okulun zorbası

901 59 141
                                    

JİMİN
Sabah duyduğum alarm sesiyle puslu gözlerimi ovuşturup esnedim.ayağımla yorganı ittirdim ve ayağı kalktım.banyoya gittim ve günlük işlerimi halledip çıktım.aşağı indiğimde annem ve babamla günaydınlaşıp kahvaltımı ettim.kapının yanındaki çantamı alarak çıktım. bugün yeni okulumda ilk günümdü.

Önceki okulumun durumu düşük olduğu için dersleri kaliteli anlatılmıyordu.bu nedenle babam beni yeni bir okula naklettirmişti.bu yeni okul tamamen yüksek imkanlara sahip bir okulmuş.

Okulun bahçesine girdiğimde etrafıma bakındım.güzeldi hemde çok güzeldi beyaz renkte duvarları,muhteşem ağaçlarla dolu bahçesi tamamen eşsiz güzellikte gözüküyordu.

Öğretmenden öğrendiğim sınıfıma doğru yürümeye başladım.

Aniden bana çarpan bedenle savruldum.
-önüne baksana velet
-bana sen çarptın
-kes sesini velet düzgün yürümeyi öğrenmeden insan içine çıkma

Derince bir nefes aldım ve tam adımlayacakken kolumdaki çekiştirmeyle o yöne doğru döndüm.kolumdan tutmuştu.
-hey hey nereye gidiyorsun özür dile önce

Şaşkınlıkla gözlerim açılmıştı bana o çarpmış ve özürmü bekliyordu?

-ama sen bana çarptın
-bu birşeyi değiştirmiyor velet özür dile yoksa başına geleceklerden sonra özür dilemen bir işime yaramıycak

Ailem hep bana insanlara karşı sabırlı olmayı öğretmişti.derince nefes alarak gülümsedim.

-tamam özür dilerim bir dahakine önüme bakarım oldu mu?
-oldu şimdi siktirip gidebilirsin

Eminim ona alayla baktığımın farkında bile değildi.gülümsememi bozmadan yanından geçtim ve sınıfıma gittim.

Orta sıradan 4.masa boştu.oraya geçtim ve çantamı yanıma bıraktım.öğretmenin gelmesini beklerken yanıma gelen kıza doğru yüzümü döndüm.

-merhaba yenisin sanırım ben kim seun-haa(tamamen sallamasyondur)

Gülümsemesine eşlik ettim.uzattığı elini tuttum.

-merhaba evet yeniyim bende park jimin
-tanıştığıma memnun oldum jimin
-bende seun-haa

Ellerimizi ayırdık ve gülümsemesini kesmeden yanımdan ayrılmasının ardından öğretmen içeri girdi.

Selamlaşmamızın ardından oturduk.öğretmen elindeki kitapları masasına bıraktı ve gözü bana takıldı.

-sen yeni öğrenci olmalısın
-evet
-buraya gel ve bize biraz kendinden bahset

Başımla onaylayıp öğretmenin yanına gittim.

-merhaba ben park jimin,17 yaşındayım,seoulda doğdum.
-teşekkürler jimin yerine geçebilirsin

Başımı onaylar anlamda sallayıp tekrardan yerime geçtim.dersi anlatmaya başlayan öğretmeni dinlemeye başladım.

Sonunda ara zili çaldığında öğretmen dışarı çıktı.

Derince bir nefes aldım.omzuma değen elle irkildim.arkamı dönüp baktım seun-haa'ydı.

-jimin dışarı gelmek ister misin?
-olur.

Ayağı kalktım ve birlikte adımladık.

Dışarı çıktığımızda etrafa bakındım.hava çok güzeldi.

hava çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
overbearing:yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin