1

340 16 9
                                    

tombul yanaklı çocuk: hocam merhaba

ben jungkook

dün salona yazılmıştım

bugün kaçta geleyim

bir an önce zayıflamak istiyorum

şu yanaklarım gitse bile olur yani

kızlar beni beğenmiyor

spor hocası taehyung: günaydın jungkook

hatırladım seni

bugün öğleden sonra gelebilirsin

2 gibi

ayrıca yanakların çok tatlı/

ayrıca yanak/

görüşmek üzere 🙋🏻

tombul yanaklı çocuk: görüşürüüüüüz

Jungkook telefonunu heyecanla yatağa fırlattıktan sonra dolabından ne giyeceğine bakmaya başlamıştı.

Daha sonra spor çantasını hazırlaması gerekiyordu.

Ve daha sonra duş alması gerekiyordu.

Ve daha sonra kahvaltı yapması gerekiyordu.

Ama bunları yapmak için fazla üşengeçti.

İşin ucunda uzun zamandır yazılmak istediği spor salonu olunca işler değişmişti tabii. Bütün üşengeçliğini bir kenara bırakıp, kıyafetlerini hazırladı ve özenle çantasına yerleştirdi.

Sonrasında aceleyle duş aldı ve merdivenlerden koşarak inmeye başladı. Tam da bu sırada üvey abisinin kurduğu tuzağa takılıp merdivenlerden aşağı yuvarlandı.

Merak etmeyin bir şey olmadı.

Çünkü Park Jimin her ne kadar güne böyle tatsız şakalarla başlasa da kardeşinin canının yanmasına müsaade etmezdi. Bu yüzden yeri minderlerle doldurmuştu.

"Ahh, sikeyim seni Jimin."

"Sonuna hyung ekle lütfen sevgili kardeşim."

"Senden nefret ediyorum. Hiç bıkmayacak mısın şu şakalarından? "

Jimin kocaman gülümseyerek yerden kalkması için elini uzatmış ve "Hayır." demişti.

Jungkook yine aldandı ve elini tuttu ama tam kalkarken elini bıraktığı için poposunun üstüne tekrar düştü.

Yerden kalkar kalkmaz Jimin'i kovalamaya başladı ama o bir bahane uydurup koşarak evden uzaklaştı.

"Sıçtığımın Jimin'i." diye söylenirken annesi yanına geldi ve ne olduğunu anlamayan bakışlar atmaya başladı.

"Anne şu oğluna söyle benimle uğraşmasın."

"Yine mi düşürdü seni. Ah bu Jimin. Sen merak etme ben onu babasının yanına göndermekle tehdit ederim. Biliyorsun babası korkunç yemekler yapıyor. Gitmemek için seninle uğraşmayı bile bırakır."

"Teşekkür ederim." dedi dudaklarını büzerek.

Annesi de bu hareketine karşılık yanaklarını sıkmaya başladı. Ama Jungkook bundan oldukça rahatsız olduğu için geri çekildi ve kendine yiyecek hafif bir şeyler hazırlamaya başladı.

Jungkook yavaş yavaş kahvaltısını ederken saatin 1'e geldiğini gördü ve koşarak yukarı çıkıp çantasını ve telefonunu aldı. Annesinin yanağına öpücük kondurduktan sonra hızlıca evden çıktı.

Bugün onun için yeni bir başlangıçtı. Artık büyük bir değişim içine girecekti. Zayıflayacak ve ortamlarda tombul yanaklarıyla konuşulmayacaktı. Ona yüz vermeyen kızları bile kendine düşürecekti.

Tabii bunların hayalini kurarken spor hocası Kim Taehyung ile yaşayacaklarından habersizdi.

Selamlarrrr

Yeni ficim ve ben karşınızdayız

Umarım beğenirsinizzz

at the gym | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin