YAŞAM

6 1 0
                                    

Sıradan bir pazartesi günü idi. Sabah 6'da kalmıştım. Malum okul, dersler vesaire. Klasik kahvaltım olan mısır gevreğinden yemiş ve okula gitmek üzere yola koyulmuştum. Yıldız Üniversitesi Psikoloji 1.sınıf öğrencisi Yakamoz Zehre. Hep hayalim olan bölümü hırs ve azimle çalışarak kazanmıştım. Ve o pis kokan yetimhane'nin en başarılı ismi olarak ayrılmıştım. Beni azarlayıp sevmeyen öğretmenlerim, kazandığım bölümü duyduklarında bunda kendi payları varmışcasına sevinmişlerdi. Evet ben bir yetimim. Ailem küçük yaşta beni yetimhaneye bırakıp gitmişler. Bunları ben hatırlamıyorum. Neyse bugün okulda ki ilk günüm. Sadece mutlu bir başlangıç yapmaya odaklanmalıyım. Bunu yapabilirim.
    Okula vardığımda çok heyecanlıydım. Üniversite kampüsü çok büyüktü. Sınıfımı bulmakta zorlandım. Ama neyse ki bulabildim. Sınıfta üç kişi vardı. Güzel uzun boylu sarışın bir kız, esmer ama yeşil gözlü fit vücuda sahip bir erkek ve sıska kumral bir kız'dı. Sanırım erken gelmiştim. Ders saati yaklaştıkça sınıf dolmaya başlamıştı. Tarif edemeyeceğim farklı fiziksel özelliklere sahip bir sürü insanla dolmuştu sınıf. Dersin öğretmeni içeriye girdi. Kısa boylu kızıl saçlı takım giymiş bir kadın'dı. Sevimli birine benziyor aslında.
Önce kendini tanıttı:
'Merhaba arkadaşlar ben sizin sosyal psikoloji dersi öğretmeninizim. Adım Eda Güven. Yeni eğitim ve öğretim yılımıza başlıyoruz. Şimdiden hepinize başarılar diliyorum.'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİ FARKLI YAŞAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin