Herkül'ün seçtiği kıyafeti giydim ve ilk defa üstüme giydiğim bir kıyafeti beğendim. (Biraz kilo almam lazım çok çirozum)
Annemlerle kahvaltı yaptıktan sonra babam, ben, herkül arabaya gittik (artık beni okula bırakmak için herkül de bizimle geliyor)
Okula geldiğimizde arabanın kapısını açacakken herkül bir anda yanağımı yaladı bende herkül'ün kafasını
okşayıp arabadan indim.Sınıfıma giderken okulun popüleri olan mira bana doğru geliyordu."( Mira uluer). Hızlıca ordan uzaklaşmak için harekete geçtiğimde lorin! Diye bağırdı: merhaba lorin , aa adımı biliyor!?
-Iııı....merhaba mira
- lorin, Cumartesi ,doğum günü partim var senin de gelmeni istiyorum. İşin yok değil mi?
- bilmiyorum... ııı belki yoktur.
-Tamam o zaman geliyosun itiraz istemem cumartesi görüşürüz. Çavv!!!
-görüşürüz. İnanamıyorum beni DOĞUM GÜNÜ PARTİSİNE ÇAĞIRDI!- buna sevinmeli miyim, yani neden okulun en popüler kız- ı beni doğum gününe davet etsin ki?
Neyse gidince görürüz.
Sınıfa girdim. İki saat kimya dersinden Sonra ,deneme sınavı olduğu için okul müdürü bizi eve gönderdi.
Eve geldiğimde, herkül koşturup üstüme atladı. Onunla biraz oynadıktan sonra odama gittim herkül de peşimden geldi tabii...
Davetiyeyi çantamdan çıkarıp herkül 'e gösterdim.
Herkül Davetiyeyi ağzına alıp hırlamaya başladı.
-sorun ne herkül?
Hırrrrrrrrrhavvvvv-Neden hırlıyorsun herkül?
Herkül'ün hislerine güveniyordum ancak, neden böyle yapıyordu ki şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADAKATIN ADI HERKÜL
Randomevet simdi size gercek olmus bir olayı anlatıcak bu kitap :) umarım beğenirsiniz.