Leila és Bucky

20 6 2
                                    

A történet egy Tiktokos elképzelés (pov) alapján született!
Pov: Bucky még Tél Katonájaként ismerte meg Leilát, a lányt, aki megváltoztatta az életét. Hosszú idő után most újra találkoztak.

***

- Leila! - kiáltott egyet a férfi.

A lány tovább kullogott előtte, fülében fülhallgatójával.

- Leila! - kiáltotta a féri. A lány ezt már meghallotta. Kirántotta füléből a fülhallgatóját, és kérdőn megfordult. Egy fekete kapucnis alak szólította. Gyomra bukfencet vetett, megállt. Ijedten szugerálta az alakot, kezében a fülesével.

Bucky lassan húzta le az arcát fedő csuklyát. A lányra mosolygott, akinek arckifejezése másodpercről másodpercre megváltozott. Hirtelen kiejtette kezéből a telefont, és a fülest, s fejvesztve kezdett rohanni a férfi felé. Arcán rögtön átsuhant a boldogság szele.

- Leila! - kiáltotta. Mosolya egyre csak szélesedett, ahogy a lány felé futott. Leila egyenesen beleugrott a kitárt karok közé. Az sem érdekelte, hogy a nagy rohanás közepedte elejtette az iskola táskáját, és a tornazsákját is.

- Jesszus, de megnőttél! - dörmögte Bucky.

Leila percekig képtelen volt megszólalni. Csak zokogott a férfi vállán. Orrába rögtön bekúszott a jól ismert fűszeres-mentolos illat.

- Hiányoztál. - hüppögte két sírás között.
- Te is nekem Kis Farkas. Te is nekem.. - mosolygott bele a lány hajába.

<tudom, nem lett a legjobb,
De gondoltam megosztom veletek,
Hátha tetszik valakinek.
Legyen szép napotok, hetetek<3
__Haboruslelek__>

Rólad és Rólam - marvel novel'sWhere stories live. Discover now