tine." Spune zambindu-mi incurajator.

"Bine...cred." Nu vreau sa il supar insa frica nu ma lasa in pace pur si simplu o simpt in mine este acolo si nu imi da pace. De obicei cand ma culc imi las o veioza aprinsa asa ca nu stau niciodata in intuneric dar acum esarfa aceea imi va astupa ochii si totul in jur va fi negru stiu ca e ciudat dar de obicei cand inchid ochii este o lumina in jurul meu iar acum afara este bezna. Dar trebuie sa fiu curajoasa Louis nu ma va lasa si pana la urma e o frica banala nu? Adica nu o sa patesc nimic daca nu vad absolut nimic decat intuneric timp de cateva minute nu? 'Nu mai fi banala Hope nu o sa patesti nimic mai rau o sa strici totul!' constinta mea nu ezita sa imi aminteasca. Dar are dreptate Louis nu o sa imi dea drumul si nu o sa ma lase singura asa ca o sa o fac!

"Leagama!" Ii spun hotarata in momentul in care masina opreste....unde nu stiu fiindca fam mai zis afara e bezna.

"Ok hai intoarcete."

Curaj nu e decat o esarfa!

"Gata! Acum o sa te ajut eu sa cobori." Spune si imi da mana pentru a iesi din masina. Este mai frig decat credeam." Acum o sa pornim spre surpriza." Zis si facut Louis ma prins de talie si ma ajutat sa merg. Sincera sa fiu nu e asa rau pe cat ma asteptam nu am patit nimic si nici nu o sa patesc nimic! Dintr-o data ne oprim si nu mai simpt mainile proctectoare ale lui Louis in jurul meu iar asta ma cam sperie.

"Louis? Unde esti?" Il intreb speriata in timp ce ma invart cu mainile in fata parca cautand ceva si chiar caut iar acel lucru este caldura ca mio dau bratele lui.

"Aici nu te speria ma intorc imediat." Imediat? Adica cand? Acum e imediat! Dintr-o data aud o poarta deschizanduse iar imediat dupa bratele lui sunt din nou in jurul meu protejandu-ma. "Piciorul sus." Spune grijuliu imediat eu ridicandumi piciorul observand ca urcam niste scari. A repetat faza cu piciorul sus pana cand dintr-o data ne-am oprit lasandu-ma singura din nou. "Nu iti fa griji sunt aici." De data a fost mai prudent si a anuntat inainte sa vorbesc dinou. Dintr-o data cineva ciocane intr-o usa cred ca e Louis cel ce ciocane dat fiind ca noi inca suntem afara. Pot auzi o usa care se deschide si o voce de femeie care ne intampina:

"Bine ati venit! Haideti intrati!" Cu astea find spuse bratele lui sunt repuse pe talia mea ajutandu-ma sa intru in casa.

Am mai mers putin iar dupa putand simti din nou aerul rece din nou dandumi seama ca de fapt imi este frig ceea ce nu am simtit inainte sa intru in casa la caldura. Cred ca Louis a vazut asta asa ca am putut simti geaca lui care a fost pusa pe umeri mei. Am murmurat un 'multumesc la care mi sa raspuns cu o usoara strangere in brate. Dintr-o data aerul se schimba devenind unul insuportabil.
"Si am ajuns!" De cand astept cuvintele astea! Nu credeam ca le va mai spune in sfarsit voi vedea dinou. Pot simti degetele lui care imi dezleaga esarfa care a fost stransa destul de tare.

In momentul in care esarfa este data jos ochilor mei nu le ia mult sa se obsnuiasca cu lumina dat fiind ca e una destul de slaba si observ ca suntem intr-un grajdi de cai. Oh Doamne cai!

"Surpriza!" Striga Louis vesel.

"Oh....Louis este perfect!" Strig fugind la un cal alb care mia atras atentia.

"Pai ma bucur ca iti place! Acum iti vei alege un cal si vom iesi la o mica plimbare." Plimbare? Cu cai? Ar fi perfect daca as sti sa si calaresc adica nu stiu zic si eu.

"Este o mica problema.....eu nu stiu sa calaresc." Dupa ce am zis asta Louis a venit la mine si ma luat de mana facandu- sa ma uit la el.

"Pai atunci vei avea o lectie gratuita de la profesorul Tomlinson." Ok pai atunci va fi chiar interesant.

"Bine! Dar eu vreau calul asta!" Spun indreptandumi privirea spre frumosul cal alb.

"Cum vrei tu!" Zice Louis zambind.

"Calul asta a ajuns aici de dimineata de la o alta ferma si am inteles ca nu are nume asa ca daca doresti poti sa ii pui un nume." Ce dragut! Chiar pot sa ii aleg eu numele? Este perfect! Dar ce nume sa ii pun? Nu imi trece nici un nume prin cap....
"Gata stiu o sa il cheme.....
______________
O sa fac intalnirea in doua parti iar a doua parte o voi posta cat de curand pot.
Dar pana atunci raspundeti la intrebari:
I.Ce nume credeti ca ii va alege calului?
II.Vrea cineva dedicati?



One Direction & HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum