kamyon

33 1 0
                                    

Doğum gününe gitmeye hazırlanırken herkül havlamaya başladı. Sanırım doğum gününde kötü şeyler olacak gibi. Ama gitmeden bilemeyiz. Tam evden çıkarken herkül de benimle gelmek istiyor gibi beni çekiştirmeye başladı. Ben ne kadar onu evde bırakmak isyesem de herkül hala direniyordu. Ben de daha fazla diretmeyip onu da yanıma alarak yola çıktım.

Evi bulmuştuk,çok şık bir evdi yemyeşil ,kocaman bir bahçesi vardı. Kapıya doğru yürüdüm yanımda da herkül. Zile bastım. Kapıyı Mira'nın popiler grubundan Melisa açtı.(Melisa Sarpoğlu). Bana yapmacık bir gülümseme attıktan sonra bana içeri gel dedi soğuk bir sesle. Herkül için de bu küçük yaratık bu eve giremez yalnız... dedi. Herkül hırlamaya başladı. Ben de baya sinirlenmiştim.Ama sakin kalıp herküle burada durmasını söyledim o bunu pek istemiyor olsa da onu dışarıda bırakıp içeri girdim.

İçeri girdiğimde Mira arkadaşlarıyla konuşuyordu sonra beni gördü ve bana "gel" işareti yapıp arkadaşlarıyla konuşmaya devam etti. Onların yanına gittim ve Merhaba dedim.
Kimse cevap vermedi.
Sadece mira,
Evet arkadaşlar bu LORİN dedi.
Birkaç kişi merhaba diye mırıldandıktan sonra tam konuşacakları sırada Mira,

HEY MİLLET... BURAYA BAKIN LORİN CANTEPE ŞİMDİ SİZE ŞARKI SÖYLEYECEK HERKES LORİN'İ DİNLEYEBİLİR Mİ
TEŞEKKÜRLER. Hadi Lorin,göster kendini... al işte klasik Mira ,abi insan bir sorar dimi?

Ve beni sahne olarak hazırlattığı yere itip elime mikrofonu verdi.

Merhaba... dedim

Herkes bana soğuk soğuk bakıyordu.

Hihhh... olamazzz!!!Benim sahne korkum var !

Sahnede resmen sadece merhaba diyip,titrek sıçan gibi sahnede donakalmıştım.

Hareket edemiyordum neredeyse ağlayacaktım.

Mert denilen (Mira'nın popiler grubundan olan)
çocuk,

-Bugün söyleyecek misin Titrek sıçan??? Dedi.

- Mira'da bunun üzerine hahahaha... küçük aptal. Bir şarkı söyleyemedi zaten onu da buraya çağırmamalıydım baştan, ne büyük hata dedi.
Şimdi seni ezik o küçük yaratığını al ve hemen buradan uza!!!
- o an yıkılmıştım... gözlerim doldu. Birden Mira'ya doğru yürüyüp ona bir yumruk attım çok sinirlenmiştim bunj nasıl yaptığıma hala inanamıyordum Mira, yumruğum üzerine yere düştü. Kız arkadaşları ona yardım ederken ben de oradan hızlıca uzaklaştım. Kapıyı açar açmaz herkülü bile görmeden koşmaya başladım. Herkül peşimden koştururken onu hala görmüyordum caddeye gelmiştik. Birden, neredeyse bana çarpacak olan kamyonu sıyırdığımı fark ettim. Sonra herkül aklıma geldi arkama baktığımda herkül ortada yoktu. Sonra etrafıma bakınırken yerde yatan bir herkül gördüm.

Bana çarpmayan kamyon ona çarpmıştı!!!! Hayırrr!

-hemen onun yanına gittim herkül 'ün gözleri açıktı ve nefes alıyordu ancak can çekişiyordu resmen. Olamaz gözleri,gözleri Kapanıyor !!! Napıcam şimdi herkül beni bırakma lütfen bu kadar çabuk olamaz.

Onu kucağıma aldığımda, içim bir fena olmuştu hemen bir taksiyi durdurup onu hastaneye götürdüm. Gözümdeki yaşlar giderek artıyordu. Onu koşarak hemen hastaneden içeri soktum. Yanımıza bir doktor geldi ve hemen herkül 'ü doktora verdim. Onu aldı ve tedavi odasından içeri soktu.

Sonucu beklerken annem arıyordu telefonu açtım.
-Alo?
-Alo tatlım parti nasıl geçiyor?
-Bok gibii!!!!
-Ne,tatlım iyi misin sen?
-Değilim anne herküle kamyon çarptı!!!
-NE!!!nasıl hemen geliyorız tatlım merak etme sen, sakin ol hadi biz geliyoruz.
-Tamam.
Telefonu kapattığımda herkül'e bakan doktor geldi.
Ben: Herkül nasıl!!!?? Diye sordum.
Doktor: Herkül'ün bir hafta boyunca burada kalması gerek ancak siz gitmelisiniz.
Ben: hayır!!! Burada kalıcam!
Doktor: küçük hanım, hiç daha önceden köpeğinize baktırdınız mı?
Ben: hayır? Bir sorun mu var?
Doktor: köpeğiniz'in bir hastalığı var. Bu hastalık maalesef kötü bir hastalık, adı eselkap. Bu hastalık türü çok nadir, köpeklerde görülür.bu hastalık genelde bulaşıcıdır. Size ve ailenize bulaşırsa sizi yatağa düşürüp kaşıntı ,baş ağrısı, halsizlik yapar sonra da uyku hali. Ve bunun biraz daha ilerisi sizi öldürebilir.

Bunu dıyduğum anda kanım çekildi resmen, herkül ya iyileşmesse nolacak o zaman?

Ben: pe-peki bir çözümü va-var değil mi mutlaka olmalı!!! Dedim titreyen sesimle.
Doktor: aslında çok zor. Bu sizin elinizde, onu mutlu etmeye çalışın yani, onunla oyunlar oynayın onu yürüyüşlere çıkarın. Çünkü heran için tedbirli olmak lazım. Eğer bunları bir süre yapmazsanız kısa süre içinde, 3 ay ya da 2 ay içinde herşey için çok geç olabilir.

Ben:Ta -tamam ama ölmiycek,ölemez o benim herkülüm... elimden geleni değil,onun için herşeyi yapıcam!!!

SADAKATIN ADI HERKÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin