V 8:30 za mnou do pokoje přišla mamka s tím že se mám probrat a že jedeme na návštěvu k Dejvikovi. Vždy když jsme jeli k Dejvikovi tak jsme tam byli 10 dní takže jsem si rovnou šla i sbalit. (Jo a byli prázdnin)
Vstala jsem a šla se umýt, vyčistit zuby, učesat, oblict a šla jsem balit.
Sbalila jsem si 5 topů, 2 kalhoty, 4 mikiny, 1 tričko, 2 kraťasy, ponožky, spodní prádlo, 2 plavky, nabíječku, tablet, mobil, sluchátka, powerbanka, kartáček, pastu, deodorant, hřeben, voňavku, balzám, pilník, nůžky a pinzetu.
Mamka za mnou přišla ze za 10 minut přijede domů taťka a pojedeme. Taťka přijel a jeli jsme okolo 2 a půl hodiny, celou cestu jsem poslouchala písničky.
Když jsme přijeli tak jsme se pozdravili a já šla za Dejvikem do pokoje, zaklepala jsem a Dejvik mi šel otevřít. Objali jsme se a Dejvik mi řekl že zrovna streamuje s Kex crew, řekla jsem že v pohode a šla si sednout na postel a Dejvik šel k PC, nandala si sluchátka a kluci se ho začali ptát jestli jsem jeho holka, od kdy má holku, jestli spolu chodíme, jen se zasmál a řekl že jsme kamarádi od dětství že se naši rodiče furt stýkají, kluci se jen zasmali, po hodině Dejvik konečně přestal streamovat a šli jsme si povídat.
Po cca 2 hodinách jsme šli za rodičema pro jídlo a šli jsme zpátky a zrovna volal Marwex.(D-Dejvik, J-Julca/já, M-Marwex)
M: Čau Dejviku
D: Čau co je?
M: Nechtěl by si na týden jet na chatu, můj kamarád ji má na týden a že by jsme tam jeli s crew a vlastně je tam jen on a jeho kamarádka
D: Hele jakože jel bych ale co Julča?
M: Vem ji s sebou bude prdel
D: Chtěla by si jet?
J: Mne je to tak nějak jedno
M: Pojeď bude prdel a aspoň se víc poznáme
J: Dobře
D: Tak my to jdem říct rodičům tak zdar
M: Jo čekej jede se zítra v 10:00 a pojedete s Morrym a Botmanam.
D: Dobře, zatím
J: Čau
M: Čau
(M-mamka, t-tatka, te-Teta/ Dejvikovo mamka, s-strejda/Dejvikovo taťka, J-Julča/já, D-Dejvik)
D: Mami?
Te: Ano?
D: Mohli by jsme jet s Julou a klukama na chatu?
M: Já a tím nemám problem
Te: Já taky ne, tak jeďte v kolik?
J: Zítra v 10:00
M: Dobře, hele teď je 23:50 tak jdete spát
J: Ok čau
D: Čau
Šli jsme nahoru, Dejvik si sbalil a šli jsme spát. Ráno jsem se vzbudila v 9:30 a Dejvik ještě spal. Šla jsem do koupelny a prevlikla jsem se a šla jsem vzbudit Dejvika.
Vstal, oblíkl se, šel do koupelny a pak přijeli kluci a jeli jsme.(J-Julca/já, D-Dejvik, B-Botman, Mo-Morry)
D: Čau
B: Zdar
J: Ahoj
Mo: Nazdar hoši
Celou cestu jsme si povídali a pak přijeli na chatu čekali na kluky a Adam s Karolínou tam už čekali
A: Ahoj, vy jste od Marwexe že?
Mo: Ano ale Marwex projede dyl
A: Jojo vím. Tak já jsem Adam a je mi 23.
K: Já Karolína a je mi 21.
Všichni jsme se seznámili a podali si ruce, pak přijeli i kluci.
Byli jsme venku a začali jsme si rozdělovat pokoje.A: Míša a Morry
Cuky a Dejvik
Botman a Julca
Marwex a DavelMo: Dobře
M: Okk
C: Dobrý
B/J: Si děláš prdel?
J: S ním tam nebudu
B: Nápodobně
A: Nemlete a jděte máte pokoje v 2 patře.
J: Ty vole
B: Chceš pomoc s kuframa?
J: Dobrý ale dík
B: Ok tak pojď
J: Jdu ne
Došli jsme na pokoj a zjistili jsme že máme manželskou postel, skříň, 2 noční stolky, televize, komoda a koupelna.
B: To jako musíme spát spolu?
J: Ty vole já nechci
B: Máš smůlu kotě
J: To teda lásko
Oba jsme se začali smát a začali vybalovat.
Když jsme to dodělali tak jsme šli dolů za ostatními.M: Tak už jste tady
Mo: No konečně na vás čekat, to je hrozný
J: Tak promiň
Bowtea najednou odešel. Nikdo jsme nevěděli proč ale ignorovali jsme to a povídali si dál.
~Pohled Boti~
Šli jsme s Julcou dolů a šli jsme snídat ale pak jsem šel rychle ven aniž by jsem něco řekl protože jsem si potřeboval pročistit hlavu.
Šel jsem k jezírku a zapálil jsem si cigaretu a začal jsem si uvědomovat že se mi Julča líbí ale nemůžu to dát nijak na jevo protože se s ní znám jen 1 den ale kdykoli jsem se na ni koukl hned jsem měl motýli v břiše, zčervenal jsem a když jsme spolu mluvili nevěděl jsem co říct abych něco neposral.
Po cca 20 minutách jsem přišel zpátky všichni seděli v obýváku a probírali co budeme dělat.B: Čau už tu jsem
Mo: Kde si byl?
C: Kam si zmizel?
B: Šel jsem se projít..
J: Dobře, hele probírame co budeme dělat.
B: Šel bych někam třeba na kola?
M: Dobrej nápad
D: Bych klidně i šel
Mi: Tak se obliknete a rovnou někam dojedeme na oběd
M: Přesně tak.
Šli jsme se prevlict.
J: Bowtea?
B: Jo?
J: Můžeš se otočit?
B: Jasný
Otočil se na ale po chvíli na mě stejně koukal
J: Otoč se
B: Promiň
J: Nekoukej!
Přišel ke mně a objal mě.
J: Kámo co děláš?
B: Promiň
Prevlikla jsem se a odešla.
~pohles Boti~
Šli jsme se prevlict a Jula mi řekla ať se nedívám ale když ona má tak dokonalí tělo že se neslo nepodíval. Jednou mi řekla ať se otočím tak jsem se omluvil ale podruhý už jsem to nevydržel a musel jsem ji obejmout ale to se naštvala rychle se oblíkla a odešla a ještě mi řekla ,,Kámo co děláš" já vím že neví že se mi líbí ale to ,,Kámo" ublížilo. Sedl jsem si na postel a koukal do mobilu.
Dole byla jen Míša tak jsem se ji zeptala kdy pojedeme řekla že tak za půl hodiny nejdřív že se musí udělat pití, prevlict se všichni a nafouknout gumy, jen jsem na ni kývla hlavou a odešla zpátky nahoru.
ČTEŠ
Na chatě s Kex crew<3
FanfictionTohle bude krátký- Bavím se s Dejvikem a pak i s klukama kteří mě pak pozvou na oslavu a začnu si s nimi rozumět, ale jednoho dne mi napíšou abych s nima jela na pár dní na chatu...