3. bölüm

2.6K 101 48
                                    

Evet arkadaşlar Yeni bölüm geldi. Satır arası yorum atmayı oylamayı ve beni takip etmeyi unutmayın bölümü okuyan herkese teşekkür ederim. Yorumlarınızı okuyorum.💗

Kapımızın sert bir şekilde üst üste tıklatıldığını duyduğum gibi duvar ile kendi arasında olduğum Hazarı üzerimden ittim geri çekilerek kapıyı açtı.
"Ne oluyor gece gece" konaktaki koruma olduğunu düşündüğüm adamlardan biriydi
"Ağam acilen konuşmamız lazım önemli" Hazar yüzünde kaşları çatılmış bir şekilde odadan çıkıp kapıyı kapattı. Ben hala yaşadıklarımın şokundaydım Hazar beni öpmüştü bı anda olduğu için tepki verememiştim Hazar gittiğinden beri hala gelmemişti bir saat geçmişti ve merak ediyordum çünkü durduk yer kimse gece gece özellikle odaya gelip kapıyı çalamazdı, üstümü değiştirmiştim ve yatağa uzanmış sadece düşüncelerimin arasında kaybolmuştum.

*
Gözlerimi açtığımda çoktan gün aydınlanmıştı. uzandığım yerden doğruldum ve banyoya gidip işlerimi hallettim üstümü değiştirdim odaya geçip oturmaya devam ettim çünkü aşağı inmek istemiyordum ve hala hazar ortalıkta yoktu, kapının çalınması ile ardından kulaklarıma bir ses doldu.
"yenge girebilir miyim"

"Gir" kapı açıldı ve içeri dilan girdi
Hadi gel birşeyler ye" saate baktım öğle olacaktı nerdeyse bu kadar fazla mı uyumuştum. Hazarla ilgili birşey düşünmek istemiyordum bu yüzden onunla ilgili soru sormayacaktım.

"Ben aç değilim sağol dilan"

"Yenge yapma böyle gel birşeyler atıştır"

"Dilan sağol aç değilim ben" diyerek tekrar ettim

"Tamam o zaman ben aşağı iniyorum" dedi bende başımı sallayarak onu onaylamıştım. Balkona çıkarak biraz nefes aldım sonra yatağa doğru ilerleyerek uzandım bugünlerde çok üzgün ve halsizdim bundan dolayı hemen uyumak istiyordum uyuyarak yaşadığım şeylerden kaçıyordum tek çarem buydu. Kulağıma dolan sesle tamamen uykumdan sıyrılmıştım.
"..Böyle oldu işte, sonra konuşalım"anlattığı şeyden sonra telefonu kapatmıştı sadece bunları duyabilmiştim, bu ses tabi ki de hazarın sesiydi. Benim uyandığımı fark etmiş olmalıydı ki gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Hava çoktan kararmıştı yine baya uyumuştum ayağa kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp odaya geri döndüm, Hazar üstünü değiştirmişti gömleğini iliklemeye başlarken bana bakıyordu "aşağı inip yemek ye" yine yemek saati geçmişti herkes yemiş olmalıydı "yemiyecem" dedim düz bir şekilde "sacmalama Alya gidip yemek ye kendine neden bunu yapıyorsun" dedi "aç deyilim kaç kere daha söyliyecem"diyerek sustum Kendi kendine "ya sabır" demişti kısık sesle telefonumun çaldığını duyarak telefonuma ilerledim sert bir sesle "kim arıyor" kafam ona çevirip "sanane bundan"sinirlı bir şekilde bakmaya devam ederken birde kaşlarını çatmıştı tam birşey diyecekti ki telefonu açıp konuşmamla sustu.
Arayan abim kıvanç abim dı
"Alo abi" özlem dolu sesimle konuştum. "İyi misin Alya, seni çok özledim, sana kötü birşey yapmadılar dimi, o pic sana elleşiyor mu, sesin kötü geliyor geliyim mi abim"belli abim susmayacaktı lafını bölüp "iyiyim abi kimsenin birşey yaptığı yok" dedim. Ah bir bilsen abim nasıl kötüyüm nasıl çaresizim nasıl çıkmazdayım."Seni çok özledik be gülüm" dedi hüzünlü sesiyle "bende, annemler nasıl"dedim. "İyiler hepsi merak etme" daha fazla uzatmadan konuşmayı bitirmiştik Hazar hazırlanmış telefonuyla uğraşıyor gibi durmuş ama beni dinlemişti, Yine uyumak istiyordum kendimi yine kurtarmak istiyordum "gel hadi aşağı iniyoruz " sert olan ses tonunu bozmadan devam etti "hadi Alya"oflayarak odadan çıktım sırf o dedi diye inat edip inmek istemiyordum ama biraz Ebru gille vakit geçirmek iyi gelirdi onlarla vakit geçirmek kardeşimle vakit geçirdiğim zamanla aynı hissettiriyordu. Herkes aşağıda oturuyordu bizde inip oturduk. Yan yana oturmuştuk aşağıda çay içiyordular . Hemen yanımda Azralar vardı konuşmaya başladık. Hazar ise çoktan çıkmıştı nereye gittiği hakkında hiç bir fikrim yoktu sonrasında odaya çıktım.telefonumu alıp asenayı aradım.

ALYA Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin