5. KAPITOLA

7 0 0
                                    

Nasedl jsem do jeho auta a jeli jsme.

Na křižovatce, kde jsem mu říkala ať zabočí doprava tak zatočil doleva. ,,Kam to jako jedeš" houkla jsem na něho ,,Haloo, já chci jet domů" jen se na mě koukl a nic neříkal, celkem mě to vytočilo ,,Hej slyšíš mě" jen kývl a nic neříkal, já ho snad zabiju.

,,Tak jsme tady" řekl s úsměvem.

,,Můžeš mi říct co tady děláme?!" byla jsem naštvaná, protože jsem chtěla domů a přichistat se na ten koncert, ale ne on mě vezme zrovna do klubu kde dneska zpívá. 

,,Musíme ještě něco dodělat tak můžeš jít semnou a nebo zůstaň v autě" jen co to dořekl tak se rozešel dovnitř. Co jsem měla dělat, sama v autě jsem být nechtěla tak jsem šla s ním.

,,Počkej na mě!" houkla jsem. Přišla jsem k němu a šli jsme dovnitř. Otevřel dveře a šel k pódiu. Celou dobu jsem šla za ním. Jen co zahnul za roh tak jsem slyšela ,,Nazdar" zastavila jsem se a zůstala stát. 

,,Jdeš" řekl. ,,Já myslel že tu nikdo nebude" řekla jsem trošku naštvaně. 

,,Nezpívám sám, jsou tu ostatní" 

,,Já asi půjdu zpátky do auta" řekla jsem ,,Proč?" ptal se.

,,Nebo víš co, půjdu domů, musím se přichystat a taky za 2 hodinky má přijít kámoška s kterou jdu, takže se uvidíme až večer jo" 

,,Dobře, tak večer" a obejmul mě, popravdě jsem to nečekala. ,,Tak večer, ahoj" obejmula jsem ho nazpátek.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přišla jsem domů a za cca půl hodinky by tu měla být Rozálie, jsem zvědavá co bude mít na sobě, protože když jde o nějaký koncert obzvlášť někoho takového tak si na sebe vezme vždycky něco extra. 

Šla jsem se umýt, vyčistit zuby a prostě udělat hygienu. Jen co jsem se oblékla do županu tak někdo zazvonil. Sešla jsem schody a otevřela, byla tam Rozálie. Obejmuli jsme se a šli nahoru.

,,Tak co, jak se těšíš" ptala se s úsměvem na tváři.

,,Ale docela jo" řekla jsem. ,,Jsem zvědavá co si na sebe vezmeš".

,,Až se namaluju tak ti to ukážu jo" dořekla to a šla se líčit. ,,Dobře" řekla jsem a šla se líčit taky.

Po asi hodině jsem byli namalované, učesané a oblečené. 

Samozřejmě že si Rozálie vzala něco extra, to by nebyla ona. Měla černé baggy kalhoty a k tomu dorianův merch. Možná to zní jako normální oblečení, ale věřte že ona toto normálně fakt nenosí. No já jsem si vzala černé jogger kalhoty s černým tílkem a kraťoučkou bundičkou. Toto nosím skoro furt a strašně se mi to líbí.

,,Jdeme" zavelela Rozálie.

,,Nojoo" je strašně nedočkavá, celou tu dobu co jsme se líčili a dělali účesy o tom mluvila. Nastoupili jsme so auta a vyrazili.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Další část po, ani nevím jaké době. No doufám že se vám to líbilo, pokračování se pokusím udělat co nejrychleji. Jsem ráda že toto čtete i když to asi není nic moc.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 09, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Holka z vesniceKde žijí příběhy. Začni objevovat