4.Mutarea

17 3 0
                                    

Perspectiva autorului:
Razele soarelui intrau timide  in camera frumoasei Hope deranjandui somnul. Este inca confuza ai isi simpte ochii umflati si grei dar nu era de mirare dupa cele intamplate ieri .
Se scoala somnoroasa din pat si se indreapta spre baie  pentru asi face rutina de dimineata.
Chris era asa vesel incat nu putea descrie asta in cuvine, nu ii venea sa creada ca Hope ii m-ai daduse o sansa  si de data asta si-a jurat ca nu o sa m-ai greseasca si chiar daca o sa plece din casa el o sa ii fie alaturi.
"Buna dimineata!" Cristalina voce a lui Hope ii intrerupe firul gandurilor.
"Buna dimineata scumpo" Ii raspunde Chris fericit.
Hope sa asezat la masa pentru a lua micul de jun impreuna cu tatal sau insa i se parea ciudat faptul ca Natalia si Amanda nu erau acolo.
"Dar Natalia si Amanda unde sunt?"
"Pai...Natalia a plecat la liceu inainte sa cobori tu iar Amanda sa dus la cumparaturi."
"Oh...pai intr-o ora plec si eu."
"Te  duci sa te intalnesti cu  agentul imobiliar?"
"Mhm....."  Raspunde Hope in timp ce musca cu pofta dintr-un mar rosu.
"Pai plec si eu la servici....presupun ca ne vedem la cina ,nu ?
"Pai...cred ca nu daca semnez azi contractul ma si mut."
"Oh...pai atunci daca ai nevoie de ajutor ma suni.''
"Mhm...pa tata!"
Ramasa singura in living sa gandit ca ar fi bine sa isi m-ai adune din lucruri.
In timp ce isi aduna lucrurile in cap iau revenit cateva secvente din cele intamplate cu o zi inainte. Faptul ca a fugit de un cantaret care este vanat de o groaza de fete o face sa rada, adica nu in fiecare zi te intalnesti cu Harry Styles.
Dupa ce si-a impaturit toate hainele si si-a m-ai adunat din lucruri a pornit spre locul in care se va intalni cu  proprietarul viitorului sau apartament.In momentul in care a ajuns a locul intalniria adica holul blocului in care urma sa locuiasca a observat ca era singura se uita la ceas si a observat ca m-ai sunt inca 10 minute pana la momentul in care trebie sa vina proprietarul asa ca a decis sa seaseze pe frumoasa canapea din hol.
In timpul in care astepta a putut observa intrad pe usa blocului un cuplu tare frumos dar si foarte cunoscut putea jura ca ia m-ai vazut undeva insa nu stia unde iar asta o deranja asa ca  a incercat sa ii analizeze m-ai bine dar cum au trecut destul de rapid pe langa ea nu a putut obsera decat parul blond deschis al fetei care acoperea fata si foarte putin ochii baiatului care aveau culoarea caramelului in rest la el nu a m-ai putut observa nimic din cauza glugi care ii acoperea capul.
Gandul de la cei doi indragostiti ia fost intrerupt in momentul in care pe usa intra un barbat de varsta a doua cu niste foi in mana.
"Domnisoara James?" Intreaba cand ajunge in dreptul fetei.
"Da eu sunt!"
"Pai....eu sunt Nick Black proprietarul apartamentului"
"Pai eu sunt Hope James"
"Incantat de cunostinta. Acum putem merge sa vedem apartamentu?"
"Da desigur!"
"Haideti atunci!"
Astea fiind spuse cei doi au pornit spre liftul din holul blocului si au urcat pana la etajul 9 unde se afla viitorul apartament a lui Hope.
Domnul Black a intrat in apartament inaintea fetei  si ia deschis usa.
Apartamentul nu era unul foarte mare dar nici cel mai mic avea un living spatios unde se afla o canapea alba cu pernite negre in fata ei se afla o masuta de sticla care mai era inconjurata si de doua fotoli si ele albe iar pe peretele din fata lor era un televizor uriasi, apartamentul mai avea doua camere si ele in alb si negru ,o baie in aceasi culoare si o micuta bucatarie desigur colorata in alb si negru.
Fata a ramas uimita dupa ce la vazut chiar ii placea era pe gustul ei.
"Va place?" Intreaba  Nick dupa ce fata termina turul apartamentului
"Este minunat!"
"Pai atunci semnam contractul?"
"Da, desigur!" Raspunde fata vesela  in timp ce barbatul ii intinde foile pe care le tinu in mana pana atunci.
"Oh ...este o trupa de baieti care stau in apartamentul de langa dumneavoastra si mai dau petreceri seara."
"Nu este nici o problema oricum seara lucrez!"
"Atunci va puteti muta iar despre bani vorbim la urmatoarea intalnire!"
________________________
Pareri?

One Direction & HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum