2-Bölüm ''O Da Kim?''

76 12 0
                                    

HATIRLATMA :


Çoçuk suya atladıktan sonra beni kucağa aldı bense gözümü azıcık açmış çoçuğa bakıyordum . Sarışınımsı kumranımsı saçları ve mavi gözler ..


Çok tatlı ya la bu ....


***

'' Rüya da mıyım ? ''


'' Hayır değilsin '' bunu diyen tatlı çoçuk.

Ney! Ben az önce dışımdan mı düşünmüştüm hay ben ağzıma ..


'' Ne yaptığını sanıyorsun sen ? ''


'' Kurtarmayaaa ''


'' Hadi canım cidden ? Şakamın içine ettin ya ''


'' Düzgün konuş! ''


'' Konuşmassam ne olur ? ''


Çoçuk bıkkın bir biçimde '' Off  '' diyerek gitti.

Aslında tatlıydı amann bana ne ben sap iyiyim. Çoçuk gittikten sonra ben havuzda takılmaya devam ettim.


Bir süre sonra arkadaşlarım geldi matrak çoçuklardı ama ben ölüyordum , onun için eve gitmeyi tercih ettim . Ah açım ! Annemler sahildeydi şimdi ben ne yiyecektim . Ayy aklımda yanıp sönen ampullere uyup paramı alıp markete depar attım .''Çikolata,gofret,cips,kola'' oh kendime ziyafet çekeceğim.

Eve gelince koltuk ,tablet,televizyon ve kumanda dörtlemesine ziyafetide ekledim.


Ekin ses kaydı yolluyordu zevk alıyordu bence bu durumdan bir  bok anlamıyorum zaten .


Gönderilen:  Ekin

Bugün aptalın biri şakamın içine sıçtı.


Gönderen: Ekin

Ne şakası ne oldu baştan anlat şunu .


Gönderilen: Ekin

Amcama ölü taklidi yaparken beni sudan çıkardı ukala şey .


Gönderen: Ekin

Nasıl biriydi peki ?


Gönderilen: Ekin

Ukala uyuz biri işte


Gönderen: Ekin

Öyle değil tipi ya


Gönderilen: Ekin

Sarışımsı kumral mavi gözlü


Gönderen: Ekin

Oha sen salak mısın kızım mal ! Beni öyle biri kurtarsa on kez suya atlarım


Gönderilen: Ekin

Offf Ekin ben kaçar kuzum by


Ve Beklenen an annemler gelir


'' Güneş? ''

'' Ne ? ''

'' Ne yapıyorsun ? ''

'' Abur cubur ''

'' Yemek yeme  bunları ye sen aferim ''

Üstüme üstüme geliyorlar yaaa . Neyse biraz yatam . Uyandığımda saat gece 2'ydi. Sadece ablam uyanıktı.

'' Ben sahile gidiyorum. ''


'' İyi dikkat et .'' diyip anahtarlarımı da aldım sonra kendimi sokaklara bıraktım. Telefon kulaklık kulak üçlemesini yaparken yürümeye devam ediyordum .

Sahil biraz sakindi kulaklıkcıklarımı kulağıma taktım birazda yürüyeyim dedim ve yürümeye devam ettim.


Oha ! Karşıdan gelen o muydu ? Yok yok canım ben fazla uyumaktan  halisülasyon görüyor olmalıyım. Hayır Hayır ! Bu kesinlikle oydu ''Dön Güneş geri dön '' iç sesimi dinleyip farkettirmeden kaçtığımı düşünürken bir el  beni dürtmeye başladı arkama döndüğümde onu gördüm birşeyler söylüyordu ..


****

*****

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin