8

126 12 3
                                    

gangster's paradise

hoseok: Gençler

Akşam gidiyoruz demi

jimin: Nereye?

jungkook: Nereye?

hoseok: Sizden nefret ediyorum

Ulan ben demedim mi Avatar 2 vizyona giriyor gidelim mutlaka diye

Siz de gidelim tabii ki kankacım dediniz

Şimdi nereye diyorsunuz

Ebenizin amına

jimin: Ebemi karıştırma

jungkook: Skdjskskfkskskfksk

Sakin ol hobim

Gidiyoruz tabii ki

Sadece seni denedik

Unutmadık yoksa

Yalan/

jimin: Her ne kadar ebeme sövsen de evet

Gidiyoruz tabii ki

Unutur muyuz hiç😅

hoseok: İnandım size

Canım dostlarım

Saat 7de her zamanki yerde buluşalım

jungkook: Okiiiii

Bugün tembellik yapıp spor salonuna gitmemiştim. Ama onu telafi etmek için sabahtan beri sadece bir tane yeşil elmayla duruyordum.

Ben deli miyim?

Bişi yok bişi yok bişi yok bişi yok bişi yok.

Neyse konu bu değil. Sosyal medyanın kölesi olunca aklıma böyle şeyler geliyor.

Ama siz de benim gibi tombul bir çocuk olarak büyümüş olsaydınız eğer ve okul hayatı boyunca sizinle hep dalga geçildiyse siz de böyle davranırdınız. Sadece bir elmayla durmak gayet iyi bir seçenek bence.

Jimin'in kapımı kırar gibi bir şekilde odama dalmasıyla birlikte düşüncelerimden sıyrılmış ve onu dövmek için ayağa kalkmıştım.

Dövmek mi dedim? Ben kim onu dövmek kim. Ayağa kalktığım an suratıma üflediği unla birlikte olduğum yerde kalmıştım. Refleks olarak gözlerimi kapatmıştım.

"Sikeyim seni Park Jimin! Bıktım senden. Defol odamdan."

"Konuşurken yüzüme bak lan. Göz teması kur benimle."

"Seni öldüreceğim."

"Hadi hazırlan sevgili kardeşim. Birazdan çıkacağız. Hobi hyung bekliyor."

"OF OFFFFF!"

Bir yandan söylenirken bir yandan da yüzümü yıkamak için tek gözümle banyoyu bulmaya çalışmıştım. Yüzümü yıkayıp nemlendiricimi sürdükten sonra dolabımdan giyecek bir şeyler çıkarttım.

at the gym | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin