Nějak jsem to neřešila a povídala si s Boťou, poté když už všichni přijeli tak jsme šli dolů, pomohli jsme jim vybalit, byl to předposlední večer takže jsme chtěli popít, užít si to a zítra aby jsme uklidili, vyspali se a odjeli.
Bylo něco okolo 10:30 a tak se rychle začalo všechno dávat do ledničky, uklízet, dělal se playlist, vybírali se filmy, objednávalo se jídlo.
Se všemi přípravami jsme skončili okolo 15:10 kdy jsme si rychle dali pizzu která přišla jako první.
Všichni jsme odešli se prevlict, já se prevlikla do mikiny, kraťasu a vzala jsem si top protože jsem věděla že mi bude teplo. Když jsem si šla vyčistit zuby, učesat a navonet se tak mi doslo, že si musím obvazat ruce obvazem a nebo prelepit, ale jelikož jsem náplasti neměla tak jsem si vzala obvazy.
Po chvíli přijeli nějaký lidé který já jsme neznala, koukali jsme na film, pak streamovali asi jen 2 hodiny pak jsme to vypli a šli tancovat, všichni jsme pili ale já ne tolik jako ostatní, spíš jsem seděla a dělala že tam nejsem.
To byl ale Karolíny moment, Bowtea byl opilej a neveděl co dělá bylo to vidět.
Věděla jsem že něco bude zkoušet ale nemohla jsem nic dělat, tak už jsem se připravovala jen na to že mu budu muset odpustit protože on mi taky odpoustil.
Koukala jsem na ně a Karolína k němu přišla s panákem v ruce, obejmula ho a začala si s ním povídat, objímala ho a dávala mu pusy, Bowtea nevěděl co dělá bylo to vidět. Nemohla jsem na to koukat, sice se mi chtělo brečet ale nemohla jsem ji nechat v tom pokračovat uz takhle to docela dost přehnala. Zvedla jsem se a došla k těm dvoum.J: Ahoj lásko
B: Ahoj zlato
Karolína na nás koukala vražedným pohledem.
B: Nechceš jít tancovat?
J: Jasně, ráda.
Když jsme dotancovali tak jsem řekla, že už půjdu, ale odešla jsem jen na schody a koukala na Bóťu. Bota nancoval chvíli s klukama ale pak vypil na ex celou novou flašku něčeho tvrdého a v ten moment za ním dolejzala Karolína a on se s ní vykousl, když jsem to viděla, rychle jsem si to natočila, protože mě nic lepšího v tu chvíli nenapadlo.
Rychle jsem utekla do pokoje a brečela jsem, pak jsem usla.
V noci jsme cítila jak se prohloubila postel takže mi bylo jasný že tam je Bota, koukla jsem se na mobil a bylo 5:45, jen jsem se otočila zády k němu a spala dál.
Ráno jsem vstala ale Bowtea mě objímal.B: Ahoj lásko
J: Čau
B: Stalo se něco?
J: Ne.
Bowtea nevěděl co se děje a tak sel dolů a sedl si na gauč, po chvíli mu Karolína přinesla snídani a dala mu pusu. Řekl jí že má holku a že ne nechápe co dělá. Ona se na něj jen usmala a řekla.
K: Po včerejšku asi už ne
B: Co to meles?
Karolína mu ukázala video, Bowtea na to koukal a najednou vyběhl z domu a běžel někam a nikdo nevěděl kam, po 20 minutách se vrátil a běžel ke mě do pokoje.
Zaťukal a měl v ruce kytku a nějaký pralinky.B: Já se omlouvám, musel jsem být hodně nalitej nic si nepamatuju, naposledy že jsem tancoval s tebou. Moc se omlouvám jsem rád že jsme spolu, nechci tě vyměnit.
J: Hele dobrý.
B: Omlouvám se a ty si nás viděla?
J: Omluva přijata a jo viděla.
B: Fakt mě to mrzí.
Ukázala jsem mu to video a ukápla mu slza a začal mě objímat.
Po hodině došel za Karolínou že to byl omyl a nic takovýho se nemělo stát.Chodili jsme spolu ještě dalších několik let, pak jsme měli malýho chlapečka, nakonec holčičku, dům a bylo to krásný.
Kex crew už nebyla nebo kluci se furt scházeli a dělali kraviny ale už to netočili ale občas streamovali a nebo dávali společný story.Já se omlouvám že je to najednou takhle krátký, tohle měl být dlouhý příběh ale já tak něják nedávam školu a nebyl čas a teď když jsem se k tomu vrátila tak mě to vůbec nebavilo. Takže se omlouvám ale příští příběh bude snad lepší. Papa<3
ČTEŠ
Na chatě s Kex crew<3
Fiksi PenggemarTohle bude krátký- Bavím se s Dejvikem a pak i s klukama kteří mě pak pozvou na oslavu a začnu si s nimi rozumět, ale jednoho dne mi napíšou abych s nima jela na pár dní na chatu...