Nu credeam ca ziua asta o sa se întâmple. Am crezut ca imi voi gasi sfârșitul in locul ăla. Si acum tin minte ziua aceea,când l-am cunoscut pe el....
Numai ce m-am trezit din cauza alarmei. Încă o zi de școală,încă o zi in care maica-mea vitrega imi făcea viața în calvar. Ma ridic din pat si ma pregătesc pentru școală. Imi fac rutina de dimineata,mă îmbrac
Imi pregătesc ghiozdanul,imi țigările si bricheta,parfumul ca sa nu afle maica-mea ca fumez si plec spre școală. Aveam autobuzul direct de la școală,deci nu plăteam nimic.
Am fost adoptată de la 5 ani,părinții mei vitregi mereu se certau. Nu-mi cunosc familia adevărată. După ce taica-miu vitreg a divorțat de maica-mea,a murit într-un accident de mașină. Maica-mea vitregă mereu se ia de mine. De felul în care ma îmbrăc,cum gandesc si asa mai departe,dar ea e paralelă cu tot.
Ma făcea de ras oriunde mergeam. De atunci fac mare parte din lucruri de una singură. Am vrut de multe ori sa fiu de casa,dar ea ma găsea oriunde ma duceam și eram certată grav.
Ajunge autobuzul,urc in el si acesta pleaca din stație spre școală. Drumul era de vreo 10-15 minute cu autobuzul. Ajung la școală,intru in clădire si merg spre clasa mea. Toată lumea își bătea joc de mine. Tot timpul mă simțeam exclusă.
Singurul cadru didactic ce ma inteleaga era doamna de psihologie,care era totodată si diriginta mea. Pe la jumătatea orelor,ii auzeam pe ceilalți cum vorbeau de o idee de a lor sa se întâlnească dupa ore într-o casă părăsită.
Am devenit curioasă,pentru ca niciodată nu i-am auzit sa faca asemena chestii. După ore,ajung acasa si imi pregătesc ghiozdanul si hainele de lucru. Lucram la un restaurant din apropiere,pentru ca maica-mea nu lucra. Singurul lucru care-l făcea era sa stea si sa se uite la TV la stiri sau mai stiu eu ce seriale.
Eu imi făceam singură de mâncare,eu munceam,era obositor. Imi iau ce-mi trebuie si țigările,bricheta si parfumul si plec. Imi iau bicicleta si plec spre restaurant. Făceam foarte putin până acolo,maxim 5 minute,poate chiar mai puțin.
Ajung acolo,intru in restaurant,merg in vestiar sa-mi pun hainele de lucru pe mine,ies si dau nas in nas cu șefa mea,Noelle
(Eu): Buna ziua!
(Noelle): Buna ziua si ție! Cum a fost la școală?
(Eu): Ca dracu,de fiecare dată
(Noelle): Lasă că trece,o sa fie bine. Vrei cafea?
(Eu): Da,va rog!
(Noelle): Cu mult lapte si zahăr?
(Eu): Ca de fiecare dată
(Noelle)*se pune sa faca cafea*: O aflat ma-ta ca fumezi?
(Eu): Nu,din fericire
(Noelle): Esti ok? Pari confuză sau ceva
(Eu): Da,sunt bine. Numai ca ăștia ziceau de ceva întâlnire de-a lor la o casă părăsită
(Noelle): Înțeleg
(Eu): M-a facut curioasă,as vrea sa vad ce pun la cale
(Noelle): Cum crezi tu puștoaico. Eu nu-s ma-ta sa ma bag
(Eu): De as si putea sa fac cumva sa ajung acolo,fără să mă certe asta ca de ce iar am venit târziu acasă
(Noelle): Hmm....Uite,facem așa. Vorbesc cu Lilly sa te înlocuiască,iar tu te duci sa vezi ce fac colegii tai
(Eu): Da...dar parca e gresit ce fac...
(Noelle): Nu riști,nu câștigi. Plus,daca e ceva,suni după ajutor,da?
(Eu): Da doamnă!
(Noelle): Asa te vreau,curajoasă. Lilly!! Vino putin aici!*imi da cafeaua* uite cafeaua. O bei si după te duci,da?
(Eu): Da*încep sa-mi beau cafeaua*
(Lilly)*vine*: Da?
(Noelle): Emy are ceva de rezolvat. Poti te rog să-i tii tu locul azi?
(Lilly): Sigur. Nu e nicio problemă
(Noelle): Perfect!
CITEȘTI
Lovely as darkness
FanfictionName: Emily Lauren Nicolle Specie: Demon "- You're so sweet and lovely,like darkness" Carte asta o sa fie putin asemănătoare cu Our Love Story Am idei multe,doar ca am terminat Our Love Story Asa ca voi scrie ideile aici