Chapter XXVII - Traumas

9 0 0
                                    

Edgar

Emily își pierde rău de tot controlul, de când s-a certat cu soră-sa și i-a fost reîmprospătată memoria de când era în Iad, își pierde cumpătul și de la cea mai mică chestie. Facem tot ce ne sta în putință sa fim alături de ea, trece printr-o faza extrem de grea. Îi prima dată când o văd așa...plină de nervi și ură pana în măduva oaselor și sufletul măcinat ca nu poate sa fie cu Julian.
Am dus-o des să vâneze și să-și descarce nervii, însă afară din casă, ultima dată era s-o dărâme. Ușa camerei sale e plină de gauri de la cuțite și pumnale, seara se aude cum suspină în somn, doarme foarte mult, mănâncă ba foarte des, ba deloc, poartă orice ca -și acopere corpul cu orice preț, fumează la greu și se chinuie sa aibe grija de casă, sa învețe și să meargă la lucru.
Acum avem vacanță, poate cât decât sa stea liniștită, dar suntem toți 4 cu ochii pe ea nu facă vreo nefăcută, asta pana se întoarce tatăl ei din hibernare, el va știi ce sa facă sa o ajute.


Emily doar ce ajunge de la muncă, face repede un duș și isi pune un binder curat, iar peste haine largi cât sa-i acopere bine fundul. Începea sa aibe cearcăne din ce în ce mai evidente și ochii ii în permanență roșii. Se uita în oglindă, oftează și coboară în sufragerie. Se pune pe canapea, isi pune pătura peste ea, isi ia perna în brațe și dă drumul la televizor.
Isi aprinde o țigară cu lavanda, însă nu prea își mai făcea efectul, aproape deloc. Durerile din pipet ii erau din ce în ce mai rele, ca și când inima se sfărâma în timp real. Tot ce isi dorea în momentul acela era să fie Azrael lângă ea, ii era dor de el, în fiecare zi spunea ca speră să se trezească. De când se născuse, el era singurul care chiar ii păsa de ea, o proteja, a peotejat-o mereu. De când l-a cunocut și a aflat totul, a simțit cu adevărat iubirea unui tată. Aceeași poveste și cu Simran(las și eu spatii sa se înțeleagă ce scrie, și da, mi lene sa fac asa la capitolele anterioare)

(Edgar)*intra pe ușa*: Hey, ti-am adus ce ai cerut. Cum dracu ai reușit sa termini toată rezerva de rom?

(Emily): cu ultima mea voință

(Edgar)*oftează*: Nu vrei sa iesi afara? E răcoare și frumos. Te așteaptă și restul

(Emily): Dar vreau în pat

(Cherry)*coboară*: Hey Edgar

(Edgar): Hey

(Cherry): Ce se întâmplă?

(Edgar): Ne ajuți tu sa o ducem pe Emy afară la o plimbare? Parcul s-a renovat și am zis sa mergem pe acolo

(Cherry): Așteptați afara, ca o aduc eu

(Edgar): Sa las sticlele pe blatul mesei*le lasă și iese*

Cherry se duce lângă Emily si se pune pe marginea canapelei lângă picioarele ei

(Cherry): De ce nu vrei afară?

(Emily): Nu mă simt în stare sa ies...mi-am folosit ultima motivație să temrin toate sticlele de rom și l-am rugat pe Edgar să-mi mai aducă

(Cherry): Dacă vin și eu și diseară facem doar noi doua petrecere în pijamale, vi?

(Emily):....*oftează* Bine

Lovely as darkness Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum