Sabah güneşin tatlı ışığının gözlerime çarpmasıyla uyandım.
İlk işim telefonda yoongiden bildirim varmı diye bakmaktı.telefona uzandım ve zaten mesajlardan çıkmadığım için telefon ekranını kaydırınca direk mesajlar açıldı.
Mesaj yoktu.
Yüzüm düşsede unutmuştur yada başka birşey olmuştur diye geciktirdim kendimi.
JİMİN
yoongi
Bebeğim
Günaydın
Seni çook seviyorum
Okulda görüşürüzCevap gelmedi.
Yataktan kalktım ve banyoya gidip günlük işlerimi halledip çıktım.
Odadan telefonumu aldım.alırken belki mesaj atmıştır diye düşündüm ve telefonu açtım.Atmamıştı.
Üstümü giyindim.
(Jimin)
Aşağı inip ailemle kahvaltı yaptım.Çok mutluydum yoongi beni mutlu ediyordu sebepsizce içimi ısıtıyordu ve ben bunu daha önce kabullenmediğim için kendime kızıyordum.
(Yoongi)
Telefonumu alıp aşağı indim.
Ailemle kahvaltı yaptıktan sonra çantamı alıp çıktım.
Okula geldiğimde gözüm yoongiyi arıyordu onu henüz görmemiştim.
sınıfa çıktım ve sırama oturup telefonumu açtım.Tekrar kontrol ettim.
YOONGİ
Bebeğim ara olduğunda kantine gel seni bekliycem♥Yüzümde kocaman bir gülümseme olmuştu az kala mutluluktan ağlıyacaktım ne ara bu kadar bağlandım farkında bile değildim.
JİMİN
tamam sevgilim seni çook seviyorum unutma tamam mı?💗Cevap gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
overbearing:yoonmin
Fanfictionokulun masum öğrencisi park jimin okulun zorbasına aşık olursa...