Bu çocuk kafamı karıştırıyor

21 0 0
                                    

Annemle konuştuk pizzamı yedim ve yatağıma yattığımda ınstagram dan bir msj geldi açtım bu gün için özür dilerim afede bilecek misin şaşırmıştım gerçekten kala kaldım o kadar düşün dükten sonra yazdığım tek şey sorun değil oldu peki anlaşılan biraz kız ğınsın bu çocuk içimimi okuyor hayır değilim uzatmayalım ii geceler yazdığımda bu biraz sert olmadımı die cvp geldi en iyisi cevap vermemekti gerçekten ayriyeten bu banamı yavşıo die kendimi alı koyamadım bu düşünceden ama öylesine mükemmel bir çocuk bana bakmaz herhalde alarmımın çalmasıyla yerim den kalkmam bir olmuştu ve telefonu elime alıp ınstagrama baktığımda başka msj gelmemişti ne bekliyorsam sanki çocuk yalvarıcaktı okula gittiğimde bir tek yer boştu oda en arka sıra sınıfımız gerçekten kalabalık ve güzelcene yerleştim ve o sınıfta yoktu heralde gine yanıma oturmak zorunda die sevinirken dakikalar hatta saatler geçti ama gelmemişti okulda biraz geziyim tek başıma die çıktığımda yanıma esmer gerçekten kerem kadar olmasa da yakışıklı bir çocuk gelmişti. Merhaba tanışalım mı yenisin galiba benim adım onur ya seninki çocuk bi nefes al hiç susmadan konuşuyor meraba bende ece kendin kadar adında güzel ece yuh dedim içimden resmen bu çocuk yavşaklıkta hat safada cvp vermeden geçip gitmeye çalışmıştım ama kolumu tuttu hey ece yanlış anlama sadece arkadaş olmak istiyorum cidden biraz patavatsızımdır ama iyi bir kalbe sahibim bir birimizi tanıyalım nedersin ben de baktım okulda zaten tek başımayım dedim bari takılıyım tamam olur ama ders başlıyacak şimdi çıkışta görüşür ozaman dedi ben de peki hızlıca sınıfa gittim ve cidden burada ki insanlar hemen kaynaşmaya çalışıyor resmen tuhaf bir şehir belkide iyiki gelmişimdir. Okul çıkışı onurla bir kafeye gittik ve biraz konuştuk gerçekten iyi birisi bir birimize numaralarımızı verdik ve arkadaş canlısıydı onunda annesi ve babası ayrılmış ve aynı kaderi yaşıyorduk bir nevi sabah seni okula ben gelip götürücem diye ısrar etti beni eve bıraktı ve evin önüne geldiğimde annemin bana bakan bakışlarını hissetim ece hanım ilk günden bir erkek arkadaş ha hızlıyız baya anne hayır düşündüğün gibi değil sadece arkadaşız daha yeni tanışıyoruz ve onur ii birisi tamam tamam ece birşey demedim. Okulda tam bir ay geçti ve kerem hala okula gelmiyordu instagramdan da yazmıyordu onurla iyice kaynaştık her an beraberiz gülüyoru içiyoruz çok eylenceli birisi ama keremi merak ediyodum artık dayanamadım instagramdan nasılsın iyimisin uzun zamandır okulda görünmüyorsun tabi ki cevap gelmedi ertesi gün okula girerken keremi gördüm gine mükemmel görünüyordu ve sınıfta yan yana deildik çünkü onurla aynı sorayı paylaşıyorduk ve kerem içeri girdiğinde gözlerini kıstı ve onura öyle bir bakışı vardı ki anlayamadım çıkışta onur beni evime bırakıcaktı arabasına dogru ilerlerken ece ece die birisi bağırdı ve keremin olduğunu fark edince kalbim ağızım da idi resmen hızlıca yanıma geldi hatta baya hızlı nasıl bu kadar hızlı olabildi nereye onur beni eve bırakıcak bak ne diyeceğim gel biraz gezelim neden gine beni öyle kafenin ortasında bırakıp gidesin diemi sonra bir saat eve yürüyüp üç gün bacak ağrısı çekiyim diemi bağırdığımı fark edince utanıp kafamı eğmiştim ve kerem şok içinde bana bakıyordu allahım ben bu çocuga nie böyle tepkiler veriyorum ece bak cidden öyle olsun istemezdim gel konuşalım biraz dediğinde bağırdığım için utanmıştım ve mecburen kabul ettim ormanda biraz yürümeye başlamıştık ve ağacım içiden sanki birini çıktığını gördüm ve. Kerem hızlı bi şekide beni kucağında cevirdi ben gördüğümü gördünmü die kekelerken oda neden bahsettiğimi sordu onu çekip baktığım zaman hiç kimse yoktu garip .

Ağaçların gizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin