🥥3. část🥥

281 9 0
                                    

Cítila jsem se v bezpečí ale i tak jsem stále brecela. Marwexe jsem měla ráda ale jako kamaráda a nic víc jsem k němu necítila. A nevěděla jsem co mám dělat.

B: Juli nebreč už, jsem tu s tebou, všechno bude v pořádku.

J: On mi nadává že jsem děvka a kráva a ty mi říkáš ať nebrecim že bude vse v pořádku? (Zvýšila jsem hlas)

B: Fakt věř mi že to bude v pohodě, ježis on to tak nemyslel.

J: Děláš si prdel?

B: NEDĚLÁM ON JE PROSTE BLBEJ A NEMYSLEL TO TAK!

J: Myslel

B: Tak myslel no

J: Hmm (koukla jsem se na něj)

B: Uklidni se!

J: SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL ŽE JO? JÁ SE MÁM UKLIDNIT?!!

B: JO TY SE UKLIDNI. SI STRAŠNĚ HYSTERICKÁ

J: COŽE?!

B: JO PROSTĚ SE UKLIDNI

Utekla jsem s hysterickým brekem a byla jsem naštvaná. Běžela jsem do koupelny ale nabourala jsem do Dejvika (To fakt byl člověk kterýho jsem zrovna potkat nechtěla)

D: Co se stalo?

J: Nic! Dejte mi už všichni pokoj

D: Nikam nejdeš co se stalo?

J: Nic!

D: Mluv

J: Pohádala jsem se s Boťou! Stačí?!

D: Já za ním jdu

J: NEE (zakřičela jsem a bouchla dverma od koupelny)

Dejvík zaťukal na Bóťu

B: Dále

D: Bóťo?

B: Jo? Co chceš?

D: Co se stalo mezi tebou a Julcou?

B: Nic

(Bylo chvíli ticho)

D: A chodíte spolu?

B: Ne, ona mě nechce.

D: Ale s Marwexem to byl omyl. Tak jak to víš? Libate se spolu...

B: Říká mi ,,Kámo" nebo ,,Mám tě ráda jako kamaráda" tak mi to asi dojde že mě nechce.

D: Třeba to myslí tak aby si na nic nepřišel.

B: To si nemyslím.

D: Ted jsem odběhl od téma takže čekej a řekni mi co se teda stalo.

B: Já prostě nevím

D: Řekni co jste tady na sebe řvali.

V ten moment jsem vešla do pokoje.

J: To je jedno. Dejviku můžeš jít pryč prosím.

D: Jo ale nervete tady zase.

J: Jojo

Dejvik odešel a já si sedla k Bóťovi a dala mu pusu na tvář.

J: Já-já se omlouvám, nechtěla jsem na tebe řvát.

B: Já se taky chci omluvit.

Dali jsme si pusu a já se snažila přestat brečet ale když jsem se podívala do Bóťovo oči tak bylo vidět že má co dělat aby se nerozbrečel.
Koukali jsme si do očí a usmáli jsme se, pak si Bowtea lehl a pustil náký písničky, já si lehla na jeho hruď a cítila jsem se v bezpečí.
Bowtea mi řekl že jsem roztomilá když se zlobím jen jsem se na něj podívala, usmála se a víc přitiskla.
Najednou ale vtrhl do pokoje Cuky ,,Pojďte jíst je večeře" řekl a odešel. Zvedli jsme se a šli dolů všichni na nás koukali protože jim Dejvik řekl jak jsme na sebe řvali.

Mi: Už jste v pohode?

J: Jo

B: Jasně

A: A proč jste se vlastně tak pohádali?

B: To je jedno.

Najedli jsme se a šli do obýváku.

Mo: Hele na zítra nic neplánujte přijede  Modesto a Kellwiin a bude se chlastat, zítra ráno se jede nakoupit a teď jdeme uklízet obývák

J: Já jdu radši do pokoje.

M: Jdi

C: Bóťo ty jsi taky

B: Dík

Odešli jsme a zamkli jsme, pustili horor. (Bylo něco okolo 20:00. Když jsme to dokoukali tak bylo 22:30 ostatní už dávno spali.
Ležela jsem na Bóťovo hrudi a on mě hladil ve vlasech. Když to skončilo dal mi pusu do vlasů, myslel si že spím, pomalu se zvedl.

J: Kam jdeš?

B: Myslel jsem že spíš.

J: Nene a kam jdeš?

B: Zapálit si.

J: Čekej na mě.

B: Dobře.

Šli jsme ven před barákem byl takový malý park, šli jsme si tam sednout na lavičku.

B: Hele Juli víš no musím ti něco říct.

J: Já taky..

B: Začni.

J: Začni ty když si začal mluvit.

B: No víš já teď nechci vztah ale líbíš a miluju tě ale nejsem ready na vztah.

J: Joo to máme úplně stejně.

B: No a co si mi chtěla říct ty. (Řekl jako kdyby neslyšel co jsem řekla předtím)

J: No já nechci vztah ale to co je mezi námi se mi líbí a klidně bych něco víc brala ale potřebuju třeba den nebo dva na rozmyšlení.

B: Dobře jsme na tom stejně, takže bych se za ty dva dny sešel a všechno si řekl a uvidíme.

J: Anoo.

B: Tak jo tak půjdeme už zpátky.

Šli jsme ale když jsme vešli dovnitř tak tam seděl Dejvik na schodech.

D: Kde jste jako byli?

B: Venku

D: Takhle pozdě?

J: Jo, máš proti tomu něco, jsme oba dospělí tak proč ne?

D: My sem jeli za kamarády a ty si tady najdeš kluka?

J: Hele kdo řekl že spolu chodíme?

D: Ono to není dost očividný se podívejte na svoje ruce.

(Jelikož jsme se za ruce drželi tak jsme je rozpletli a dělali jakoby nic)

D: No Julo stejně tě dřív nebo později podvede. Dobrou (řekl s úsměvem a odešel)

Opatrně jsem se podívala na Bóťu bylo vidět že se mi chce brečet, vzal mě do náruče a odnesl nahoru, položil do postele ale já se zvedla a šla jsem se převlíknout do věcí na spaní.

J: Můžeš se prosím otočit.

B: Jasně že můžu

Otočil se ale i tak koukal, sundala jsem si kalhoty a vzala čistý kalhotky a pak jsem si sundala tričko, mikinu a podprsenku a vzala jsem si na spaní Bóťovo mikinu.

J: Já řekla aby si se nekoukal.

B: Já vím ale ty si tak hezká...

J: Děkuju zlato.

B: Nemáš zač.

Lehl si mi do klína a já ho hladila ve vlasech a koukala na ig, Bota usnul a já vypla mobil, furt dokola přehrávala v hlavě to co mi řekl, zrovna on že mě chce to je jaká náhoda. Skoro celou noc jsem na něj koukala jak je krásnej, nakonec jsem usnula někdy okolo 4 ráno, zdálo se mi o něm. Potom když jsme se vzbudila bylo 9 a všichni byli pryč kromě Boti, mě a Karolíny
která nám zaťukala na pokoj že je snídaně.
Řekli jsme jí že nemáme hlad a ona odešla. Celou tu dobu každý den tam byla s náma ale s nikým nemluvila a Adam byl skoro celou dobu u něj v pokoji a něco řešil. Na Karolíně bylo vidět že celou dobu žárlí a chce Bóťu.
Zrovna teď jsem si toho začala všímat ještě víc, Bota se mi sice líbil ale teď jsem s ním už skoro chodila..

Na chatě s Kex crew<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat