🪷2. část🪷

331 11 0
                                    

Přišla jsem do pokoje a viděla že je Bowtea na mobilu, pomalu jsem zavřela a zamkla dveře a sedla jsem si na Botmana.

B: Já myslel že se bavit nechceš

J: Ale prosim tě

Bowtea odložil mobil a lehl si a já si lehla na něj a zač jsem mu septat do ucha ,,Tak co lásko" moc se mu to nelíbilo a mě položil na záda a lehl si na mě a začal mi šeptat ,,Mám tě rád kotě". Pomalu mi zajížděl pod triko, mačkal prsa a kousal si spodní ret, koukal na mě a viděl že si to užívám. Po chvíli se mě zeptal jestli se mi to líbí řekla jsem mu že jo a v ten moment přestal a vytáhl ruku z pod trika, chytl mě pod krkem, dal mi pusu a beze slova odešel.
Chvíli jsem koukala a přemýšlela jestli jsem něco řekla nebo udělala blbě ale nic mě nenapadalo tak jsem jen tak ležela, po chvíli přišel do pokoje Marwex že pojedeme jen jsem kývla hlavou a odešla jsem do koupelny.
Šla jsem ven a jeli jsme, já jela jako poslední a Bowtea najednou čekal a jel se mnou.

B: Hele Juli víš no?

J: Povídej

B: Neber to vážně co jsem teď udělal

J: Jo vždyť jo

B: Nic k tobě necítím

J: To jsme na tom stejně ale mám tě ráda

B: Já tebe taky

~Pohled Boti~
Chtěl jsem se Julče omluvit ale nevěděl jsem jak tak jsem jí řekl že k ní nic necítím i když bych s ní tak rád byl.

Jeli jsme a když jsme dojeli tak jsme se najedli a dali si panáka pak jsme jeli zpátky, uklidili kola, prevlikli jsme se a šli sbalit věci na piknik.
Šli jsme k potůčku a tam rozložili deku a jídlo, hlavu jsem měla položenou na Marwexovi který mě hladil ve vlasech. (Budeme dělat že Marwex chce mě a nemá holku, nic proti Verče ale prostě je bez holky)
Bóťovi to strašně vadilo ale já si ho nevšímala, měli jsme s sebou i alkohol takže jsme docela dost pili a někdy okolo 1 ráno jsme si řekli že půjdeme pít domů, sbalili věci a šli jsme.
Po cestě jsme zpívali a k tomu stále pili, když jsme došli domů tak jsme si sedli a gauč a já pila hodně ale Bowtea docela dost někdy okolo 5 jsme šli spát a Bowtea zůstal spát na gauči. A já byla tak opilá že jsem si myslela že jdu do pokoje a Botou ale místo toho jsem šla s Marwexem. První jsme se začali líbat, pak jsme pichali a pak usnuli.
Bowtea se ráno vzbudil jako první a divil se že je na gauči a tak šel do pokoje pro oblečení ale viděl tam mě s Marwexem jak spíme a jsme nahý, jen si vzal oblečení a utekl do koupelny s brekem, prevlikl se a brečel.
Já se ráno vzbudila a otočila se na Marwexe nic jsem si nevybavila protože jsem měla totální okno, rychle jsem se šla převlíknout a hledala jsem kde je Bowtea.
Zaťukala jsem na něj a on otevřel a jen se mi koukl smutným pohledem do očí a odešel, já šla za ním ale on mě úplně ignoroval.
Po chvíli vstal i Morry a šel za mnou.

Mo: Čau kde mas Botu?

J: Já nevím ale asi jsem spala s Marwexem.

Mo: Cože?

J: Já se vzbudila vedle něho a nahá.

Mo: Mara tě chce.

J: Ale já jeho ne, já chci Botu ale on mě ignoruje.

Mo: Tak já se ho dojdu zeptat

J: Děkuju

Morry odešel.

Mo: Čau Bóťo, jak to že nejsi s Julou?

B: Čau, já ji chci ale ona spala s Marwexem.

Mo: Hele Jula byla totálně opilá nemyslíš si že si to třeba ani nepamatuje, podle mě o tom neví a Marwexe nechce takže tohle udělal jen ten alkohol.

B: Myslíš?

Mo: Jo, zkus za ní dojít.

B: Dobře, dík

Já jsem došla do pokoje a řekla Marwexovi že to byl omyl že jsem s ním nic mít nechtěla že jsem měla totální okno a že jsem nemyslela že spím s ním ale s někým jiným, odešla jsem a. Marwex jen řekl že jsem děvka, odešel z mýho pokoje do jeho, cestou dolů jsem potkala Morryho který mi řekl že za mnou zachvili přijde Bowtea a že on jde za Míšou.
Bylo mi vše jedno a běžela jsem za Bóťou.

J: Bowtea

B: Jee ahoj, promiň za to ráno.

J: Já se chci omluvit tobě za včerejšek, opilá jsem se a měla jsem totalní okno, nic si nepamatuju a myslela jsem si že spím s tebou a ne s Marwexem.

B: Nechceš se projít?

J: Ráda.

Šli jsme se projít k lesu, oba dva jsme si zapálili a omlouvali jsme se, nakonec jsme se začali líbat a byli jsme rádi že je vše v pohodě.
Když jsme šli domů tak jsme se ostatních zeptali co budeme dělat, řekli nám že jediný co že pojedou nakoupit a večer v 19:00 jedem do kina.
Usmáli jsme se a odešli do pokoje za ruce.
Bowtea si sedl a ja na něj začali jsme se líbat, pak měl ruku pod mým tričkem, začala jsem hrozně rychle dýchat. Bowtea si sundal tričko a rozepl kalhoty, já před ním ležela jen v kalhotkách a on měl jen trenky. Ležela jsem na zádech a on na mě, líbali jsme se ale najednou vešel dovnitř Marwex.

M: Já věděl že si děvka.

B: Co to meles debile?

M: Včera tady byla semnou a teď s tebou!

B: Ježiš nech ji být!

M: Si kravaa

Zakřičel a Bowtea zavřel a hned zamkl dveře.
Já ležela v klubíčku a brečela jsem.
Bowtea ke mně přišel podal mi jeho mikinu a řekl ať se obléknu, pak si lehl a posunul mě k němu a já si dala hlavu na jeho hruď. Hladil mě ve vlasech a šeptal mi ať jsem v pohodě že Marwex prostě žárlí. Jen jsem se usmála a víc se přitulila, byl rád a pevně mě držel.

Na chatě s Kex crew<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat