2

203 13 6
                                    

Jungkook hayatında yeni bir dönemin başlangıcı olduğuna inandığı spor salonuna giriş yaparken heyecandan yerinde duramıyordu. Kıpır kıpırdı.

Yukarıdaki odasından onu izleyen Kim Taehyung buna gülmeden edememişti.

Jungkook’un çok tatlı bir çocuk olduğunu daha buraya yazıldığı ilk günden anlamıştı.

Buraya gelen yüzlerce kişi arasından içinin ısındığı tek insan o olabilirdi hatta.

Daldığı düşüncelerinden kapının tıklatılmasıyla ayrılmıştı. Elinde kahvelerle içeri giren Yoongi "Günaydın patron." diyerek o sevimli gülümsemesini göstermişti.

"Günaydın kedi surat."

Dediğine yüzünü buruşturduktan sonra "Bugün biraz işim var salondan erken ayrılmam gerekiyor. Benim grubu da sen çalıştırır mısın Taehyung?"

Taehyung tam itiraz edecekken "Lütfen lütfen lütfen lütfen." diye zıplamaya başladı Yoongi. Taehyung da dayanamayıp kabul etti tabii.

Saatin geldiğini görünce kahvesini alıp odadan çıktı ve salona ilerledi. Taehyung kahvesinden bir yudum aldığı sırada birden önüne fırlayan Jungkook'tan korkmuş olacak ki ağzındaki kahveyi yüzüne püskürttü.

Jungkook olayın şokuyla ne yapacağını şaşırıp yüzünü eliyle sildi ve hiçbir şey diyemedi.

"Jungkook... Çok çok özür dilerim. Ben, sen birden önüme çıkınca korktum. Özür dilerim."

"Sorun değil hocam. Ben alıştım böyle şeylere. Jimin sağolsun."

"Jimin?" Taehyung meraklıydı.

"Ha şey abim o benim. Bana hep şaka yapar. Hatta bu sabah da yaptı. Düştüm onun yüzünden."

"Seni çok iyi anlıyorum. Benim abim de öyledir. Jimin'i tanısa çok iyi anlaşırlar." dediğinde Jungkook gülümsedi.

Güldüğü zaman yanakları iyice belirginleşiyordu ve Taehyung onları sıkmamak için kendisini zor tutuyordu.

"E hazırsan geçelim o zaman salona. Bugün ilk günün. Seni bir güzel terletelim."

"Hazırım hocam. Etim sizin, kemiğim de sizin." Taehyung bu dediğine kahkaha atmış ve içeri geçmişlerdi.



jimin&jungkook wp konuşması

jimin:  abisinin bir tanesi

gül tanesi

naptın

spor nasıldı?

güzel kızlar var mı

ona göre ben de yazılcam

jungkook: aklın fikrin kızlarda amk

jimin: düzgün konuş

jungkook: tm

jimin: var mıydı

jungkook: işin garibi

pek kız yoktu

genelde kaslı erkekler vardı

ve yakışıklı

özellikle hocalar

Yoongi hoca ve Namjoon hoca çok iyiydi

Allah sahiplerine bağışlasın

jimin: tüh be

şansımı s2yim

başka spor salonlarına kaldık

neyse kaçtım ben

öptümm

ya da öpmedim

jungkook: 🖕
(görüldü)

Jungkook her zamanki gibi abisine sinir olarak telefonu elinden bırakmış ve suyundan büyük bir yudum almıştı. Bugün çok terlemişti ve yorulmuştu.

İlk günden böyleyse daha sonra ölürüm herhalde diye düşündü.

O sırada Taehyung son bir hareket daha yapması için yanında geldi. Bacaklarının üzerinden tır geçmiş gibi hissediyordu Jungkook ama yine de hocasına itiraz edemedi ve uyguladı.

Salondan çıkmadan önce hocasının yanına gitti.

"Bugün için çok teşekkür ederim. Çok yoruldum ama değdiğini düşünüyorum."

"Ne demek Jungkook. Benim işim bu."

Jungkook eğilerek selam verdikten sonra salondan çıktı ve soyunma odasına gidip hızla üzerini değiştirdi. Eve geç kalmamak için duş almayı erteledi.

Eve geldiğinde annesinin hazırladığı yemekleri her ne kadar yemek istese de kendisine engel oldu ve dolaptan çıkarttığı elmayı yedikten sonra odasına çıktı.

Hızlıca duş aldıktan sonra yatağına uzandı ve bugünü düşünmeye başladı. Hocası Taehyung onunla çok ilgilenmişti. Hatta o kadar kişi arasından sadece onunla ilgilenmişti.

Bir an, sadece kısa bir an acaba bana mı ilgisi var diye düşündü ama sonra kafasını hızlıca salladı.

"Senin gibi tombul yanaklı birini ne yapsın taş gibi adam. Aptal Jungkook. Kendine gel." diye konuşmaya başladı yattığı yerde.

O sırada kapısını dinleyen abisi kahkaha atarak odaya daldı.

"Spor salonuna zayıflamak için gidiyorsun sanıyordum. Ama sen ilk günden delirmişsin. Geçmiş olsun brother."

"Kes sesini Jimin. Sadece bir şey düşünüyordum."

"Hmm. Ne düşünüyordun? Annemin yemeklerini mi yoksa?"

Jungkook yataktaki yastıklardan birini alıp Jimin'e fırlatırken "Çok adisin!" diye bağırdı. Ama Jimin çoktan odadan çıkmış ve kapıyı kapatmıştı.

O sırada titreyen telefonuna kaydı gözleri.

Mesaj gelmişti.

Kim Taehyung’dan.


Öpüldünüss :*

at the gym | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin