your muse [1]

1.6K 32 17
                                    

 
! smut/yetişkin içerik içeren yerler var

! smut kısımları atlayıp okumak istiyorum diyenler için başlangıç ve bitiş yerlerine güvenle okumanız için birer yıldız (✨) koyacağım.

iyi okumalar ❤️

   Bir cumartesi klasiği olarak küçük kasabamızın tanıdık yüzlerle dolu olan barında oturuyorduk.
    Mekanda sigara içilmesinden dolayı ağır bir duman hakimken yanıp sönen renkli ışıklarda etrafi net görmemizi engelleyen faktörlerdendi.

  Tam karşımızda oturan yine atmosferden dolayı kime baktığını seçmekte zorlandığımız uzaktan oldukça yakışıklı görünen adam konumuzdu.

    "Love adamın gözleri senden başkasında değil yalnız" dedi Maggie parlayan kahverengi gözleriyle beni dürterek. İçki bardağımın kenarında siyah ojeli işaret parmağımı gezdirdim, kafamı yavaşça kaldırıp 'gerçekten bana bakıyor mu?' diye yoğun sisin içinden çözmeye çalıştım.

   Gerçekten bana bakıyor...

"Görebiliyorum ama bahse girerim bizim okuldan birinin babası falan   çıkacak." İkimizde aynı anda kıkırdadık.

   Burada herkes birbirini az çok tanırdı çok büyük bir kasaba sayılmazdı. "Sanmıyorum Love, bu çıtırı hiç buralarda görmedim. Bizim yaşımızdaki birinin babası olacak kadar yaşlı görünmüyor" dedi içkisinden bir yudum alırken.

   Gözlerimi kısarak ona baktım. "Tamam tamam ama ilk önce kendime bir çeki düzen vermeliyim sanırım" dedim, kalan içkimi kafama dikip oturduğum yerden çantamı alıp kalktım. Siyah topuklularımın üstünde tuvalete adımlarken adamın  bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
   
   Tuvaletin ağır kokusu burnuma dolarken kapıya olabildiğince az temas edip kapatarak aynaya yöneldim. Kirli sarı renk saçlarımı ellerimle biraz düzelttim. Gözlerimin altına akan eyelinerımı ve rimelimi sildim. Çantamdan kapatıcımı çıkarttım yine gözlerimin altına sürüp ellerimle yaydım, son olarak kırmızı rujumu çantadan çıkartıp dudağımdan silinmiş olan nude rujun üstüne sürdüm ve bir kaç fıs parfümümden sıktım. Vanilya kokulu parfümün tuvaletin ağır kokusuna karışırken aynadan son kez mini beyaz saten elbiseme 'bir sıkıntı var mı?' diye göz gezdirdim. Gayet güzel çekici göründüğüne karar verdikten sonra kapıya yöneldim.
  
     Tuvaletten çıktığımda bana arkası dönük bir elini başına koymuş şekilde barda oturuyordu.
  
  Küçük adımlarla yanına ulaştım ve dirseğimle bara yaslandım. "Selam, sanırım buralarda yenisin."dedim   yeni biriyle tanışmanın verdiği heyecan bedenimi ele geçirirken.

  Flörtöz bir yapım vardı. Yeni insanlarla tanışmayı, konuşmayı, onların ilgisini severdim.

  Bu yaz biraz abartmış olabilirdim. Bazı kalıcı şeylerin boşluğunu tek gecelik geçici şeylerle doldurmaya çalışıyordum. Ayrıca bir ilişki arayışım yoktu.

  Elindeki bardağı bardak altlığına koyup bedenini bana çevirdi. "Nerden biliyorsun yeni olup olmadığımı her gün buralarda mısın?" dedi.

  Dirseğimi bardan çekip karşısındaki bar taburesine yerleşip bacak bacak üstüne attım. Okyanus mavisi gözlerine bakarak onca gürültünün arasında beni daha iyi duyabilmesi için biraz eğildim."Bu kadar etkileyici bir yüzü görmüş olsam asla unutmam ordan biliyorum."dedim gülümseyerek.Hoşuna gittiği gül kurusuna kaçan şekilli dudaklarının yukarı kıvrılmasından belliydi.

    "Ben Chris bu arada" diyerek elini uzattı. "Bende Darcy memnun olucak gibi duruyorum" dedim uzattığı eli sıkarak. Elleri benim her zaman soğuk olan ellerimin aksine sıcacıktı.

teacher's pet ||chris evans fanfic Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin